Przetargi.pl
Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wyszków

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7424201 , fax. 029 7424209
  • Data zamieszczenia: 2013-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7424201, fax. 029 7424209
    REGON: 00052493800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wyszków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie gminy Wyszków: Oprawy oświetlenia ulicznego 4 446 szt. tj.: - na terenie miasta - 2 791 szt. - na terenie sołectw - 1 655 szt. Ilość punktów zapalania: - na obszarze miasta - 67szt. - na obszarze sołectw - 184 szt. Urządzenia sterujące: - zegary sterujące - 9 szt. - urządzenia /fotokomórki /sterujące -129 szt. Zamówienie obejmuje: 1. Wymianę źródeł światła ,dławików i bezpieczników latarniowych ( w trakcie wymiany należy stosować elementy o takich samych parametrach jak elementy uszkodzone) - w szacunkowej ilości rocznej : żarówki - 1500szt., dławiki: 100 szt., bezpieczniki: 100szt. 2. Regulacje zegarów i wyłączników zmierzchowych zgodnie ze zmianą czasu. 3. Konserwację urządzeń sterowniczych umożliwiającą ich prawidłowe działanie lub bieżące reagowanie na powstałe nieprawidłowości. 4. Zabezpieczenie i obsługa urządzeń pomiarowych. 5. Zabezpieczenie w całości materiałów na potrzeby konserwacji. 6. Utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym poprzez: - wymianę uszkodzonych opraw bądź ich elementów - w szacunkowej ilości rocznej: 12 razy; - wymianę lub naprawę drzwiczek słupowych- w szacunkowej ilości rocznej - 40 szt.; - wymianę lub naprawę skrzynek- w szacunkowej ilości rocznej 20 szt.; - uzupełnienie powłoki lakierniczej, w tym malowanie zardzewiałych wysięgników; - pionowanie pochylonych słupów; - lokalizację i naprawę linii kablowych i napowietrznych; - regulację naciągu przewodów oświetleniowych; 7. Czyszczenie opraw oświetlenia ulicznego w obrębie miasta oraz poza miastem w miejscach wskazanych przez Wydział GKiM. 8. Zakup i montaż do 20 szt. lamp oświetlenia ulicznego typu OUS 70 W (dwie obejmy, zabezpieczenie, zacisk, wysięgnik do każdej lampy). 9. Wymiana i montaż do 5 szt. słupów oświetlenia ulicznego typu ŻN - 10 lub EPV 10,5x25. 10. Zakup i montaż do 1500 mb przewodu nn, napowietrzny - 1000mb, kablowy (ziemny) - 400mb, przecisk - 100mb. 11. Dokonywanie cięć gałęzi drzew przy kamerach monitoringu wg wskazań przez służby obsługujące, nie częściej niż dwa razy w roku. 12. Dokonywanie na bieżąco cięć odmładzających i pielęgnacyjnych drzew stanowiących zagrożenie dla linii energetycznych oraz ich uprzątnięcie w I i IV kwartale w ilości około 50 m3. 13. Dokonywanie napraw bieżących niezwłocznie po stwierdzeniu nieprawidłowego działania urządzeń. 14. Przegotowanie przyłącza elektrycznego na imprezy organizowane przez Gminę Wyszków w ilości 10szt.; 15. Montaż i demontaż dekoracji świątecznych na ulicach wskazanych przez Wydział GKiM w miesiącach listopadzie i styczniu oraz ich bieżąca i posezonowa naprawa, właściwe utrzymanie i przechowanie przez 2014r. 16. Pomoc merytoryczna związana z zadaniami dotyczącymi budowy i rozbudowy oświetlenia ulicznego. 17. Wykonanie przyłącza elektrycznego na rondzie przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego. 18. Doraźne naprawy pozostałych elementów obwodu oświetleniowego, po przyjęciu zgłoszenia o zakłóceniu w działaniu oświetlenia ulicznego. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Prace wykonywane będą na zgłoszenie telefoniczne lub faksem natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia, nie później jednak niż w ciągu 12 godzin. 2. W przypadku zgłoszenia, że oświetlenie drogowe świeci się w ciągu dnia, awaria ta musi być usunięta w ciągu 2 godzin od chwili jej zgłoszenia do Wykonawcy bez względu na liczbę świecących się lamp. 3. Za nieterminowe wykonanie usługi objętej umową wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 200,00 zł /słownie: dwieście złotych/ za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy. 4. Kara ta może zostać potrącona z faktury za dany miesiąc. 5. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały, urządzenia, sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia. 6. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 500 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach