Przetargi.pl
Kompleksowe sprzątanie Pływalni w Kartuzach w 2010 r.

Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Mściwoja II 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6810454 , fax. 058 6810209
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    ul. Mściwoja II 4 4
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 6810454, fax. 058 6810209
    REGON: 19125419800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwik.kartuzy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka samorządowa wodociągowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe sprzątanie Pływalni w Kartuzach w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowe sprzątanie Pływalni w Kartuzach w 2010 r. wg wykazu zawartego w załączniku nr 4 do SIWZ i treści Umowy Załącznik Nr 4 do SIWZ 11 2009 Wykaz prac sanitarno-higienicznych do wykonania w celu utrzymania czystości obiektu pływalni I. Prace porządkowe wykonywane w godzinach 8.00 22.00 1. Bieżące utrzymanie czystości: - ciągów komunikacyjnych (mopowanie) - przebieralni (mopowanie) - pomieszczeń natrysków (spłukiwanie czystą wodą oraz ściąganie wody ściągaczką) - toalet ogólnodostępnych i dla niepełnosprawnych - poczekalni (mopowanie) - szatni ogólnej (mopowanie) - widowni (mopowanie) - murku pomiędzy niecką a widownią (ścieranie i dezynfekcja) - pomieszczeń administracyjnych - mycie okien, parapetów, luster - utrzymanie w czystości brodzików H. Prace porządkowe wykonywane po zamknięciu basenu. 1. Czyszczenie murków (nawrotów) padem ręcznym (po zastosowaniu środka spłukanie wodą) 2. Demontaż i czyszczenie kratek ( białe) z kanałów przelewowych obustronnie szczotką ręczną codziennie (po zastosowaniu środka spłukanie woda) jeden raz w tygodniu czyszczenie parownikiem (montaż po wykonaniu czyszczenia) 3. Czyszczenie padem ręcznym kanałów przelewowych (po zastosowaniu środka spłukanie woda) i wytarcie do sucha 4. Czyszczenie murku oddzielającego widownię (po zastosowaniu środka spłukanie woda) i wytarcie do sucha 5. Czyszczenie posadzki przy niecce basenowej: - spłukanie wodą - użycie maszyny czyszczącej ze środkiem czyszczącym - ponowne spłukanie wodą 6. Demontaż i czyszczenie kratek z rynien ściekowych szczotką ręczną oraz czyszczenie rynien (montaż po wykonaniu czyszczenia) 7. Codzienne, kompleksowe utrzymanie czystości wykładziny niecki basenowej (ręczne lub mechaniczne), powierzchni podłogi i ścian na hali basenowej z przelewami i armaturą, pomieszczeń przybasenowych (wraz z dezynfekcją). 8. Czyszczenie wszystkich elementów ze stali nierdzewnej, elementy wycierać do sucha 9. Pokrycie posadzki basenu, murku oddzielającego widownię, kratek środkiem dezynfekującym (po zastosowaniu środka spłukanie wodą), wytarcie do sucha 10. Czyszczenie ścian w natryskach padem ręcznym (po zastosowaniu środka spłukanie woda) i wytarcie do sucha 11. Czyszczenie w natryskach elementów ze stali nierdzewnej (przy użyciu np. Spezialreiniger VA fur Edelstahl, wytrzeć do sucha) 12. Czyszczenie maszyną czyszczącą posadzek w natryskach., spłukanie wodą, usunięcie zastoin 13. Czyszczenie i dezynfekcja szafek w szatniach ( wewnątrz i na zewnątrz) 14. Czyszczenie maszyną czyszczącą posadzek w szatniach ( mycie i wytarcie do sucha) 15. Demontaż i czyszczenie kratek ściekowych oraz rynien ściekowych w szatniach, dezynfekcja, spłukanie wodą i montaż 16. Czyszczenie padem ręcznym płytek ceramicznych w pomieszczeniach (saun) wytrzeć do sucha. 17. Czyszczenie ławek drewnianych w saunie (po zastosowaniu środka spłukanie wodą i wytrzeć do sucha) 18. Czyszczenie ławek z tworzywa sztucznego w saunie (po zastosowaniu środka spłukanie woda) 19. Czyszczenie płytek ceramicznych w pomieszczeniach WC padem ręcznym (po zastosowaniu środka spłukanie woda i wytrzeć do sucha) 20. Czyszczenie posadzek w pomieszczeniach WC maszyną czyszczącą (po zastosowaniu środka spłukanie woda i wytrzeć do sucha) 21. Czyszczenie i dezynfekcja muszli klozetowych, umywalek, jacuzzi w pomieszczeniu sauny 22 Odkurzanie, ścieranie kurzu w siłowni 23. Czyszczenie posadzki maszyną czyszcząca-zbierającą: - poczekalni - recepcja - widownia - kasy - wiatrołap 24. Wszelkie miejsca trudno dostępne dla maszyny czyszcząco-zbierającej doczyszczanie padem ręcznym oraz mopem płaskim 25. Płytki ceramiczne na ścianach, posadzki. pomieszczenia WC oraz sanitariaty uprzednio wyczyszczone i spłukane dezynfekować, po czym wytrzeć do sucha Raz w tygodniu (sobota) lustro wody będzie opuszczane i czyszczone: - linię wodną dookoła niecki środkiem np. RANDKLAR Wykonywać zalecenia obsługi Pływalni dotyczące utrzymania czystości na całym obiekcie, na bieżąco. Pomiary powierzchni do czyszczenia należy dokonać we własnym zakresie!
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Wzór umowy B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.7) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Opis koncesji, zezwolenia lub licencji B.8) Oświadczenie o niezaleganiu w płaceniu podatków i składek ZUS C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kpwik.kartuzy.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach