Przetargi.pl
I.1. Wymiana stolarki okiennej na okna z PCV w siedzibie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie przy ul. Koszykowej 6 a w ramach przetargu nieograniczonego zakończonego zawarciem umowy ramowej. Z uwagi na położenie budynku w strefie ochrony konserwatorskiej nowe okna muszą odtwarzać zewnętrzną stronę oryginalnych okien, w tym wszystkie podziały okienne, wymiary, profilowanie listew przytykowych i szczelin oraz kolorystykę.

Regionalna Izba Obrachunkowa w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-564 Warszawa, ul. Koszykowa 6A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 6294281, 0-22 6282862 , fax. 0-22 6283116
  • Data zamieszczenia: 2011-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Izba Obrachunkowa w Warszawie
    ul. Koszykowa 6A 6A
    00-564 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 6294281, 0-22 6282862, fax. 0-22 6283116
    REGON: 01008138000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warszawa.rio.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I.1. Wymiana stolarki okiennej na okna z PCV w siedzibie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie przy ul. Koszykowej 6 a w ramach przetargu nieograniczonego zakończonego zawarciem umowy ramowej. Z uwagi na położenie budynku w strefie ochrony konserwatorskiej nowe okna muszą odtwarzać zewnętrzną stronę oryginalnych okien, w tym wszystkie podziały okienne, wymiary, profilowanie listew przytykowych i szczelin oraz kolorystykę.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji i gwarancji. 3.1. Celem niniejszego postępowania jest podpisanie umowy ramowej ustalają- cej warunki dotyczące zamówień publicznych jakie mają zostać udzielo- ne w okresie trwania w/w umowy ramowej na wykonanie prac polegają- na sukcesywnej wymianie stolarki okiennej na nową stolarkę okienną (okna PCV) w budynku biurowym, będącym w administracji Regionalnej Izby Ob- rachunkowej w Warszawie. 3.1.1. Zamawiający zawrze umowę ramową z maksymalnie jednym Wykonaw- cą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, ocenioną w sposób opisany w pkt 18 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania ro- bót zlecanych przez Zamawiającego wyszczególnionych w istotnych pos- tanowieniach umowy oraz wg wymogów postawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Roz- dział IV specyfikacji, oraz wg następujących warunków: 3.2.1. Wymiana stolarki okiennej (okien) odbywać się będzie w oparciu o pisem- ne zlecenia z RIO określające w szczególności: datę wystawienia, termin roz- poczęcia i zakończenia robót, ilość wymienianej stolarki. Termin wykona- nia zlecenia liczony będzie od daty jego wystawienia. 3.2.2. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia z natury wymiarów okien Wy- konawca nie może zmienić formy okna podanego w zleceniu - stolarka pod- lega odtworzeniu. 3.2.3. Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego - patrz pkt 6 spe- cyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.2.4. Wykonawca musi sporządzić ofertę zgodnie z opisem pkt 14. Specyfikacji. 3.2.5. Montowana stolarka okienna oraz wszystkie jej elementy tj. okucia okienne szyby, nawiewniki higrosterowane muszą posiadać Aprobaty Techniczne i wraz z deklaracją zgodności z aprobatą lub dokument równoważny, zgod- z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz.U.z 2004 r. Nr 92, poz. 881, ze zm.) określający, że wyrób jest dopuszczony do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej. 3.2.6. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące stolarki z PCV, o których mowa w pkt. 8.1.7. specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3.2.7. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące okuć okien- nych, o których mowa w pkt. 8.1.8. specyfikacji istotnych warunków zamó- wienia; 3.2.8. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące nawiewnika hig- rosterowanego, 0 których mowa w pkt. 8.1.9. specyfikacji istotnych wa- runków zamówienia. 3.2.9. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówie- nia jak i zamontowane zestawy okienne z wywietrznikiem muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami w na - wiązaniu do art. 5 ust. 1 lit. a, oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881) ponadto odpowiednio do instrukcji montażu producenta oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej Rozdział IV specyfikacji istot- nych warunków zamówienia. 3.2.10.Wynagrodzenie ostateczne za wykonanie poszczególnych zleceń, o których mowa w pkt. 3.2.1. siwz, zostanie wypłacone po wykonaniu robót i bezusterkowym odbiorze przez Zamawiającego 3.2.11.Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia użytkownika w zakresie uży- tkowania stolarki i nawiewnika higrosterowanego. Ponadto Wykonawca prze- każe do RIO dokumenty wyszczególnione w pkt 3.2.19. specyfikacji. 3.2.12. Wykonawca po zamontowaniu nowej stolarki zobowiązany jest do oczysz- czenia stolarki z taśm i innych zabezpieczeń, wywiezienia starej zdemon- towanej stolarki drewnianej na wysypisko i jej zutylizowanie, posprząta- nia po wykonywanych robotach pomieszczeń przed przekazaniem Zamawia- jącemu. 3.2.13.Dostarczana stolarka na budowę musi być fabrycznie nowa, fabrycznie pako- oraz powinna posiadać następujące oznakowania: nazwę i adres producenta identyfikację wyrobu zawierającą nazwę systemu, dane identy- fikujące oszklenie oraz określające współczynnik przenikania ciepła znak bu- dowlany wyrobu zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 11 sierpnia 2004 roku w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych ( Dz. U. nr. 198 poz. 2041). 3.2.14. Z uwagi na to, że roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym, wykonywanie robót musi odbywać się w sposób jak najmniej uciążliwy dla jego użytkowników, prowadzone prace nie mogą powodować przeszkód komunikacyjnych. 3.2.15.Wykonawca nie może prowadzić robót w dni świąteczne. Prace należy prowadzić w dni powszednie w godzinach od 8:00 do 19:00. 3.2.16.Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, bez doliczania dodatkowych kosztów, miejsca pracy, wejścia do budynku i chodniki przy budynku, nad którym będą trwały roboty (wymiana stolarki). 3.2.17. Wykonawca w czasie realizacji przedmiotu umowy będzie utrzymywał ład i porządek na terenie, na którym wykonuje prace oraz uporządkuje te- ren po zakończeniu prac, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i ppoż.określone w przepisach szczególnych. 3.2.18.Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrzenia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia w identyfikatory z nazwą firmy oraz do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i ppoż. określonych w przepisach szczególnych. 3.2.19. Przy odbiorze robót wymagane będą od Wykonawcy aprobaty technicz- ne lub dokumenty równoważne określone w pkt 3.2.5. SIWZ dla zasto- sowanych materiałów i wyrobów. Odbiór dokonany będzie w oparciu o ak- tualne normy, warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi Rozdział IV SIWZ. 3.2.20 Wykonawca montując nawiewniki w stolarce musi stosować się do wymogów postawionych w Aprobatach Technicznych lub dokumentach równoważnych dotyczących sposobu montażu nawiewników w stolarce. 3.2.21. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wymogów postawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Rozdział IV SWIZ. 3.2.22. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanymi oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 3.2.23. Wykonawca dokona pomiarów istniejącej stolarki w celu odtworzenia stanu istniejącego z zachowaniem wymiarów i podziałów. 3.3. Wymagania techniczne i technologiczne: zgodnie z opisem zawartym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.4. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania podczas wykonywania zamówienia materiałów i urządzeń odpowiadających, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 w związku z art. 5 ust. 1 lit a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.DZ. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881, ze zm.). Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie wystawić deklarację zgodności przed wbudowaniem wyrobu oraz zobowiązany do okazania w stosunku do wskazanych materiałów (wyrobów) Aprobat Technicznych lub dokumentów równoważnych. 3.5. Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III siwz) oraz zamontowaną stolarkę okienną i nawiewniki higrosterowane w tym na niezmienność barwy stolarki okiennej (okien) i nawiewników na czas minimum 7 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 7 lat. 3.6. Warunki realizacji zamówienia: Warunki wykonania zamówienia zawarte są w : 3.6.1. Rozdziale III siwz: Istotnych postanowieniach umowy. 3.6.1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3.6.1.2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy także w następujących przypadkach: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); b) zmiany osób uczestniczących w realizacji umowy ramowej; c) zmiany wymaganej sprawozdawczości i stawki podatku od towarów i usług (VAT); rozliczeń kosztów wykonania przedmiotu umów zawieranych na podstawie umowy ramowej; d) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy ramowej wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; e) konieczności wykonania robót koniecznych do ukończenia prac objętych umową zawartą na podstawie umowy ramowej, które nie zostały przewidziane w opisie przedmiotu umowy, wykonywanych na odrębne zlecenie Zamawiającego (wartość robót nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego danym zleceniem zamówienia); 3.6.2. Rozdziale IV siwz: Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3.7. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2., realizowane na poszczególne zlecenia mają być wykonywane: 3.7.1. zgodnie z obmiarami robót które będą każdorazowo sporządzane przez Wykonawcę do każdego zlecenia jak również w sposób opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.7.2.warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr243, poz.1623, z późn. zm.). i jego pochodnych, 3.7.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 3.7.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 3.8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: III.1) WADIUM 1.1 W przedmiotowym postępowaniu dotyczącym zawarcia umowy ramowej jest wymagane wadium w wys. 15 000 zł. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia 25 sierpnia do godz.10:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 1.2 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 89 1010 1010 1922 3000 0000. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 1.3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w pkt 12.2 siwz, dokument wadium, należy dołączyć do oferty. 1.4. nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warszawa.rio.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach