Przetargi.pl
Inżynier Kontraktu Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Bargły, Michałów i Nierada wzdłuż drogi wojewódzkiej 904 będącej drogą dojazdową do budowanej autostrady A1 w gminie Poczesna

Gmin Poczesna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-262 Poczesna, ul. Wolności 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3274116
  • Data zamieszczenia: 2013-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmin Poczesna
    ul. Wolności 2 2
    42-262 Poczesna, woj. śląskie
    tel. 34 3274116
    REGON: 15139814900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczesna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inżynier Kontraktu Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Bargły, Michałów i Nierada wzdłuż drogi wojewódzkiej 904 będącej drogą dojazdową do budowanej autostrady A1 w gminie Poczesna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest profesjonalne świadczenie usług polegających na zarządzaniu technicznym i finansowym, w tym na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z wymaganiami polskiego Prawa Budowlanego, dla Przedsięwzięcia Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bargły, Michałów i Nierada wzdłuż drogi wojewódzkiej 904 będącej drogą dojazdową do budowanej autostrady A1 w gminie Poczesna 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi Inżyniera Kontraktu -Inwestora Zastępczego mające na celu w szczególności: 1) Zapoznanie się z istniejącą dokumentacją projektową przygotowaną przez właściwe biuro projektowe, kosztorysami inwestorskimi, przedmiarami, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; 2) Sprawdzenie, zweryfikowanie ww. dokumentów (opracowań) pod kątem kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami (w tym w szczególności z prawem budowlanym i ustawą Prawo zamówień publicznych oraz pod kątem przydatności do celów wykonawczych, przetargowych i rozliczeniowych;) 3) Pomoc w przeprowadzeniu postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy robót budowlanych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: a. przygotowanie Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, b. udzielenie odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące SIWZ, c. organizacja otwarcia ofert z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, d. udział w ocenie złożonych ofert i przedstawienie protokołu Zamawiającemu 4)organizację wszystkich robót na wykonanie których Zamawiający zawrze Kontrakt na roboty, dla poprawnej realizacji Przedsięwzięcia, 5)wzajemną koordynację wszystkich zakontraktowanych robót, z zagwarantowaniem Zamawiającemu prowadzenia bieżącej działalności w zakresie gospodarki wodno ściekowej 6)nadzór nad właściwym wykonaniem Kontraktu na roboty 7)monitoring, nadzór, kontrola, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym Kontraktu na roboty, 8)wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), w stosunku do robót budowlanych objętych Kontraktem na roboty 9)koordynację czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego przez Kierownika projektu. Kierownik projektu sprawuje również nadzór nad osobą sporządzającą rozliczenia środków otrzymanych z pożyczki i dotacji WFOŚiGW w Katowicach., z wyjątkiem sytuacji, gdy Kierownik projektu jest jednocześnie osobą prowadzącą monitoringi rozliczenia 10)konsultacje, doradztwo dla Zamawiającego w Kontrakcie na roboty, 11)rozliczenia finansowe w ramach pożyczki i dotacji z WFOŚiGW w Katowicach zgodnie z umową nr 161/2011/337/ow/OT/p, Nr 235/2011/337/OW/ot/D w tym: wykonywanie harmonogramów rzeczowo-finansowych w przypadku wystąpienia zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego Wykonawcy zatwierdzonej przez Zamawiającego, ustalanie nowych transz w przypadku zmiany harmonogramów rzeczowo-finansowych, wykonywanie sprawozdań rozliczających, wykonanie sprawozdania końcowego 12)sporządzanie i aktualizację harmonogramów rzeczowo - finansowych oraz planów płatności 13)nadzór nad odbiorami, próbami końcowymi i eksploatacyjnymi oraz w okresie zgłaszania wad, 14)końcowe rozliczenie finansowe Kontraktu na roboty oraz całego przedsięwzięcia 15)zgłoszenie zakończenia robót , uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wykonanej kanalizacji/braku sprzeciwu do zgłoszenia zakończenia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: 6 000.00 PLN słownie: sześć tysięcy PLN Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; eporęczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją-poręczeniem, c)kwotę gwarancji poręczenia, d)termin ważności gwarancji poręczenia, e)zobowiązanie gwarantaporęczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego Ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; f)gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g)gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. h)wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. i)jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania Ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.poczsna.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach