Przetargi.pl
Konserwacja bieżąca oświetlenia drogowego na terenie Gminy Nieporęt

Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg

  • Adres: 05-126 Nieporęt, Pl. Wolności 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 022 7670441
  • Data zamieszczenia: 2010-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
    Pl. Wolności 1 1
    05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie
    tel. 022 7670416, 7670442, fax. 022 7670441
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja bieżąca oświetlenia drogowego na terenie Gminy Nieporęt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod CPV 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego; 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 2. Zamówienie obejmuje konserwację bieżącą oświetlenia drogowego, polegającą na przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii oświetlenia drogowego na terenie Gminy Nieporęt, obejmujące usługi wskazane w SIWZ (materiały i robocizna Wykonawcy wliczone w cenę ofertową brutto, w zakresie obejmującym łącznie około 2 230 szt. punktów oświetleniowych). 3. Przystąpienie do usuwania awarii i usterek pojedynczych opraw i ciągów oświetleniowych następować będzie w ciągu 3 godzin od chwili zgłoszenia awarii lub usterki. Usuwanie zgłoszonych awarii nastąpi: a) max. w ciągu 2 godzin od chwili przystąpienia do usunięcia awarii całego ciągu tj. min 4 sąsiadujących ze sobą lamp oświetleniowych, b) max. w ciągu 12 godzin od chwili przystąpienia do usunięcia awarii pojedynczych opraw albo 2 lub 3 sąsiadujących ze sobą lamp oświetleniowych, UWAGA: W przypadku zgłoszenia, że oświetlenie drogowe świeci się w ciągu dnia, awaria ta musi być usunięta w ciągu 2 godzin od chwili jej zgłoszenia do Wykonawcy bez względu na liczbę świecących się lamp. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również utrzymanie w należytym stanie technicznym i funkcjonalnym punktów oświetleniowych, w tym także oświetlenia nowowybudowango będącego jeszcze na gwarancji, a także: a)wymianę: bezpieczników słupowych, wstawek topikowych bezpieczników słupowych, styczników, dławików, układów TUZ dla opraw sodowych, b)wymianę niesprawnych i uszkodzonych elementów oprawy ulicznej, c)wymianę żarówek w oprawach, d)wyszukiwanie zwarć w liniach kablowych ziemnych i napowietrznych oraz w oprawach, e)czyszczenie opraw, f)naprawę uszkodzonych drzwiczek słupowych, g)uzupełnianie powłoki lakierniczej, w tym malowanie zardzewiałych wysięgników, h)regulację zegarów i wyłączników zmierzchowych, i)regulację naciągu przewodów oświetleniowych, j)pionowanie pochylonych słupów, k)wycinkę gałęzi zagrażających oprawom i przewodom oświetleniowym, zamontowanych na słupach oświetleniowych należących do Gminy Nieporęt, l)wykonywanie ew. przełączeń w istniejącym oświetleniu, m)przekazywanie bezpośrednio do ZEWT S.A. informacji dotyczących ewentualnych uszkodzeń lub awarii liczników poboru energii elektrycznej, n)cotygodniowa kontrola funkcjonowania oświetlenia drogowego (w każdą środę) oraz sporządzanie protokołu kontrolnego i przedłożenie go zamawiającemu. 5. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, że awaria oświetlenia nowowybudowanego, będącego jeszcze na gwarancji wykracza poza prace konserwatorskie określone w ust. 4, Wykonawca informuje niezwłocznie Zamawiającego, na piśmie o przyczynie awarii tego oświetlenia. 6.Zamawiający dopuszcza wykonywanie niniejszego zamówienia przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 1 500,- zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art.45 ustawy): 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Kopię dowodu wpłaty lub przelewu wadium na konto Zamawiającego należy dołączyć do oferty przetargowej. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert. 5.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym 1)w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2)dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach