Przetargi.pl
Dostawa używanego samochodu ciężarowego - wywrotki

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Przemysłowa 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2218296 , fax. 017 2218298
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach
    ul. Przemysłowa 12 12
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. 017 2218296, fax. 017 2218298
    REGON: 69052972000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanego samochodu ciężarowego - wywrotki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa używanego samochodu ciężarowego - wywrotki. 2. Szczegółowy opis parametrów technicznych przedmiotu zamówienia: 1). rok produkcji od 2002 - 2004, 2). liczba osi 3, 3). minimalna moc silnika 460KM, 4). manualna skrzynia 8 biegów + półbiegi 5). system napędu 6x4 6). skrzynia ładunkowa 3 W (trzystronny wywrot) typ Meiller 7). silnik diesel 8). masa całkowita max. 26000 kg, 9). ładowność min 14 000kg, 10). długość skrzyni min 4,8 m 11). wysokość skrzyni 1 m, 12). zawieszenie pneumatyczne- tył, mechaniczne - przód 13) blokada tylnego mostu, 14). kabina sypialna, 15). pojazd sprawny technicznie, zarejestrowany w Polsce lub opłacony i przygotowany do rejestracji z ważnym przeglądem technicznym, 16). przebieg nie większy niż 400000 km, 17). klimatyzacja 18). ogrzewanie postojowe 19). ABS 20). zaczep tylny 21). pojazd bezwypadkowy 22). wyposażony w koło zapasowe i podstawowe narzędzia ( podnośnik hydrauliczny, klucz do kół) apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica 23). posiadający aktualną legalizację tachografu 3. Wykonawca przyjmie termin płatności do 7 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie załączniku Nr 1 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341340005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt.1-3 niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy . 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą. Ocena spełnienia przez Wykonawców przedstawionych warunków przebiegać będzie w formie spełnia- nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podst. art.24 ust. 1i 2 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ: 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument wymieniony w ust. 1 pkt.2 niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt.1 niniejszego rozdziału SIWZ, składa Pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Dokument, o którym mowa ust. 1 pkt.2 niniejszego rozdziału, należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 4. Pozostałe dokumenty: 1). wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2). informacja o parametrach technicznych oferowanego pojazdu potwierdzających spełnienie wymagań wynikających z rozdz. III pkt.2 SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ 3). dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4). pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej. 5). parafowany projekt umowy. - załącznik Nr 4 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w niniejszym rozdziale ust.1 pkt.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk.itl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach