Przetargi.pl
Kompleksowa usługa sprzątania Centrum Sztuki Współczesnej Zamek

Centrum Sztuki Współczesnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-461 Warszawa, Aleje Ujazdowskie 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2011-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Sztuki Współczesnej
    Aleje Ujazdowskie 6 6
    00-461 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 00098615900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csw.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury i Sztuki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa sprzątania Centrum Sztuki Współczesnej Zamek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania polegająca na codziennym utrzymaniu czystości pomieszczeń Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sprzątanie 1. Sal Galeryjnych + Loża -zakres- dwa razy w tygodniu - poniedziałek - cały dzień - czwartek - od godz.19.00 do godz.12.00 w piątek zakres - mycie posadzek (kamiennych, epoksydowych, betonowych, gresowych, ceglanych i drewnianych), drzwi szklanych i drewnianych, listew, grzejników, parapetów, usuwanie ewentualnych zabrudzeń ze ścian. - mycie okien według potrzeb Działu Realizacji. - dodatkowe sprzątanie w trakcie montażu wystaw na polecenie Działu Realizacji. 2. Biblioteka z Antresolą - zakres - 2 razy w tygodniu odkurzanie wykładziny ( w tym usuwanie plam), czyszczenie stolików, lampek, regałów z książkami, kaloryferów, listew i sprzętu wskazanego przez pracownika Biblioteki. - 2 razy w tygodniu mycie szklanej ściany. 3. Kino Lab - zakres - 2 razy dziennie - odkurzanie wykładziny, czyszczenie foteli kinowych, drzwi, usuwanie plam i innych zabrudzeń - rano do godz. 7.00 - po wynajmie, prelekcji, odczycie, bądź użyczeniu przestrzeni - godziny do ustalenia 4. Sala Edukacyjna + Baszta + Toaleta - zakres - 2 razy dziennie - odkurzanie, mycie podłogi, parapetów, listew, drzwi, usuwanie plam na ścianach, wyczyszczenie krzeseł, dokładne sprzątnięcie toalety -1 raz w tygodniu mycie grzejników -1 raz na kwartał mycie okien - pierwsze sprzątanie do godz. 7.00 - drugie sprzątanie po opuszczeniu sali 5.Sala Konferencyjna (w przypadku, gdy nie jest zajęta przez wystawę) - zakres -1 raz dziennie - odkurzanie, mycie podłogi, listew, parapetów i drzwi -1 raz na kwartał mycie okien - sprzątanie do godz. 7.00 6.M-2 zakres -1 raz dziennie mycie podłogi, cokołów, wycieranie kurzy, mycie umywalki, schodów prowadzących na górę - 1 raz na dwa tygodnie mycie zasuwanych drzwi do M-2 - sprzątanie do godz. 7.00 7.Klatki Schodowe - zakres - 3 razy w tygodniu zamiatanie i mycie na mokro: posadzek, cokołów, kaloryferów, poręczy - zastrzega się możliwość zwiększenia ilości sprzątania przed wystawą, wernisażem, bądź innym wydarzeniem artystycznymi 1 raz na kwartał czyszczenie krat na klatkach schodowych. 1 raz na dwa tygodnie mycie drzwi szklanych - sprzątanie do godz. 7.00 - w wypadku imprez godz. do ustalenia 8. Korytarze - zakres - 4 razy dziennie - mycie na mokro: posadzki, cokoły , parapety - 1 raz w tygodniu czyszczenie drzwi drewnianych - pierwsze sprzątanie do godz. 7.00 - następne sprzątanie w uzgodnieniu z Działem Administracji 9.Holl Główny - zakres - 4 razy dziennie - mycie na mokro: posadzki, cokoły, schodki, usuwanie plam ze ścian - 1 raz dziennie - szklane drzwi, odkurzanie wykładziny, parapety - 1 raz na dwa miesiące mycie okien - pierwsze sprzątanie do godz. 8.00 - następne sprzątanie w uzgodnieniu z Działem Administracji 10. Cysterna - sprzątanie na zlecenie Działu Realizacji 11.Pomieszczenia Sanitarne (ilość 5 w tym: 13 umywalek, 3 pisuary, 10 sedesów) - zakres - 2 razy dziennie - mycie i czyszczenie urządzeń sanitarnych, uzupełnianie środków czystości (mydło, papier, ręczniki, odświeżacze powietrza) - 2 razy w miesiącu mycie glazury na ścianach - 1 raz w miesiącu przeprowadzenie procesu usuwania nieprzyjemnych zapachów - pierwsze sprzątanie - do godz.7.00 - drugie sprzątanie do godz.15.00 12. Dziedziniec i Krużganki - zakres -1 raz w tygodniu - zamiatanie - 1 raz na 2 miesiące - mycie na mokro - dodatkowe sprzątanie w uzgodnieniu z Działem Administracji jak i czas wykonania powyższych czynności Ogólny metraż powierzchni sprzątanej wynosi 5556 m2. W tym: pomieszczenia z posadzką kamienną 1287 m2 pomieszczenia z posadzką betonową 300 m2 pomieszczenia z posadzką epoksydową 1627 m2 pomieszczenia z posadzką gresową 300 m2 pomieszczenia z posadzką ceglaną 280 m2 pomieszczenia z wykładziną 236 m2 pomieszczenia z posadzką drewnianą 425 m2 schody 480m. m2 powierzchnie szklane 621 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csw.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach