Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie

Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-068 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 32 00 248 , fax. +48 22 32 00 234
  • Data zamieszczenia: 2014-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie
    ul. Krakowskie Przedmieście 5 5
    00-068 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 32 00 248, fax. +48 22 32 00 234
    REGON: 00027577700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest USŁUGA pn.: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV Opis 90910000-9 Usługi sprzątania 90919300-5 Usługi sprzątania szkół 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie z należytą starannością usługi kompleksowego utrzymania czystości w niżej wymienionych obiektach ASP w Warszawie : Lp. adres obiektu wielkość powierzchni do sprzątania (m2) 1 ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 37/39 7 795,64, 2 ul. Myśliwiecka 8 5 297,68, Ogółem 13 093,32. Szczegółowy wykaz pomieszczeń wraz z powierzchniami określony został w załączniku nr 5 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 4. Zakres oraz częstotliwość usług świadczonych w poszczególnych obiektach ASP określono szczegółowo w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. 5. Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach przy: ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 37/39 i ul. Myśliwiecka 8 Wykonawca realizował będzie od poniedziałku do piątku włącznie w godz. 600 - 1500. Prace w obiektach należy przeprowadzić od godz. 6:00 do godz.10:00. 6. Dopuszcza się inny czas świadczenia usługi po uprzednim uzgodnieniu z użytkownikiem i osobą wyznaczoną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą. 7. Wykonawca zapewni dyżur osób sprzątających od poniedziałku do piątku w niżej wymienionych obiektach: Lp. adres obiektu godziny dyżuru 1 ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 37/39 w godz. 10:00 - 15:00 (1 osoba) 2 ul. Myśliwiecka 8 w godz. 10:00 - 15:00 (1 osoba) 8. Wykonawca będzie świadczył usługi sprzątania przy użyciu własnego sprzętu oraz zapewni środki czystości i higieny niezbędne do realizacji usługi. 9. Wykonawca będzie stosował środki czyszczące i zabezpieczające odpowiednie dla każdego rodzaju powierzchni (środki antystatyczne, dezynfekujące, natłuszczające, przeciwpoślizgowe itp.), zgodnie z zaleceniami producentów oraz Instrukcją użytkowania obiektu (załącznik nr 6 do SIWZ). Używane środki muszą posiadać atesty tj. być dopuszczone do stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 10. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi do akceptacji Zamawiającemu listę środków czyszczących, które używane będą w trakcie realizacji usługi wraz z oznaczeniami atestów. 11. Wykonawca musi zabezpieczyć przed poślizgiem kamienne posadzki na korytarzach i klatkach schodowych, w pracowniach oraz w toaletach. 12. Wykonawca na własny koszt na bieżąco będzie zaopatrywał kosze na śmieci w worki jednorazowe o pojemności 15, 25, 35, 60 l. oraz papier toaletowy w rolkach szary i biały, papier Jumbo w rolkach, ręczniki toaletowe cięte białe i szare, ręczniki papierowe w rolkach białe, mydło w płynie, zapach odświeżający do toalet. 13. Wykonawca powinien dysponować minimum 3 osobami do realizacji usługi utrzymania czystości w każdym obiekcie ASP. Listę osób należy dostarczyć do Zamawiającego najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem realizacji umowy. O każdorazowej zmianie obsady osobowej Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie świadczenia usługi. 14. Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy podczas świadczenia usług wyposażeni byli w identyfikatory oraz posiadali odzież ochronną. 15. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia pracowników, którzy będą świadczyli usługi sprzątania w zakresie BHP, ochrony przeciwpożarowej. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu świadczonych usług w okresie wakacyjno-remontowym uczelni z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu. 17. Szacunkowo można przyjąć (z uwagi na doświadczenia lat ubiegłych), że w okresie wakacyjnym tj. 20.07.- 20.09. 2015 Wykonawca będzie sprzątał następujące powierzchnie: adres obiektu powierzchnia do sprzątania w okresie wakacyjno-remontowym w m2 ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 37/39 2 500,00 ul. Myśliwiecka 8 1 500,00 Wielkości te mają charakter szacunkowy, a o faktycznym zakresie ograniczeń Wykonawca zostanie poinformowany na co najmniej miesiąc przed wprowadzeniem ograniczenia powierzchni do sprzątania. 18. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej obiektów ASP przed złożeniem oferty. Zamawiający ustala termin wizji lokalnej obiektów na dzień 25-08-2014 r. na godz. 9:00 przy ul. Myśliwiecka 8 i na godzinę 11.00 przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 37/39. W celu uczestnictwa w wizji, Wykonawcy proszeni są przybycie do konkretnej lokalizacji w wyznaczonym terminie. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzona notatka, która będzie udostępniona na stronie internetowej Zmawiającego. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 7.800,00 zł (słownie: siedem tysięcy osiemset złotych). 2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 2.1) w pieniądzu, 2.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3) w gwarancjach bankowych, 2.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 2.2. - 2.5. SIWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału. Beneficjentem takich dokumentów musi być Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie (00-068 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 5). 3 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Pekao S.A. o numerze 83 1240 6247 1111 0000 4974 1652, z oznaczeniem wadium w sprawie nr ZP-10/2014 - Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. 4 Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5 Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6 Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 7 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 10.3. zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach