Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach sportowych Ursynowskiego Centrum Sportu i Rekreacji. 1. Zadanie nr 1 -Zespół Obiektów Sportowych Koncertowa (pływalnia), 2. Zadanie nr 2 - Zespół Obiektów Sportowych Hawajska (hala sportowa, studio fitness), 3. Zadanie nr 3 - Zespół Obiektów Sportowych Aqua Relaks (pływalnia) 4. Zadanie nr 4- sprzątanie oraz utrzymanie czystości w związku z organizacją imprez w hali widowiskowo- sportowej Arena Ursynów

Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-781 Warszawa, ul. Pileckiego 122
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3346212 , fax. 022 3346217
  • Data zamieszczenia: 2011-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji
    ul. Pileckiego 122 122
    02-781 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3346212, fax. 022 3346217
    REGON: 01305378500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucsir.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ZAKŁAD BUDŻETOWY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach sportowych Ursynowskiego Centrum Sportu i Rekreacji. 1. Zadanie nr 1 -Zespół Obiektów Sportowych Koncertowa (pływalnia), 2. Zadanie nr 2 - Zespół Obiektów Sportowych Hawajska (hala sportowa, studio fitness), 3. Zadanie nr 3 - Zespół Obiektów Sportowych Aqua Relaks (pływalnia) 4. Zadanie nr 4- sprzątanie oraz utrzymanie czystości w związku z organizacją imprez w hali widowiskowo- sportowej Arena Ursynów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZADANIE 1,2,3 Dane ogólne 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym utrzymaniu czystości w obiektach Ursynowskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Warszawie przy ul.: Koncertowa 4 (pływalnia), Hawajska 7 (hala sportowa, studio fitness), Wilczy Dół 4 (pływalnia, studio fitness) zgodnie z przedstawionym wykazem pomieszczeń 2. Usługa będzie wykonywana w ciągu całego tygodnia na bieżąco, w taki sposób aby nie zakłócała pracy ośrodków oraz nie zagrażała bezpieczeństwu użytkowników. 3. Mycie, dezynfekcja i czyszczenie pomieszczeń i powierzchni przy użyciu specjalistycznych środków chemicznych, dostosowanych do rodzaju pomieszczenia, powierzchni, zadania, i urządzeń, zgodnie z cechami środków czyszczących: preparat antypoślizgowy, zapachowy do zmywania i pielęgnacji powierzchni podłóg wodoodpornych (kamień, lastriko, gres, itp.) - pH 7-9, preparat antypoślizgowy, zapachowy do zmywania i pielęgnacji powierzchni podłóg wodoodpornych (wykładziny z linoleum) - pH 7-9, preparat doczyszczający do zmywania starych i uporczywych zabrudzeń (gres, kamień, lastriko, itp.) - pH 10-13; preparat doczyszczający podłogi z linoleum - zapachowy, - pH 7-9; preparat zapachowy do utrzymania higieny w sanitariatach (glazura, akcesoria sanitarne) - ph 7-9; preparat do łaźni, toalet usuwający osady kamienne, mydlane - zapachowy, pH 0,5-3; preparat do zmywania powierzchni wodoodpornych (biurka, stoły, ściany, drzwi, itp.) - pH 6-10; preparat do mycia szkła - bezsmugowy, pH 7-10; preparat myjąco-dezynfekujący, bezzapachowy, działający efektywnie przeciwko bakteriom, drożdżom, grzybom, wirusom - pH 10-13; Wszystkie stosowane środki muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty PZH . 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia swoim pracownikom środków ochrony osobistej, przewidzianych odrębnymi przepisami. 5. Wykonawca zrealizuje usługę przy użyciu własnych środków i sprzętu (wliczone w koszt usługi) 6. Osoby wykonujące czynności sprzątania na płycie basenu pod nieobecność ratownika obowiązuje bezwzględny nakaz pracy w kamizelkach ratunkowych. Odpowiedzialność za ewentualne wypadki, jakimi mogą ulec osoby nie przestrzegające niniejszego nakazu ponosi Wykonawca. (zapis dotyczy umowy na zadanie nr 1) ZAKRES CZYNNOŚCI I OBOWIĄZKÓW PRZY WYKONYWANIU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Do czynności serwisu sprzątającego należy bieżące utrzymanie czystości obiektu w tym: utrzymanie w czystości wszystkich elementów wyposażenia budynku, urządzeń oraz przedmiotów znajdujących się w pomieszczeniach i na powierzchniach wewnątrz obiektu zapewnienie bieżącej czystości powierzchni szklanych wewnętrznych oraz zewnętrznych bieżące utrzymanie czystości okien, gruntowne mycie 1 raz w roku bieżące utrzymanie w czystości wykładzin dywanowych, gruntowne pranie 1 raz w roku uzupełnianie w pomieszczeniach sanitarnych artykułów higienicznych, a w solariach i saunach artykułów kosmetycznych (waciki, ręczniki papierowe, mleczko kosmetyczne wraz z płynem do dezynfekcji urządzeń) odśnieżanie ciągów komunikacyjnych przy obiekcie Aqua Relaks oraz parkingu - łącznie 1070 m2 (zapis dotyczy umowy na zadanie nr 3) odśnieżanie ciągów komunikacyjnych przy obiekcie Koncertowa - łącznie 300 m2 (zapis dotyczy umowy na zadanie nr 1) zgłaszanie usterek wyznaczonemu pracownikowi zamawiającego ZADANIE NR 4: sprzątanie oraz utrzymanie czystości w związku z organizacją imprez w hali widowiskowo- sportowej Arena Ursynów 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania podczas oraz po zakończeniu imprez organizowanych w hali widowiskowo- sportowej Arena Usynów. 2.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środki czystości, artykuły higieniczne oraz sprzęt i urządzenia niezbędne do realizacji zamówienia, których koszt będzie wliczony w koszt wykonania usługi. 3.Przewidywany zakres zamówienia obejmuje 4 imprezy zgodnie z poniższym wykazem: Lp Typ imprezy Przewidywany czas trwania imprezy/ ilość imprez Przewidywana liczba uczestników w jednym dniu imprezy 1 otwarta z udziałem widzów 2x12 godzin 2 000 2 zamknięta 1x12 godzin 1 000 3. zamknięta 3x12 godzin 1 500 4. otwarta z udziałem widzów 3x12 godzin 2 000 Łączna ilość godzin 108 4.Zakres usługi obejmuje powierzchnię wewnątrz hali przeznaczoną na organizację imprezy, w tym szatnie, toalety, teren wokół budynku (patio przed obiektem oraz teren przy bramie rozładunkowej hali). 5.Sprzątanie po imprezie może przypadać w godzinach nocnych. 6.Do realizacji usługi podczas jednej imprezy przewiduje się średnio udział 3 pracowników serwisu sprzątającego. 7.Faktyczna wartość zamówienia (wynagrodzenie Wykonawcy) zostanie określona każdorazowo dla danej imprezy na podstawie zlecenia wystawionego przez Zamawiającego określającego ilość godzin świadczenia usługi oraz ilość pracowników serwisu sprzątającego x stawka godzinowa określona w ofercie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucsir.pl /zakładka BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach