Przetargi.pl
INŻYNIER KONTRAKTU PRZEDSIĘWZIĘCIA BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W BRZEZINACH NOWYCH, BRZEZINACH KOLONII, SOBUCZYNIE I WRZOSOWEJ

Gmin Poczesna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-262 Poczesna, ul. Wolności 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3274116
  • Data zamieszczenia: 2013-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmin Poczesna
    ul. Wolności 2 2
    42-262 Poczesna, woj. śląskie
    tel. 34 3274116
    REGON: 15139814900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    INŻYNIER KONTRAKTU PRZEDSIĘWZIĘCIA BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W BRZEZINACH NOWYCH, BRZEZINACH KOLONII, SOBUCZYNIE I WRZOSOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Z powodu wygaśnięcia w marcu 2013 r. umowy z Inżynierem Kontraktu, który pełnił ją w okresie od 2010 r. do marca 2013 rozpisujemy przetarg na wykonanie przedmiotowej usługi na lata 2013-2014. Inspektor nadzoru działający w ramach Inżyniera kontraktu odpowiedzialny jest za prowadzenie robót w okresie 2013-2014 r. oraz za uporządkowanie wszystkich zaległych spraw formalnych, związanych z uporządkowaniem budowy i oddaniem jej zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego. Wartość nadzorowanych robót w latach 2013-2014 r. wynosi 20 012 530,00 zł. Wartość całości robót od początku ich realizacji, których stan formalny należy uporządkować w taki sposób, aby uzyskać pozwolenie na użytkowanie lub brak sprzeciwu do zgłoszenia zakończenia robót: 26 419 384,44 zł 1.Celem niniejszego Kontraktu jest profesjonalne świadczenie usług polegających na zarządzaniu technicznym i finansowym, w tym na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z wymaganiami polskiego Prawa Budowlanego, dla Przedsięwzięcia BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W BRZEZINACH NOWYCH, BRZEZINACH KOLONII, SOBUCZYNIE I WRZOSOWEJ 2.W zakres Przedsięwzięcia wskazanego w pkt 1 wchodzą roboty budowlane objęte przedmiotem Kontraktu (Umowy- zgodnie z załącznikiem 2 SIWZ dla przetargu nieograniczonego na roboty): Budowa kanalizacji sanitarnej w Brzezinach Nowych, Brzezinach Kolonii, Sobuczynie i Wrzosowej. 3.Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi Inżyniera Kontraktu - Inwestora Zastępczego mające na celu w szczególności: 1)organizację wszystkich robót na wykonanie których Zamawiający zawarł Kontrakt na roboty, dla poprawnej realizacji Przedsięwzięcia, 2)wzajemną koordynację wszystkich zakontraktowanych robót, z zagwarantowaniem Zamawiającemu prowadzenia bieżącej działalności w zakresie gospodarki wodno ściekowej 3)nadzór nad właściwym wykonaniem Kontraktu na roboty 4)monitoring, nadzór, kontrola, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym Kontraktu na roboty, 5)wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), w stosunku do robót budowlanych objętych Kontraktem na roboty 6)koordynację czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego i m.in. przy budowie obiektu budowlanego, wymagającego ustanowienia inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, wyznaczenie spośród Kluczowych Specjalistów Inżyniera jednego z nich jako koordynatora ich czynności na budowie 7)konsultacje, doradztwo i analiza ryzyk Zamawiającego w Kontrakcie na roboty, 8)rozliczenia finansowe pośrednie z uwzględnieniem kwalifikowalności kosztów zgodnie z wymaganiami: Instytucji Pośredniczących, Instytucji Finansujących oraz UE dla przedsięwzięć finansowanych z Funduszu Spójności, 9)rozliczenia finansowe w ramach pożyczki z WFOŚiGW w Katowicach zgodnie z umową nr 234/2012/337/OW/ot-sc/P w tym: wykonywanie harmonogramów rzeczowo-finansowych w przypadku wystąpienia zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego Wykonawcy zatwierdzonej przez Zamawiającego, ustalanie nowych transz w przypadku zmiany harmonogramów rzeczowo-finansowych, wykonywanie sprawozdań rozliczających, wykonanie sprawozdania końcowego 10)sporządzanie i aktualizację harmonogramów rzeczowo - finansowych oraz planów płatności zgodnie z wymaganiami: Instytucji Pośredniczących, Instytucji Finansujących oraz UE dla przedsięwzięć finansowanych z Funduszu Spójności, 11)współpracę z Jednostką Realizującą Projekt w zakresie raportowania, sprawozdawczości i rozliczenia finansowego środków pozyskanych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach (środki krajowe), 12)nadzór nad odbiorami, próbami końcowymi i eksploatacyjnymi oraz w okresie zgłaszania wad, 13)końcowe rozliczenie finansowe Kontraktu na roboty oraz całego przedsięwzięcia w imieniu POZR (Zamawiającego w niniejszym postępowaniu przetargowym) zgodnie z wymaganiami: Instytucji Pośredniczących, Instytucji Finansujących oraz UE dla przedsięwzięć/projektów finansowanych z Funduszu Spójności, 14)opracowanie analizy finansowej, wyliczenie luki finansowej zgodnie z wytycznymi dla przedsięwzięć planowanych do współfinansowania z Funduszu Spójności Unii Europejskiej, jeśli zajdzie taka konieczność 15)wspieranie działań Jednostki Realizującej Przedsięwzięcie dla poprawności realizowanego Przedsięwzięcia. 16)zgłoszenie zakończenia robót , uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wykonanej kanalizacji/braku sprzeciwu do zgłoszenia zakończenia robót. Szczegółowy zakres robót przyjętych do nadzoru znajduje się w przetargu na wybór Wykonawcy w przetargu nieograniczonym o nr. referencyjnym : JRP 042.103.2012.DM w pkt. IV Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium 1)Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: 12 000 PLN (słownie: dwanaście tysięcy PLN) 2.Forma wadium 1)Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275). 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwarantaporęczyciela (instytucji udzielających gwarancjiporęczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją poręczeniem, c)kwotę gwarancji poręczenia, d)termin ważności gwarancji poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego Ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy ; f)gwarancja poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g)gwarancja poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej h)wszelkie spory dotyczące gwarancji poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. i)jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji poręczenia nie był krótszy niż okres związania Ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.poczesna.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach