Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Serock w latach 2014-2015.

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7828805 , fax. 022 7827499
  • Data zamieszczenia: 2013-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7828805, fax. 022 7827499
    REGON: 01557011900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Serock w latach 2014-2015.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Na terenie Miasta i Gminy Serock znajduje się w konserwacji około 4350 szt. opraw oświetleniowych sodowych o mocach: 70W, 100W, 150W oraz 250W. W zakres ten wchodzi również konserwacja kasetonów reklamowych Hotelu Warszawianka na trasie Dębe - Zegrze w ilości 6 szt. wyposażonych w lampy Ledowe oraz około 130 szt. zewnętrznych punktów świetlnych iluminacji obiektów, parków i elementów małej architektury z żarówkami typu metalhalogen. Zamawiający w całym okresie konserwacji tj. w latach 2014-2015 w wyniku nowych inwestycji dobuduje około 150 szt. nowych punktów oświetleniowych. Inwestycje te w momencie podpisania protokołu odbioru przechodzić będą na utrzymanie konserwatora. Dodatkowo na terenie Gminy funkcjonuje obecnie około 50 opraw ulicznych zaopatrzonych w źródła światła typu LED. Lampy te ze względu jednak na objęcie ich gwarancją producenta podlegać będą jedynie myciu raz do roku i nie są wliczone przez zamawiającego do ogólnego przedmiotu zamówienia. Materiały dostarczane przez konserwatora w ramach umowy: 1. Źródła światła; 2. Elementy oprawy: a) Stateczniki; b) Tyrystorowe układy zapłonowe; 3. Elementy sterowania oświetleniem umieszczone w skrzyni SON: a) Wkładki, główki i gniazda bezpiecznikowe; b) Styczniki; c) Przekaźniki zmierzchowe oraz fotoelementy; d) Wyłączniki; 4. Elementy linii napowietrznych: a) Izolatory; b) Ochronniki przepięć; c) Gniazda i wkładki bezpiecznikowe; 5. Elementy linii kablowych: a) Tabliczki bezpiecznikowe; b) Gniazda, wkładki oraz główki bezpiecznikowe; c) Drzwiczki- pokrywy wnęki bezpiecznikowej. Czynności konserwacyjne w ramach umowy: 1. zapewnienie świecenia wszystkich opraw oświetleniowych, 2. utrzymanie metalowych części urządzeń bez śladów korozji (wysięgniki, skrzynki SON, drzwiczki do wnęk w słupach oświetleniowych), 3. wymiana niesprawnych i uszkodzonych elementów opraw ulicznych, 4. wymiana w przypadku uszkodzenia wkładek topikowych, gniazd bezpieczników słupowych, tabliczek bezpiecznikowych w słupach oświetleniowych, 5. wymiana uszkodzonych elementów w skrzynkach SON: 6. regulacja zegarów - raz na miesiąc według wytycznych przekazanych przez Zamawiającego, 7. wyszukiwanie i usuwanie zwarć w elementach linii oświetlenia (z wyjątkiem koniecznej wymiany przewodów i kompletnych opraw), informowanie zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń oświetleniowych, 8. pionowanie pochylonych słupów oraz regulacja zwisów przewodów, 9. wycinka gałęzi pod linią napowietrzną oraz w otoczeniu opraw, 10. wykonywanie przełączeń w istniejących liniach oświetlenia na polecenie Zamawiającego, 11. zabezpieczenie uszkodzonych w wypadku zdarzeń losowych (np. wypadków drogowych) elementów linii do czasu wykonania naprawy, 12. wykonywanie oględzin stanu linii i elementów oświetlenia, skrzynek sterujących w okresach miesięcznych oraz przekazywanie Zamawiającemu protokołów oględzin, 13. utrzymywanie w czystości i we właściwym stanie technicznym konserwowanych kloszy opraw, odbłyśników reflektorów iluminacyjnych w celu zapewnienia pełnej sprawności świecenia opraw,(wykonawca każdorazowo ma dokonać umycia klosza na oprawie, która jest przez niego naprawiana), 14. mycie na podstawie odrębnych wytycznych Zamawiającego maksymalnie 500 kloszy. W przypadku gdy elementy lub urządzenia nie są już dostępne na rynku, w porozumieniu z właściwym Inspektorem Nadzoru, Wykonawca może zastosować elementy lub urządzenia dostępne na rynku o parametrach zbliżonych do urządzenia lub elementu uszkodzonego. W przypadku braku elementów zamiennych do uszkodzonego urządzenia, Wykonawca winien wymienić urządzenie na nowe o parametrach zbliżonych do urządzenia uszkodzonego. Wykonawca winien stosować tylko fabrycznie nowe urządzenia i materiały, posiadające wymagane atesty i certyfikaty oraz nowoczesne, dobre jakościowo urządzenia i technologie z wymaganiami Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach