Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Maciejowice

Urząd Gminy w Maciejowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-480 Maciejowice, ul. Rynek 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6832031
  • Data zamieszczenia: 2013-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Maciejowicach
    ul. Rynek 7 7
    08-480 Maciejowice, woj. mazowieckie
    tel. 025 6832031
    REGON: 00054432600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.maciejowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Maciejowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca musi zapewnić konserwację oświetlenia ulicznego na terenie gminy Maciejowice, tj.: 1) czynności eksploatacyjne, a w szczególności: a) przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, b) oględziny tras linii napowietrznych i kablowych oraz urządzeń z nimi związanych, c) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni, d) malowanie i konserwacja (zgodnie ze sztuką techniczną) metalowych konstrukcji latarni, szafek i tablic rozdzielczych - 10% istniejących opraw i urządzeń do 30 września 2014 r. drugie 10% do 30 września 2015r. , e) zabezpieczenie szaf oświetleniowych przed dostępem osób postronnych w taki sposób, aby dostęp do nich miały tylko osoby upoważnione przez Zamawiającego, f) świecenie wszystkich opraw określonych w wykazie, g) utrzymywanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności, bieżące uzupełnianie szyb w oprawach stylowych, h) utrzymywanie we właściwym stanie technicznym osłon i odbłyśników opraw tak, aby nie powodowały olśnień, i) utrzymanie estetycznego wyglądu urządzeń poprzez: jednolity typ wysięgników, opraw, słupów i źródeł światła w określonym ciągu latarń, o ile geometria drogi nie wymusza innego rozwiązania, wypionowane, czyste słupy bez plakatów i anonsów, systematyczne usuwanie z latarń, szaf oświetleniowych plakatów, anonsów, nielegalnych reklam i tabliczek informacyjnych, obejm, uchwytów, linek, sznurów, utrzymanie metalowych części bez korozji. 2) bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach i likwidacja w-w awarii w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia wraz z informacją do Zamawiającego o wykonaniu tych zadań. 3) wymiana wyeksploatowanych źródeł światła w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia. 4) informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienie ulic. 5) likwidacja zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowego zdarzenia (wichura, wypadek drogowy itp.), uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony, rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, rozbita lub skradziona oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, wyrwane drzwiczki wnęk słupa, zdewastowana wnęka słupowa, otwarta lub rozbita szafka oświetleniowa) w ciągu max. 14 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu oraz doprowadzenie uszkodzonych urządzeń do prawidłowego stanu technicznego w ciągu 48 godzin po usunięciu zagrożenia (a wymiana złamanych słupów w ciągu max 7 dni). 6) bieżącą współpracę z PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Warszawie Biuro Obsługi Klienta Garwolin ul. Stacyjna w zakresie eksploatacji oświetlenia zewnętrznego między konserwatorami oświetlenia z Zakładem Energetycznym, 7) w przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiastowe powiadomienie pogotowia PGE Obrót S.A. Rejon Energetyczny Garwolin Biuro Obsługi Klienta i egzekwowanie jak najszybszego usunięcia awarii. 8) wykonawca ma obowiązek uczestniczenia w odbiorach remontowanych i nowych urządzeń. Urządzenia te włącza się do konserwacji po podpisaniu protokołu odbioru. 9) przekazanie urządzeń będących przedmiotem konserwacji przed rozpoczęciem usługi oraz po jej zakończeniu nastąpi protokołem przejęcia - przekazania zawartym przez Strony. 3. Wykonawca poza w-w pracami zobowiązuje się do usuwania poniższych awarii oraz wykonywania dodatkowych prac za dodatkowe wynagrodzenie ustalane wg następujących kryteriów: 1) Czynności awaryjne oraz dodatkowe prace towarzyszące konserwacji. a) wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania (wymiana obudowy, konstrukcji, lub całej szafy oświetleniowej), b) wymiana kabli zasilających szafy lub odcinków kabli i przewodów oświetleniowych w przypadkach, gdy kable takie uległy uszkodzeniu bez winy Wykonawcy, c) wymiana uszkodzonych i połamanych słupów, wysięgników potłuczonych kloszy w wyniku wypadku drogowego bądź czynników żywiołowych (powódź, kradzież, wichura, lub w wyniku kradzieży i wandalizmu), d) wymiana skradzionych lub uszkodzonych elementów wyposażenia szaf oświetleniowych, drzwiczek wnęk słupa po potwierdzeniu faktu przez komisję złożoną z przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy e) wymiana opraw o mocy 150W i 250W na oprawy o mocach 70W i 100W lub wymiana statecznika wraz ze źródłem w istniejących oprawach f) aktualizacja inwentaryzacji lamp i skrzynek SON w formie graficznej z podanymi mocami poszczególnych lamp 2) podstawą do wykonania prac określonych w pkt. a) do f) powyżej jest protokół konieczności zaakceptowany przez Zamawiającego. W przypadku braku takiej akceptacji Wykonawca ma obowiązek kontynuowania czynności konserwacyjnych uzgodnionych z Zamawiającą. 3) technologię i dobór materiałów określa Zamawiający. 4) rozliczanie robót, które będą podlegały wycenie wg stawek jednostkowych podanych w ofercie, odbywało się będzie na podstawie kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego przed wykonaniem robót będących przedmiotem wyceny. Kosztorys będzie opracowany na podstawie KNR, sporządzony w oparciu składniki cenotwórcze takie jak: roboczogodzina, zysk, koszty ogólne, koszty zakupu, ceny materiałów (ceny materiałów nie mogą być wyższe niż średnie ceny rynkowe wg SEKOCENBUDU z uwzględnieniem współczynników regionalnych do cen robót elektrycznych dla województwa mazowieckiego). W przypadku podjęcia robót przez Wykonawcę przed sprawdzeniem kosztorysu przez pracownika Zamawiającego i zakwestionowaniu przez niego którejś z pozycji wyceny wówczas Zamawiający nie zapłaci za taka pozycję, a Wykonawca skoryguje o przedmiotową wartość przedstawiony do sprawdzenia kosztorys. 5) Zamawiający sprawdzi przedstawiony do zatwierdzenia przez Wykonawcę kosztorys na roboty podlegające wycenie wg stawek określonych w ofercie w ciągu 3 dni roboczych od momentu jego dostarczenia. 6) wszelkie roboty interwencyjne podlegające wycenie wg stawek podanych w ofercie Wykonawca podejmie w ciągu 7 dni od momentu zatwierdzenia kosztorysu przez Zamawiającego oraz przekazania przez niego wiadomości o jego zatwierdzeniu i wyrażeniu zgody na podjęcie robót. 7) podstawą do wystawienia faktury za naprawę awaryjną jest protokół wystawiony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Faktury w-w będą płatne przelewem w terminie 21 dni po otrzymaniu przez Zamawiającą . 4. Wykonawca udostępni numer telefonu, na który można będzie zgłaszać wszelkie awarie wymagające natychmiastowego zabezpieczenia oraz przekazywać informacje o zatwierdzeniu wyceny czy wyrażeniu zgody na podjęcie robót. Zgłoszenie uważać się będzie za przyjęte w momencie telefonicznego przekazania przez pracownika Zamawiającego osobie ze strony Wykonawcy oraz potwierdzeniu przez nią przyjęcia zgłoszenia i podaniu swoich danych tj. imienia i nazwiska. 5. W trakcie prowadzenia robót w miejscach zbliżeń lub skrzyżowań z innymi przewodami podziemnymi lub w miejscach kolizji z infrastrukturą nadziemną Wykonawca będzie je wykonywał w uzgodnieniu z ich właścicielami bądź zarządcami oraz poniesie wszelkie koszty uzgodnień i zabezpieczeń w-w urządzeń. 6. Wszelkie roboty związane z konserwacją oświetlenia ulicznego można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywanych. 7. W trakcie wykonywania robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji, każde naruszenie zjazdu (rozkopanie) uzgadniać indywidualnie z Właścicielem posesji. 8. Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonywaniem robót będących przedmiotem niniejszej SIWZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. 9. W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek urządzenia infrastruktury technicznej nadziemnej lub podziemnej zobowiązany jest on bezzwłocznie powiadomić Właściciela tego urządzenia o jego uszkodzeniu, zabezpieczenia miejsca awarii oraz udzieleniu pomocy przy usuwaniu awarii bądź na żądanie Właściciela usunięcia awarii. O incydencie należy również powiadomić Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.maciejowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach