Przetargi.pl
Kompleksowe, stałe utrzymanie porządku i czystości w budynku zlokalizowanym przy ulicy Drzymały 30 w Pruszkowie, zajmowanym przez komórki organizacyjne Starostwa oraz Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7381400 , fax. 022 728 92 47
  • Data zamieszczenia: 2016-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
    ul. Drzymały 30 30
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7381400, fax. 022 728 92 47
    REGON: 01326714400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe, stałe utrzymanie porządku i czystości w budynku zlokalizowanym przy ulicy Drzymały 30 w Pruszkowie, zajmowanym przez komórki organizacyjne Starostwa oraz Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym, stałym utrzymaniu porządku i czystości w budynku zlokalizowanym, przy ulicy Drzymały 30, zajmowanym przez komórki organizacyjne Starostwa Powiatowego i Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie. Przedmiot umowy swoim zakresem obejmuje m. in. sprzątanie pomieszczeń biurowych, archiwizacyjnych, sanitariatów, ciągów komunikacyjnych, technicznych i pozostałych. Ponadto Wykonawca będzie świadczył usługę podstawowego utrzymania czystości na nieruchomości mieszczącej się pod ww. adresem, w tym: zamiatanie, zbieranie i składowanie w pojemnikach śmieci, opróżnianie koszy i popielnic. Szczegółowy wykaz pomieszczeń na poszczególnych kondygnacjach został opisany w § 1 pkt 9 projektu umowy (załącznik do SIWZ). Łączna powierzchnia podlegająca codziennym czynnościom czyszcząco - porządkowym w budynku przy ulicy Drzymały 30 wynosi 3 221,45 m2. Szczegóły dotyczące częstotliwości poszczególnych czynności zawarte są w § 1 ust. 11 projektu umowy (załącznik do SIWZ). Usługa musi być wykonywana w sposób sprawny, dokładny i terminowy, ze stosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczonych elementach pomieszczeń i ich wystroju. Wykonawca realizuje usługę własnym sprzętem (maszyny i urządzenia), z zastosowaniem zakupionych przez siebie środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych, worków na śmieci, ręczników jednorazowych, papieru toaletowego, mydła w płynie, pianki i innych materiałów eksploatacyjnych, niezbędnych do należytego wykonania usługi. Wykonawca realizuje usługę z wykorzystaniem własnego personelu wyłonionego w procedurze weryfikacyjnej. Pracownicy Wykonawcy powinni posiadać właściwe doświadczenie zawodowe i nie mogą być karani. W ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, Wykonawca musi dysponować co najmniej 6 pracownikami. Wykonawca zobowiązuje się przydzielić minimum dwóch pracowników do tzw. serwisu dziennego. Zadaniem serwisu będzie wykonywanie niezbędnych prac serwisowych w ciągu dnia - w godzinach pracy urzędu, m. in.: bieżące sprzątanie, zmywanie naczyń z wyznaczonych gabinetów, uzupełnienie niedoborów ręczników, mydła w płynie, opróżnianie przepełnionych koszy na śmieci, popielnic itp. Wykonawca jest zobowiązany do selekcji odpadów niebezpiecznych i składowania ich w specjalnym przystosowanym do tego celu pojemniku, po czym do przekazania ich właściwym jednostkom, posiadającym zezwolenie na przewóz oraz utylizację tych odpadów. W przypadku innych, nieprzewidzianych zmian w powierzchni (zwiększenie, zmniejszenie), ewentualne korekty dotyczące ilości powierzchni do sprzątania określone w jednostkach m2 zostaną uwzględnione i spisane w protokole, który w szczególności będzie obejmował termin oraz ilość powierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.pruszkow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach