Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Skaratkach

Gmina Domaniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-434 Domaniewice, Główna 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8383522 , fax. 046 8383377
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Domaniewice
    Główna 2 2
    99-434 Domaniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8383522, fax. 046 8383377
    REGON: 75014822000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domaniewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Skaratkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Skaratkach. W ramach nadbudowy budynku projektuje się nadbudowę fragmentu konstrukcji dachu obejmującą dach nad łącznikiem części starszej i nowszej budynku (część B w części graficznej rzutu dachu). Termomodernizacja budynku polega na dociepleniu ścian elewacji budynku wraz z ościeżami styropianem fasadowym, dociepleniu stropu poddasza styropianem podłogowym, dociepleniu sufitu nad salą gimnastyczną oraz sufitu nad częścią starszą wełną mineralną. W ramach termomodernizacji zostaną wymienione wrota oraz wszystkie okna drewniane wraz z parapetami. Dla realizacji termomodernizacji ścian wymianie będą podlegać również pozostałe parapety z blachy. Termomodernizacja obejmie również wymianę grzejników centralnego ogrzewania z podejściami i montażem zaworów termostatycznych w obrębie całego budynku, montaż dwóch powietrznych pomp ciepła dla ogrzania ciepłej wody użytkowej, montaż ogniwa fotowoltaicznego dla zasilania obiegu c. o. wymianę pieca centralnego ogrzewania. W ramach robót remontowych planuje się wymianę pokrycia wszystkich połaci dachowych na całym obiekcie wraz z obróbkami, rynnami i rurami spustowymi, wymianę instalacji odgromowej, wymianę części podokienników wewnętrznych, wymianę posadzek lastrico na parterze i w pomieszczeniu kuchni, wymianę posadzek z płytek terakoty na piętrze części starszej budynku i na schodach wewnętrznych części starszej, cyklinowanie i lakierowanie podłogi z desek na legarach w pomieszczeniu świetlicy z zabezpieczeniem drewna do klasy trudnozapalności, wymianę ścianki pomiędzy kuchnią a zapleczem, wymianę sufitów w części starszej budynku, łączniku, zabezpieczenie sufitu sali gimnastycznej do klasy trudnozapalności, wymianę boazerii świetlicy i Sali gimnastycznej oraz lamperii olejnej komunikacji na piętrze i klatce schodowej części starszej na tynk żywiczny kamyczkowy, remont pomieszczeń dwóch sanitariatów połączony z wymianą umywalek i muszli klozetowych na piętrze części starszej budynku, malowanie świetlicy, kuchni, zaplecza, klatki schodowej i korytarza na piętrze starszej części budynku. Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w projekcie budowlanym, kosztorysie nakładczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki nr 9 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do sprawdzenia spójności przedmiarów z projektami branżowymi przed złożeniem oferty. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 15 000,00 PLN, (słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy), 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: BSZŁ O/Domaniewice 52 9288 1037 1980 0329 2000 0040 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.), 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 15 w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domaniewice.bipst.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach