Regionalna Izba Obrachunkowa w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-564 Warszawa, ul. Koszykowa 6A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 6294281, 0-22 6282862 , fax. 0-22 6283116
- Data zamieszczenia: 2011-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Izba Obrachunkowa w Warszawie
ul. Koszykowa 6A 6A
00-564 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 6294281, 0-22 6282862, fax. 0-22 6283116
REGON: 01008138000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warszawa.rio.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
I.1. Wymiana stolarki okiennej na okna z PCV w siedzibie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie przy ul. Koszykowej 6 a w ramach przetargu nieograniczonego zakończonego zawarciem umowy ramowej. Z uwagi na położenie budynku w strefie ochrony konserwatorskiej nowe okna muszą odtwarzać zewnętrzną stronę oryginalnych okien, w tym wszystkie podziały okienne, wymiary, profilowanie listew przytykowych i szczelin oraz kolorystykę. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji i gwarancji. 3.1. Celem niniejszego postępowania jest podpisanie umowy ramowej ustalają- cej warunki dotyczące zamówień publicznych jakie mają zostać udzielo- ne w okresie trwania w/w umowy ramowej na wykonanie prac polegają- na sukcesywnej wymianie stolarki okiennej na nową stolarkę okienną (okna PCV) w budynku biurowym, będącym w administracji Regionalnej Izby Ob- rachunkowej w Warszawie. 3.1.1. Zamawiający zawrze umowę ramową z maksymalnie jednym Wykonaw- cą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, ocenioną w sposób opisany w pkt 18 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania ro- bót zlecanych przez Zamawiającego wyszczególnionych w istotnych pos- tanowieniach umowy oraz wg wymogów postawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Roz- dział IV specyfikacji, oraz wg następujących warunków: 3.2.1. Wymiana stolarki okiennej (okien) odbywać się będzie w oparciu o pisem- ne zlecenia z RIO określające w szczególności: datę wystawienia, termin roz- poczęcia i zakończenia robót, ilość wymienianej stolarki. Termin wykona- nia zlecenia liczony będzie od daty jego wystawienia. 3.2.2. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia z natury wymiarów okien Wy- konawca nie może zmienić formy okna podanego w zleceniu - stolarka pod- lega odtworzeniu. 3.2.3. Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego - patrz pkt 6 spe- cyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.2.4. Wykonawca musi sporządzić ofertę zgodnie z opisem pkt 14. Specyfikacji. 3.2.5. Montowana stolarka okienna oraz wszystkie jej elementy tj. okucia okienne szyby, nawiewniki higrosterowane muszą posiadać Aprobaty Techniczne i wraz z deklaracją zgodności z aprobatą lub dokument równoważny, zgod- z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz.U.z 2004 r. Nr 92, poz. 881, ze zm.) określający, że wyrób jest dopuszczony do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej. 3.2.6. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące stolarki z PCV, o których mowa w pkt. 8.1.7. specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3.2.7. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące okuć okien- nych, o których mowa w pkt. 8.1.8. specyfikacji istotnych warunków zamó- wienia; 3.2.8. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące nawiewnika hig- rosterowanego, 0 których mowa w pkt. 8.1.9. specyfikacji istotnych wa- runków zamówienia. 3.2.9. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówie- nia jak i zamontowane zestawy okienne z wywietrznikiem muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami w na - wiązaniu do art. 5 ust. 1 lit. a, oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881) ponadto odpowiednio do instrukcji montażu producenta oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej Rozdział IV specyfikacji istot- nych warunków zamówienia. 3.2.10.Wynagrodzenie ostateczne za wykonanie poszczególnych zleceń, o których mowa w pkt. 3.2.1. siwz, zostanie wypłacone po wykonaniu robót i bezusterkowym odbiorze przez Zamawiającego 3.2.11.Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia użytkownika w zakresie uży- tkowania stolarki i nawiewnika higrosterowanego. Ponadto Wykonawca prze- każe do RIO dokumenty wyszczególnione w pkt 3.2.19. specyfikacji. 3.2.12. Wykonawca po zamontowaniu nowej stolarki zobowiązany jest do oczysz- czenia stolarki z taśm i innych zabezpieczeń, wywiezienia starej zdemon- towanej stolarki drewnianej na wysypisko i jej zutylizowanie, posprząta- nia po wykonywanych robotach pomieszczeń przed przekazaniem Zamawia- jącemu. 3.2.13.Dostarczana stolarka na budowę musi być fabrycznie nowa, fabrycznie pako- oraz powinna posiadać następujące oznakowania: nazwę i adres producenta identyfikację wyrobu zawierającą nazwę systemu, dane identy- fikujące oszklenie oraz określające współczynnik przenikania ciepła znak bu- dowlany wyrobu zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 11 sierpnia 2004 roku w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych ( Dz. U. nr. 198 poz. 2041). 3.2.14. Z uwagi na to, że roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym, wykonywanie robót musi odbywać się w sposób jak najmniej uciążliwy dla jego użytkowników, prowadzone prace nie mogą powodować przeszkód komunikacyjnych. 3.2.15.Wykonawca nie może prowadzić robót w dni świąteczne. Prace należy prowadzić w dni powszednie w godzinach od 8:00 do 19:00. 3.2.16.Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, bez doliczania dodatkowych kosztów, miejsca pracy, wejścia do budynku i chodniki przy budynku, nad którym będą trwały roboty (wymiana stolarki). 3.2.17. Wykonawca w czasie realizacji przedmiotu umowy będzie utrzymywał ład i porządek na terenie, na którym wykonuje prace oraz uporządkuje te- ren po zakończeniu prac, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i ppoż.określone w przepisach szczególnych. 3.2.18.Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrzenia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia w identyfikatory z nazwą firmy oraz do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i ppoż. określonych w przepisach szczególnych. 3.2.19. Przy odbiorze robót wymagane będą od Wykonawcy aprobaty technicz- ne lub dokumenty równoważne określone w pkt 3.2.5. SIWZ dla zasto- sowanych materiałów i wyrobów. Odbiór dokonany będzie w oparciu o ak- tualne normy, warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi Rozdział IV SIWZ. 3.2.20 Wykonawca montując nawiewniki w stolarce musi stosować się do wymogów postawionych w Aprobatach Technicznych lub dokumentach równoważnych dotyczących sposobu montażu nawiewników w stolarce. 3.2.21. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wymogów postawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Rozdział IV SWIZ. 3.2.22. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanymi oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 3.2.23. Wykonawca dokona pomiarów istniejącej stolarki w celu odtworzenia stanu istniejącego z zachowaniem wymiarów i podziałów. 3.3. Wymagania techniczne i technologiczne: zgodnie z opisem zawartym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.4. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania podczas wykonywania zamówienia materiałów i urządzeń odpowiadających, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 w związku z art. 5 ust. 1 lit a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.DZ. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881, ze zm.). Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie wystawić deklarację zgodności przed wbudowaniem wyrobu oraz zobowiązany do okazania w stosunku do wskazanych materiałów (wyrobów) Aprobat Technicznych lub dokumentów równoważnych. 3.5. Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III siwz) oraz zamontowaną stolarkę okienną i nawiewniki higrosterowane w tym na niezmienność barwy stolarki okiennej (okien) i nawiewników na czas minimum 7 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 7 lat. 3.6. Warunki realizacji zamówienia: Warunki wykonania zamówienia zawarte są w : 3.6.1. Rozdziale III siwz: Istotnych postanowieniach umowy. 3.6.1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3.6.1.2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy także w następujących przypadkach: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); b) zmiany osób uczestniczących w realizacji umowy ramowej; c) zmiany wymaganej sprawozdawczości i stawki podatku od towarów i usług (VAT); rozliczeń kosztów wykonania przedmiotu umów zawieranych na podstawie umowy ramowej; d) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy ramowej wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; e) konieczności wykonania robót koniecznych do ukończenia prac objętych umową zawartą na podstawie umowy ramowej, które nie zostały przewidziane w opisie przedmiotu umowy, wykonywanych na odrębne zlecenie Zamawiającego (wartość robót nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego danym zleceniem zamówienia); 3.6.2. Rozdziale IV siwz: Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3.7. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2., realizowane na poszczególne zlecenia mają być wykonywane: 3.7.1. zgodnie z obmiarami robót które będą każdorazowo sporządzane przez Wykonawcę do każdego zlecenia jak również w sposób opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.7.2.warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr243, poz.1623, z późn. zm.). i jego pochodnych, 3.7.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 3.7.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 3.8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: III.1) WADIUM 1.1 W przedmiotowym postępowaniu dotyczącym zawarcia umowy ramowej jest wymagane wadium w wys. 15 000 zł. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia 25 sierpnia do godz.10:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 1.2 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 89 1010 1010 1922 3000 0000. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 1.3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w pkt 12.2 siwz, dokument wadium, należy dołączyć do oferty. 1.4. nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warszawa.rio.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy Wąskiej, Żabiej i Ustronnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w Pułtusku
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku usługowego dawnego kina i klubu przy al. Armii Ludowej 3/5 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 261121W Skłody Średnie - Skłody-Piotrowice - Świerże-Kończany w km 0 + 007,60 - 2 + 702,10 odc. I
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa skrzyżowania ul. Wileńskiej i Ogrodowej w Wołominie w ramach zadania modernizacja skrzyżowania ul. Wileńskiej i Ogrodowej w Wołominie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń socjalnych w budynku przy al. J. Ch. Szucha 23 (szatnia BOR), znak: BDG.741.014.2016
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ Nr 2361W SZEMPLINO - GRANICA WOJEWÓDZTWA - BRZOZOWO MAJE - DZIERZGOWO - RZĘGNOWO - GRÓJEC - KLEWKI OD KM 1+400,00 DO KM 2+928,06 - ETAP I
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Wiśniewo
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni na drogach Powiatu Wołomińskiego, na odcinkach: od Kołakowa do Józefowa(4306W), od Józefowa do Dręszewa (4338W), od Dręszewa do Dąbrówki (4320W), Radzymin ul. Wróblewskiego (4302W) skrzyżowanie z ul. Witosa, Ząbki ul. Batorego (4363W) od ul. Lisa Kuli oraz ul. Piłsudskiego (4363W) od ul. Kossaka, od Mostówki do Ręczaj Polskich (4314W), od Zabrańca do Woli Ręczajskiej (4351W), od Kury do Krawcowizny(4329W), Sulejów do Kury (4330W), od Helenowa - Zagościniec ul. 100lecia (4312W), od Dobczyna do Nowego Kraszewa (4337W)
Dodano: 2016-07-19 - Modernizacja budynku warsztatów szkolnych przy ZS w Siennicy na potrzeby laboratorium odnawialnych źródeł energii w Siennicy
Dodano: 2016-07-15 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ (dz. nr ewid. 509) W MIEJSCOWOŚCI DĄBROWA KOZŁOWSKA, GMINA JASTRZĘBIA.
Dodano: 2016-07-13