Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Lesznowola w 2011 roku

Gmina Lesznowola ogłasza przetarg

  • Adres: 05-506 Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7579340 do42 wew. 113 , fax. 022 7579270
  • Data zamieszczenia: 2010-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesznowola
    ul. Gminnej Rady Narodowej 60 60
    05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie
    tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax. 022 7579270
    REGON: 00053901200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Lesznowola w 2011 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego będzie obejmować - 3381 punktów oświetleniowych. 1. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca winien zapewnić: 1) Świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. 2) Bezpieczny stan zamknięć wnęk słupowych i rozdzielnic oświetleniowych. 3) Bezpieczny stan urządzeń oświetleniowych gwarantujący prawidłową pracę tych urządzeń bez zagrożenia osób postronnych, obsługi i otoczenia. 4) Prawidłowy stan techniczny, zgodny z obowiązującymi przepisami, sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń bez zagrożenia dla osób postronnych. 5) Estetyczny wygląd urządzeń w trakcie obowiązywania umowy, t.j.: a. czyste klosze i korpusy, b. pozamykane wnęki słupowe, c. metalowe części urządzeń bez śladów korozji. 6) Zamknięte, oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe. 7) Prawidłowe i czytelne oznakowanie, wg zasad ustalonych na bieżąco przez Zamawiającego: a. obwodów w szafach oświetleniowych. b. słupów oświetleniowych, abonencko - oświetleniowych. Oznakowanie ma być naniesione dla 100 % urządzeń w danym obszarze. 8) Fachowe, całodobowe pogotowie oświetlenia ulic oraz terminowe usuwanie usterek, zakłóceń w działaniu sieci oświetlenia ulicznego i drogowego, awarii oświetlenia w możliwie najkrótszym czasie to jest: - poważnej w ciągu 1 godziny od jej powstania, - awarii polegającej na uszkodzeniu w ciągach ulicznych w ciągu 6 godzin od jej powstania, - usuwanie pojedynczych uszkodzeń w ciągu 12 godzin. 9) Bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach od Zamawiającego oraz zwrotne potwierdzanie ich usunięcia Zamawiającemu. 10) Informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienie ulic. 11) Likwidacja zagrożeń, wynikłych ze zdarzeń losowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa, otwarta wnęka bezpiecznikowa, itp.) w czasie maksymalnie 3 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu, wraz ze zwrotnym potwierdzeniem ich usunięcia do Zamawiającego. 12) Wykonanie, pomiarów określonych w odpowiednich przepisach dotyczących eksploatacji urządzeń elektrycznych dla 100 % urządzeń. Wykonawca jest zobowiązany w terminie maks. 30 dni sporządzić harmonogram prac prowadzonych w tym okresie przedstawić do akceptacji Inspektorowi Nadzoru Zamawiającego. 13) Protokoły pomiarów powinny zostać przekazane Zamawiającemu najpóźniej 30 dni przed końcem okresu obowiązywania umowy. 14) Malowanie, metalowych części urządzeń oświetleniowych dla 80 % urządzeń. Obowiązująca barwa zostanie ustalona przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany, w terminie maks. 30 dni sporządzić harmonogram prac prowadzonych w tym okresie i przedstawić do akceptacji Inspektorowi Nadzoru Zamawiającego. Inspektor Nadzoru w terminie 14 dni dokonuje akceptacji lub wskazuje na konieczność wprowadzenia poprawek w harmonogramie. Protokolarne przekazanie pomalowanych urządzeń w/w Inspektorowi Nadzoru powinno nastąpić najpóźniej 30 dni przed końcem okresu obowiązywania umowy. 15) Transport dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia. Liczbę i termin kontroli ustala na bieżąco Inspektor Nadzoru Zamawiającego. 16) Bieżącą współpracę, z właściwym Zakładem Energetycznym w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych, oraz na życzenie Zamawiającego rozplombowywanie, w obecności przedstawiciela Zakładu Energetycznego listwy zaciskowej każdego licznika, oraz jej oczyszczenie i dokręcenie zacisków przewodów zasilających, a następnie zgłoszenie tego faktu właściwym służbom Zakładu Energetycznego w celu ich ponownego zaplombowania. 17) W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiastowe powiadomienie pogotowia, właściwego Zakładu Energetycznego. 18) Usunięcie w czasie maksymalnym 3 godz. od chwili otrzymania zgłoszenia, przypadki świecenia opraw z wyjątkiem sytuacji, gdy świecenie to uzgodnione jest z Zamawiającym, wraz ze zwrotnym potwierdzeniem usunięcia do Zamawiającego. 19) Wymiana lub naprawa w ciągu 48 godz. obudowy, konstrukcji, wyposażenia lub całej szafy oświetleniowej - w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, oraz wandalizmu. 20) Wymiana lub naprawa w ciągu 48 godz. kabla, przewodu linii napowietrznej, elementu linii kablowej, napowietrznej (mufa, izolator, itp.), gdy uległ on uszkodzeniu wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, oraz wandalizmu. 21) Wymiana lub naprawa w ciągu 48 godz. słupa oświetleniowego, wysięgnika oprawy w przypadku, gdy uległ on uszkodzeniu wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, oraz wandalizmu. 22) Wymiana lub naprawa w ciągu 24 godz. opraw oświetleniowych, tabliczek bezpiecznikowych, wymiana źródeł światła, gdy uległy one uszkodzeniu wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, oraz wandalizmu. 23) Uzupełnienie w ciągu 48 godz. (szafa oświetleniowa, słup), 24 godz. (kable, przewody), 24 godz. (oprawy oświetleniowe, źródła światła) skradzionych elementów urządzeń lub całych urządzeń. 24) W przypadku, kiedy elementy lub urządzenia nie są już dostępne na rynku, w porozumieniu z właściwym Inspektorem Nadzoru Zamawiającego Wykonawca może zastosować elementy lub urządzenia dostępne na rynku o parametrach zbliżonych do urządzenia lub elementu uszkodzonego. W przypadku braku elementów zamiennych do uszkodzonego urządzenia, Wykonawca winien wymienić urządzenie na nowe o parametrach zbliżonych do urządzenia uszkodzonego. 25) W ciągu 2 dni roboczych Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji określającej miejsce i zakres awarii, oraz protokołu pomiarów elektrycznych wykonanych po usunięciu awarii. 26) Wykonawca jest zobowiązany na bieżąco w dni robocze powiadamiać Inspektora Nadzoru o awariach i wykonanych robotach, oraz o zastosowaniu tymczasowych połączeń sieci zasilającej. Inspektor Nadzoru na bieżąco ustali, dla których robót konieczne jest przeprowadzenie odbioru technicznego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport na miejsce awarii (miejsce robót). 27) Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo zgłosić gotowość do odbioru technicznego robót zanikowych. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport na miejsce awarii, miejsce robót. 28) Wykonawca jest zobowiązany do montażu i demontażu ozdób świątecznych w ilości ok. 300 szt., 29) Naprawa uszkodzonych lub wymiana na nowe skrzynek SON - ok. 10 szt. 30) Wymiana uszkodzonych lamp na nowe - ok. 30 szt. 31) Wymiana uszkodzonych słupów na nowe - ok. 7 szt. 32) Wymiana przewodu zasilającego lampy (pilota) na nowy - ok. 200 mb. 2. Wykonawca zobowiązany jest stosować, w uzgodnieniu z Zamawiającym, tylko fabrycznie nowe urządzenia i materiały, posiadające wymagane atesty i certyfikaty. 3. W przypadku nie usunięcia w terminie awarii urządzeń i osprzętu oświetleniowego przez Wykonawcę Zamawiający zleci wykonanie ww. robót firmie zewnętrznej, a kosztami postępowania i wykonania robót obciąży Wykonawcę. 1) Wykonawca jest zobowiązany udostępnić, na każde żądanie Zamawiającego w ciągu co najwyżej 6 godzin, zamykane części urządzeń w celu przeprowadzenia kontroli. 4. Przekazanie urządzeń będących przedmiotem konserwacji przed rozpoczęciem usługi oraz po zakończeniu usługi nastąpi protokołem przyjęcia - przekazania zawartym przez Strony umowy. 5. W przypadku nie podpisania przez Wykonawcę protokołów odbioru robót (w tym zawierających naliczone kary umowne), Zamawiający odliczy potrącenia umowne z miesięcznych faktur VAT za konserwację. 6. Przed zakończeniem usługi należy wykonać wszystkie niezbędne naprawy urządzeń i usunąć wszystkie tymczasowe połączenia sieci zasilającej. 7. W dniu następnym po zakończeniu usługi Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu klucze do zamykanych części urządzeń. 8. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia, w ciągu 7 dni roboczych usterek, które zostały wykazane w protokole zdawczo - odbiorczym spisanym w dniu zakończenia usługi. 9. Wykonawca jest zobowiązany do przycinania gałęzi pod liniami w miejscu zainstalowania opraw. 10. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywaniu zużytych źródeł światła podmiotowi posiadającemu stosowne zezwolenie na składowanie i utylizację zużytych elementów oświetleniowych. 11. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia konieczne do realizacji umowy. 12. Wykonawca pokrywa koszty wszystkich materiałów koniecznych do realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach