Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze administracyjnym gminy Baranów w latach 2014-2016

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-314 Baranów, ul. Armii Krajowej 87
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 858 13 50 , fax. 46 858 13 68
  • Data zamieszczenia: 2014-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    ul. Armii Krajowej 87 87
    96-314 Baranów, woj. mazowieckie
    tel. 46 858 13 50, fax. 46 858 13 68
    REGON: 75014783400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-baranow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze administracyjnym gminy Baranów w latach 2014-2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja oświetlenia drogowego na terenie administracyjnym Gminy Baranów. Liczba punktów świetlnych na terenie Gminy wynosi: 889 szt. w tym: 372 szt. oprawy sodowe ALUROAD SRP 221 o mocy 70W - produkcji Philips, 330 szt. oprawy sodowe o mocy 70W w większej części OUSc - produkcji ELGO (Brilux), 4 sz. oprawy sodowe o mocy 100 W OUSc - produkcji ELGO (Brilux), 176 szt. oprawy sodowe o mocy 150W w większej części OUSc - produkcji ELGO (Brilux) 7 szt. oprawy sodowe o mocy 250 W - produkcji ELGO (Brilux), Powyższe oświetlenie zasilane jest z 62 punktów (stacje trafo i skrzynki SON na słupach). Sterowanie odbywa się za pomocą zegarów astronomicznych CPa (62 szt.) produkcji f-my Rabbit z Wrocławia Ilość punków świetlnych może ulec zwiększeniu w przypadku dobudowy nowych punków świetlnych Zakres robót objętych przedmiotem przetargu: 1. wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów opraw ulicznych tj. klosza, statecznika, kondensatora, zapłonnika, źródła światła, (w ciągu 48 godz. od momentu zgłoszenia awarii); 2. wymiana elementów linii tj.: bezpieczników , zacisków (w ciągu 48 godz. od momentu zgłoszenia awarii); 3. czyszczenie kloszy opraw świetlnych, (raz na 3 lata); 4. przeglądy elementów sterujących oświetleniem (raz w roku); 5. doraźne naprawy pomiarowe (ustalenie godzin świecenia na żądanie Zamawiającego, dostosowanie do okresu letniego itp.); 6. wymiana elementów sterujących oświetleniem w przypadku zgłoszenia awarii - (w ciągu 48 godz. od jej zgłoszenia); 7. usuwanie zwarć w liniach i oprawach, (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii); 8. wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej wraz z protokółami, (raz na 3 lata); 9. pionowanie pochylonych słupów, (w przypadku zgłoszenia awarii - w czasie 7 dni od momentu zgłoszenia); 10. wycinanie gałęzi drzew w obrębie punktu świetlnego z wywózką, (w czasie 7 dni od momentu zgłoszenia); 11. w przypadku wystąpienia dewastacji bądź kradzieży elementów oświetlenia Zamawiający zakupi materiały a Wykonawca zamontuje element w ramach opłaty za konserwację oświetlenia (bez dodatkowego wynagrodzenia); 12. współpraca z właściwymi zakładami energetycznymi w sprawach związanych z oświetleniem energetycznym w tym przygotowanie i uzgodnienie w imieniu zamawiającego instrukcji współpracy ruchowej, oraz właściwymi zarządcami dróg w sprawach zajęcia pasa drogowego podczas wykonywania robót i ponoszenia na własny koszt opłat z tym związanych. 13. utylizacja zdemontowanych urządzeń oświetlenia oraz źródeł światła zgodne z obowiązującymi przepisami w zależności od klasyfikacji odpadów. Ponadto Wykonawcę obciąża: 1) Zabezpieczenie w całości materiałów na potrzeby konserwacji; 2) Utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-baranow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach