Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia drogowego w Markach w latach 2010 - 2011

Urząd Miasta Marki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-270 Marki, al. J. Piłsudskiego 95
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7811003 w. 118 , fax. 7811378
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Marki
    al. J. Piłsudskiego 95 95
    05-270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 7811003 w. 118, fax. 7811378
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia drogowego w Markach w latach 2010 - 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwację oświetlenia ulicy Piłsudskiego ( droga krajowa), Legionowej (droga wojewódzka), Fabrycznej (droga powiatowa) oraz dróg gminnych - razem 2698 punktów świetlnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - zatrudniają pracowników - minimum dwóch - posiadających aktualne uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (świadectwo kwalifikacyjne E lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia; - posiadają doświadczenie w realizacji robót dotyczących konserwacji linii oświetlenia ulicznego, budowy, modernizacji i remontów urządzeń elektroenergetycznych, - posiadają przynajmniej dwa telefony kontaktowe do zgłoszenia konieczności wykonania naprawy oświetlenia, - posiadają sprzęt niezbędny przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia; - posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej: - zaakceptują warunki umowne Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: - formularz ofertowy ( na załączonym druku - załącznik nr 2 SIWZ); - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ); - wypełniony formularz cenowy ( wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ ); - aktualny wypis / odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem; odpis aktu założycielskiego spółki lub inny dokument właściwy dla oferenta, - wykaz członków kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót będących przedmiotem zamówienia ( załącznik nr 5 do SIWZ); - wykaz sprzętu przewidzianego do użycia w realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ ); - wykaz wszystkich robót zrealizowanych przez oferenta w okresie ostatnich 3 lat, odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, potwierdzone referencjami poprzednio zamawiających ( załącznik nr 7 do SIWZ ); - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; - kserokopie uprawnień, stwierdzających posiadanie przez pracowników kwalifikacji ( świadectwo kwalifikacyjne E)niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia, zaświadczenia o przynależności do Mazowieckiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; - zaakceptowany poprzez parafowanie wzór umowy ( załącznik nr 8 do SIWZ )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach