Przetargi.pl
Gmina Miedzna, ul. 11 Listopada 4, 07-106 Miedzna, woj. mazowieckie, tel./fax (25) 691-83-28 Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.bumsoft-2.pl

Gmina Miedzna ogłasza przetarg

  • Adres: 07-106 Miedzna, ul. 11 Listopada 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6918328 , fax. 025 6918328
  • Data zamieszczenia: 2010-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedzna
    ul. 11 Listopada 4 4
    07-106 Miedzna, woj. mazowieckie
    tel. 025 6918328, fax. 025 6918328
    REGON: 00054455600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Gmina Miedzna, ul. 11 Listopada 4, 07-106 Miedzna, woj. mazowieckie, tel./fax (25) 691-83-28 Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.bumsoft-2.pl
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego, złotowego w łącznej wysokości 2.223.576,00 zł (słownie: dwa miliony dwieście dwadzieścia trzy tysiące pięćset siedemdziesiąt sześć złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Miedzna na 2010 r. na wydatki związane z nakładami na realizację zadań inwestycyjnych gminy w 2010 roku. 1. Okres kredytowania ustala się na lata 2010- 2016. 2. Okres karencji w spłacie rat do 31.12.2010 r. 3. Realizacja kredytu w następujących transzach i terminach w formie przelewu środków pieniężnych na rachunek bieżący Urzędu Gminy Miedzna. I. transza - 31.07.2010r. - 2.223.576,00 PLN 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części udzielonego kredytu bez ponoszenia ze strony zamawiającego jakichkolwiek kosztów. 5. Spłata kapitału następować będzie po okresie karencji następująco: spłaty kredytu w ratach kwartalnych, pierwsza rata 31.03.2011 r. w kwocie 92.649,00 zł, pozostałe 23 raty po 92.649,00 zł, ostatnia rata płatna 31.12.2016 r. 5. Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych. Spłata odsetek odbywać się będzie tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień 30.09.2010 r. 6. Płatność rat i odsetek będzie realizowana w ostatnim dniu miesiąca danego kwartału z tym, że jeśli będzie to dzień wolny od pracy ,to płatność nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten dzień. 7. Oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 1 M ogłaszanej dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku 8. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb zamawiającego z wykorzystaniem do 31 sierpnia 2010 r. 9. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 10. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 11. Prowizja będzie płatna jednorazowo po podpisaniu umowy, a przed uruchomieniem pierwszej transzy, z tym że zamawiający dopuszcza tylko zastosowanie przez wykonawców prowizji przygotowawczej od kwoty kredytu jeden raz. 12. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmą stawkę WIBOR 1M z dnia 30.06. 2010 r. tj.3,64zl oraz stałą marżę banku w całym okresie kredytowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzna.bumsoft-2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach