Przetargi.pl
Inwestycję polegającą na dostosowaniu budynku nr 4 - Oddziału Terapii Uzależnienia od Alkoholu do obowiązujących przepisów - ETAP II - wielobranżowe roboty budowlane

Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy ogłasza przetarg

  • Adres: 37-710 Żurawica, ul. Różana 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 6723740 wew. 361 , fax. 672-37-21
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy
    ul. Różana 9 9
    37-710 Żurawica, woj. podkarpackie
    tel. 6723740 wew. 361, fax. 672-37-21
    REGON: 00066765500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalzurawica.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwestycję polegającą na dostosowaniu budynku nr 4 - Oddziału Terapii Uzależnienia od Alkoholu do obowiązujących przepisów - ETAP II - wielobranżowe roboty budowlane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są wielobranżowe roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku nr 4 - Oddziału Terapii Uzależnienia od Alkoholu do wymagań obowiązujących przepisów (modernizacja poddasza). Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45000000 - 7. 3. Prace muszą być tak prowadzone i skoordynowane, aby ich zaawansowanie finansowe na dzień 07.12.2009 r wynosiło 600 000,00 PLN (słownie złotych: sześćset tysięcy 00/100). 4. Szczegółowy zakres rzeczowy robót musi być zgodny z przedmiarami robót oraz z Projektem Budowlanym i Wykonawczym. 5. Wykonanie robót powyżej kwoty 600 000,00 PLN (słownie złotych: sześćset tysięcy 00/100) wymaga dodatkowej, pisemnej akceptacji Zamawiającego. 6. Zestawienie dokumentacji: 1) Projekt Budowlany i Wykonawczy. 2) projekt budowlany i wykonawczy instalacji z podziałem na: a) centralne ogrzewanie, b) wod - kan., c) elektryczne gniazda wtykowe, d) oświetlenie główne, awaryjne i ewakuacyjne, e) telefoniczna wewnętrzna, f) sieć komputerowa, g) sygnalizacja alarmu pożarowego (SAP) z podłączeniem do istniejącej w budynku instalacji oraz sterowanie drzwi przeciwpożarowych, h) system dozoru (telewizja przemysłowa), i) sterowanie i otwieranie okien połaciowych, j) sterowanie sufitowych mieszaczy powietrza k) sterowanie dachowych wentylatorów mechanicznych, l) instalacja zasilania klimatyzatorów, m) instalacja antenowa telewizji, 3) Projekt Budowlany Technologii. 7. Zamawiający oświadcza, że wszystkie zastosowane w przedmiarze stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji nazwy własne materiałów są użyte jedynie jako określenie parametrów minimalnych tych materiałów oraz ich cech jakościowych i użytkowych. 8. Zamawiający oświadcza, że wszystkie podane w przedmiarze stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji podstawy wyceny w postaci konkretnych Katalogów Nakładów Rzeczowych i szczegółowych tablic są użyte jedynie przykładowo, a Wykonawca do swojej wyceny wartości oferty może stosować dowolne podstawy kalkulacyjne, dowolnie modyfikować lub zmieniać istniejące podstawy z tym, że należy zachować kolejność pozycji narzuconą przez Szpital. 9. Wszystkie wbudowane materiały budowlane, sprzęt i urządzenia stanowiące wyposażenie winny być fabrycznie nowe w I gatunku i stanowić dostawę Wykonawcy z wyjątkiem materiałów powierzonych przez Zamawiającego wymienionych w punkcie 9. 10. Wykaz materiałów Zamawiającego: 1) Adresowalna jonizacyjna czujka dymu typu OR-JA - 7 szt. 2) Belki stalowe I 120, I 140,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wszyscy Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy. 2. Wykonawcą może być podmiot gospodarczy utworzony przez osobę fizyczną, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty powyższe występujące wspólnie. 3. Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się przeprowadzenia wizji lokalnej w obiekcie. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę wykazał zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania minimum dwóch podobnych, co do rodzaju i wartości robót budowlanych. 5. Za roboty podobne, co do rodzaju Zamawiający będzie traktował wielobranżowe roboty budowlane wykonywane w czynnym zakładzie - obiekcie na rzecz firmy, instytucji lub osoby fizycznej. 6. Za roboty podobne, co do wartości Zamawiający uzna roboty budowlane, o wartości nie mniejszej, niż 50 % ceny ofertowej (brutto) każda. 7. Za materiały równoważne uznane będą materiały o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych od określonych w przedmiarze i podobnych pod względem wizualnym, kolorystycznym, wzoru, własności użytkowych, grubości ? 5%, szerokości ? 5%. 8. W przypadku oferowania materiałów równoważnych, poza wypełnieniem załącznika nr A3 oferent winien do niego załączyć kartę katalogową wyrobu oraz wskazać, który z materiałów lub wyrobów zastępuje. 9. W przypadku oferowania materiałów równoważnych oferent winien załączyć do oferty komplet dokumentów dopuszczających je do stosowania w budownictwie oraz instrukcje użytkowania i wbudowania. 10. Od Wykonawców wymaga się w dniu odbioru udzielenia pisemnej gwarancji na wykonane roboty nie krótszej, niż trzy lata oraz złożenia oświadczenia o długości udzielonej gwarancji. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty oświadczenie wskazanego Kierownika Budowy o przyjęciu obowiązków. 12. Oferta, oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił ścisłe wzory w formie Załączników do niniejszej Specyfikacji, pod rygorem odrzucenia oferty, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 13. Wszystkie strony oferty winny być podpisane przez Wykonawcę. 14. Zamawiający wymaga, aby kosztorys ofertowy był przedstawiony wyłącznie w formie przez niego określonej (zawierający wyłącznie scalone, ryczałtowe ceny jednostkowe). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu ich potwierdzenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy (formularz - wzór oświadczenia do wykorzystania stanowi załącznik A4) w oryginale. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda złożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - przygotowuje Oferent, 2) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawionego nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - przygotowuje Oferent, 3) zaświadczenia z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (wystawionego nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - przygotowuje Oferent, 4) decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie dla kierowania robotami budowlanymi w każdej specjalności robót objętych projektem (uprawnienia budowlane) dla Kierownika robót. 5) zaświadczenia polskiej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do właściwego terytorialnie oddziału i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ważne do końca 2009 r. dla Kierownika robót. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia dokumentu, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy wykazu podobnych robót budowlanych (minimum dwóch) zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz Zamawiających, w formie określonej w załączniku A5 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.7 SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię dokumentu z pkt. 2, 3 i 4, to kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, 2 i 3 sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu wyjściowego wraz z jego tłumaczeniem w postaci kserokopii z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (np. Spółka Cywilna), wymogi dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wymogi dotyczące dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 i 2. (lub odpowiednio w pkt. 4.) odnoszą się do każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (np. Spółka Cywilna), Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawców i opatrzone znakami opłaty skarbowej prawidłowo skasowanymi. 9. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 10. Do oferty należy załączyć wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom, w formie określonej w załączniku A6 (Wzór). 11. W przypadku, gdyby oferta została podpisana przez inną osobę, niż wskazują na to dokumenty dopuszczające do obrotu prawnego, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do występowania w imieniu Wykonawcy, o których mowa w pkt. 8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szpitalzurawica.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach