Przetargi.pl
Gminny Dom Kultury przy Urzędzie Gminy w Żarnowie

Gmina Żarnów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-330 Żarnów, ul. Opoczyńska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7577055 , fax. 044 7577057
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żarnów
    ul. Opoczyńska 5 5
    26-330 Żarnów, woj. łódzkie
    tel. 044 7577055, fax. 044 7577057
    REGON: 59064784200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zarnow.tensoft.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Gminny Dom Kultury przy Urzędzie Gminy w Żarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem projektu są zmiany sposobu użytkowania budynku biurowego na cele Domu Kultury w Żarnowie przy ul. Opoczyńskiej 5, nr ewid. dz. 1628 gm. Żarnów. Adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na: dwie salki zajęciowe - świetlice, salę główną oraz pomieszczenia pomocnicze wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz dojścia z dwóch stron tj.: od parkingu oraz od drogi publicznej, utwardzeniem terenu wokół budynku, instalacjami: elektryczną, zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania oraz wyposażeniem obiektu. Dane techniczne: Powierzchnia zabudowy - 360,60 m2 Powierzchnia użytkowa: - 291,22 m2 Kubatura - 1645,00 m3 Całość zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie min. 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości co najmniej 500.000,00 zł 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.1. Ofertę składającą się z: 1. wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ, 2. dokumentów wymienionych w pkt 6.1.2 niniejszej specyfikacji, 6.1.2 Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków o których mowa w pkt 5.1: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w zał.2 do SIWZ, 2. oświadczenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym, przez Zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w zał. nr 3 do SIWZ, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie min. 1 dostawy odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości co najmniej 500.000,00 zł , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (referencje)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zarnow.tensoft.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach