Przetargi.pl
Konserwacja i bieżące utrzymanie oswietlenia ulicznego na terenie Gminy Wyszków

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7424201 , fax. 029 7424209
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7424201, fax. 029 7424209
    REGON: 00052493800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i bieżące utrzymanie oswietlenia ulicznego na terenie Gminy Wyszków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wyszków: Oprawy oświetlenia ulicznego 3411 szt. tj.: 1) 2183 szt. na terenie miasta, 2) 1228 szt. na terenie sołectw. Moc zainstalowanych opraw oświetleniowych: 1) Na obszarze miasta -374,50 kW, 2) Na obszarze sołectw -180,05 kW. Ilość punktów zapalania: 1) na terenie miasta - 59 szt. 2) na terenie sołectw -64 szt. Urządzenia sterujące: 1) zegary sterujące - 9 szt. 2) urządzenia /fotokomórki /sterujące -129 szt. Uwaga: urządzenia sterujące znajdują się w obiektach ZEWT RE Wyszków i sposób dostępu do nich należy uzgodnić z Właścicielem obiektów. 2.Zamówienie obejmuje: 1) Wymiana źródeł światła, dławików i bezpieczników latarniowych przy zachowaniu warunków dopuszczalnego ubytku oświetlenia zgodnie ze szczegółową instrukcją eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych w ZEW-T i zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. 2) Konserwację urządzeń sterowniczych umożliwiającą ich prawidłowe działanie lub bieżące reagowanie na powstałe nieprawidłowości. 3) Doraźne naprawy innych elementów obwodu oświetleniowego po przyjęciu reklamacji o zakłóceniu w działaniu oświetlenia ulicznego. 4) Zabezpieczenie i obsługa urządzeń pomiarowych. 5) Zabezpieczenie w całości materiałów na potrzeby konserwacji. 6) Utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym. 7) Czyszczenie opraw oświetlenia ulicznego. 8) Zakup i montaż 20 sztuk lamp oświetlenia ulicznego w miejsca wskazane przez Zamawiającego. 9) Wymiana i montaż 3 sztuk słupów oświetlenia ulicznego w razie uszkodzenia mechanicznego. 10) Dokonywanie na bieżąco cięć odmładzających i pielęgnacyjnych drzew stanowiących zagrożenie dla linii energetycznych oraz ich uprzątniecie. 11) Dokonywanie napraw bieżących niezwłocznie po stwierdzeniu nieprawidłowego działania urządzeń. 3. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Prace wykonywane będą na zgłoszenie telefoniczne natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia nie później jednak niż w ciągu 24 h. 2) Podstawą miesięcznej wypłaty będzie protokół sporządzony przez strony, w którym zostaną uwzględnione zgłoszenia dotyczące: uszkodzonych lamp, nieterminowego usunięcia usterek oraz przypadki nieuzasadnionego oświetlenia ulic w ciągu dnia. 3) W przypadku niedotrzymania terminu realizacji zgłoszenia, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 5% wynagrodzenia miesięcznego. 4) Kara ta może zostać potrącona z faktury za dany miesiąc. 5) Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały, urządzenia, sprzet niezbedny do wykonania zamówienia. Szczegółowy zakres prac określa Formularz cenowy (zał. Nr 2 )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, c) dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 podnośnik koszowy d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia Stowarzyszenia Polskich Energetyków do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci w zakresie sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w celu ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dostarczą 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg Załącznika nr 1 do oferty, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wypełniony Formularz Cenowy wg Załącznika Nr 2 do oferty. 5. Wykaz Potencjału technicznego - wg Załącznika Nr 3 6. Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienia wraz z uprawnieniami wg Załącznika Nr 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach