Przetargi.pl
Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2013-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego w tym parki, place publiczne, skwery, parkingi na terenie gminy Kozieniceobejmująca 4535 szt. punktów świetlnych, wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne, montaż i demontaż oświetlenia świątecznego na terenie miasta Kozienice. Zakres przedmiotu zamówienia określonego obejmuje całodobową dyspozycyjność i ciągły dozór techniczny nad urządzeniami oświetlenia oraz prace związane z bezzwłocznym usuwaniem awarii i usterek, a w szczególności utrzymywanie w sprawności technicznej punktów oświetlenia ulicznego zapewnienie świecenia wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach określonych w kalendarzu świeceń, przegląd i konserwacja aparatury łączeniowej i sterowniczej,czyszczenie i konserwacja tablic sterowniczych i rozdzielczych wymianę uszkodzonej aparatury sterowniczej styczników, zegarów, przekaźników zmierzchowych, gniazd bezpiecznikowych, przewodów zasilających,kontrolę i konserwację złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci,wymianę bezpieczników,wymianę i naprawę uszkodzonych opraw oświetleniowych lub ich elementów oraz wysięgników,wymianę uszkodzonych źródeł światła parametry wymienianych źródeł światełskuteczność świetlna większa lub równa90 lmW lumenVat,trwałość świecenia średnia większ lub równa30 Zamawiający może sprawdzić zainstalowane źródła światła w ilości do 30szt na koszt Wykonawcy w ustalonych z Zamawiającym terminach,regulację położenia źródeł światła względem koszy i odbłyśników,konserwację konstrukcji wsporczych, słupów oświetlenia wydzielonego, wysięgników, przewieszek,regulację zwisów przewodów oświetlenia ulicznego,prostowanie przekrzywionych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego w przypadku braku możliwości naprawy wymianę słupów,wymianę słupów w przypadku uszkodzenia mechanicznego oświetlenia wydzielonego,w przypadku otrzymania odszkodowania za uszkodzony mechanicznie słup Gmina zwróci w całości Wykonawcy koszt wymiany, w przypadku gdy sprawca nie zostanie ustalony koszty wymiany słupa pokryje Wykonawca,uzupełnianie i konserwacje zamknięć skrzynek, wnęk .,naprawa zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej,naprawa uszkodzonych słupów, kabli przewodów w sieci wydzielonej,lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetlenia,wyminę uszkodzonych zasileń punktów sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonym pod liniaminapowietrznymi,pomiary eksploatacyjne rezystancja uziemień ochronnych, izolacji kabli,malowanie konstrukcji stalowych, szafek, wnęk, uzupełnianie opisów,wycinkę gałęzi zasłaniających oprawy oświetleniowe,wykonywanie pomiarów napięć i obciążeń w sieci oświetlenia,dokonywać kontroli zegarów sterujących w szafach oświetleniowych w celu zapewnienia zgodności ich pracy z kalendarzem astronomicznym,wymiana 5szt skorodowanych słupów na słupy żelbetowe stalowe o wys 8,10m oraz wymiana 10szt. lamp na energooszczędne sodowe 5szt o mocy100W i 5szt o mocy 70W,Zamawiający dopuszcza wykonanie robót zamiennych wymienionych w pkt. ww. W przypadku wystąpienia robót zamiennych rozliczenie robót nastąpi na podstawie kosztorysu z uwzględnieniem wskaźników i cen wg. średnich cen zawartych w informacjach kwartalnych Sekocenbud z kwartału poprzedzającego ich wbudowanie.prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia drogowego, dziennych zapisów prac konserwacyjnych i zgłoszeń oraz przedkładanie miesięcznych sprawozdań z wykonywanych prac z podaniem nazw ulic i dróg, osoby zgłaszającej i numeru telefonu,instalacja programu CPA 2000GSM na komputerze Zleceniobiorcy,zdalna komunikacja z urządzeniem sterującym oświetleniem ulicznym Sterownik CPA 2000 w stacjach Polesie 1 i Polesie 2,w zakresie zmiana parametrów sterownika zmiana czasu świecenia lamp oraz załączenia redukcji.zdalne powiadamianie o awarii np. zaniku napięcia, zwiększonym lub zmniejszonym poborze mocy,zdalny odczyt energii elektrycznej w razie potrzeby,doładowanie kart SIM sterowników przez okres roku. Koszt doładowania kart SIM wliczony jestw wynagrodzenie Zleceniobiorcy.pokrycie kosztów za roboty których zakres lub okoliczności będą wymagały przygotowania i dopuszczenia do pracy dla Zakładu Energetycznego,pokrycie kosztów nie dostarczonej energii w przypadku powstania nieuzasadnionej przerwy na sieci energetycznej, związanej z pracami na oświetleniu ulicznym,w przypadku konieczności zerwania plomb na zabezpieczeniu przelicznikowym powyższy fakt zgłaszać RE. Pokrycie kosztów związanych z założeniem nowego oplombowania,dysponować niezbędnym sprzętem min. zwyżka, samochód dostawczy oraz komplet narzędzi do prac w technologii PPN,zapewnić całodobowy dyżur umożliwiający przyjmowanie zgłoszeń o awariach i usterkach w każdym dniu trwania umowy z podaniem numeru telefonu stacjonarnego i siedziby - zgłoszenie musi przyjmować osoba, a nie automatyczna sekretarka,wykryte i zgłoszone usterki instalacji pojedynczych punktów świetlnych usuwać bezzwłocznie nie dłużej niż 24 godz., a przypadku poważniejszej awarii 48 godz z powiadomieniem o przyczynach usunęcia awarii Zamawiającego,wykryte i zgłoszone usterki polegające na świecenie całego obwodu niezgodnie z godzinami określonymi w zegarze astronomicznym szczególnie świecenie w godzinach rannych brak wyłączenia się oświetlenia usuwać bezzwłocznie nie dłużej niż 3 godzw przypadku konieczności wymiany słupa gdy usterka nie powoduje ograniczenia w oświetleniu całego obwodu wymiany słupa należy dokonać nie dłużej niż w ciągu 3 dniW przypadku konieczności wymiany słupa gdy usterka powoduje ograniczenie oświetlenia na całym obwodzie wymiany słupa należy dokonać nie dłużej niż w ciągu 24 godzwykryte i zgłoszone usterki zagrażające bezpieczeństwu należy usuwać bezzwłocznie,współpracę z Zakładem Energetycznym w zakresie funkcjonowania oświetlenia,opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, w tym zajęcie pasów drogowych oraz zgodne z przepisami oznakowanie ich na czas prowadzenia robót, Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje montaż i demontaż oświetlenia świątecznego na terenie miasta Kozienice w zakresieMontaż i demontaż oświetlenia świątecznego na terenie miasta Kozienice w następujących miejscach plac i okolice placu 15 Stycznia,skwerek przy ul. Świerczewskiego,ul. Radomska,ul. Warszawska,ul. Głowaczowska,ul. Legionów i okolice basenu,ul. Batalionów Chłopskich,choinka przy budynku Urzędu Miejskiego i ul. Warszawskiej,montaż girlandów szt26 na budynku pływalni ,listwa świetlna,montaż girlandów szt 9 na budynku Domu Kultury,strojenie budynku Urzędu Miejskiego gwiazda, kurtyny, girlandy,strojenie choinki na skwerku,montaż sznurów oświetleniowych przy stoiskach przy pływalni ok 10 szt z ozdobami na wigilie,Przewidywana ilość elementów dekoracji w kształcie gwiazdki, gwiazdki z zwisającymi ozdobami, dzwonki, choinki razem szt ok152 ,bombkioświetleniowe, girlandy, sznury oświetleniowe. Przed przystąpieniem do robót dokona oznakowania zgodnie z projektem organizacji ruchu.Wykonanie remontu uszkodzonych elementów, dokonywanie bieżących napraw oraz wymian przepalonych żarówek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach