Przetargi.pl
Dowożenie i odwożenie uczniów Szkoły Podstawowej w Łętowni uczestniczących w zajęciach realizowanych w ramach projektów Szkoła równych szans i Lepsze jutro, współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w okresie od 04.01.2010 r. do 25.06.2012 r.

Szkoła Podstawowa w Łętowni ogłasza przetarg

  • Adres: 37-312 Łętownia, Łętownia 286
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 241 64 30 , fax. 17 241 64 30
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Łętowni
    Łętownia 286 286
    37-312 Łętownia, woj. podkarpackie
    tel. 17 241 64 30, fax. 17 241 64 30
    REGON: 00113226400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spletownia.vdl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna - szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie i odwożenie uczniów Szkoły Podstawowej w Łętowni uczestniczących w zajęciach realizowanych w ramach projektów Szkoła równych szans i Lepsze jutro, współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w okresie od 04.01.2010 r. do 25.06.2012 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia: Dowożenie i odwożenie uczniów z miejsca ich zamieszkania do Szkoły Podstawowej w Łętowni na zajęcia realizowane w ramach wyszczególnionych powyżej projektów na następującej trasie: 1) Dowóz trasą: Kuligi Las- Majdan Łętowski Kościół- Perlaki-Majdan- Łętowski-Łętownia Podbór-Łętownia Leśniczówka- Łętownia Babiarze-Łętownia Gościniec II-Łętownia Gościniec I-Łętownia Szkoła Podstawowa. 2) Odwóz: Według schematu wyszczególnionego w punkcie 1 w odwrotnej kolejności. Wyszczególniona w punkcie 1 trasa dla potrzeb niniejszego przetargu będzie określana mianem jednego kursu. 3) Liczba kursów w ujęciu tygodniowym wynosić będzie 13(8 kursów dla uczniów objętych programem Szkoła równych szans, 5 kursów dla uczniów objętych programem Lepsze jutro), co daje w ujęciu kilometrowym 160 km/tydzień. 4) Liczba pełnych tygodni w jakich Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć usługi będzie wynosić odpowiednio 2010r.-32, 2011r.-32, 2012r.-19 w przeliczeniu na dni wynosi to odpowiednio: 2010-160 dni; 2011-160; 2012 -95 dni. 5) Usługa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godzinach 14:30 do 18:00 6) Maksymalna liczba uczniów przewidziana do przewozu na jeden kurs wynosi 30 osób. 7) Harmonogram dowozów i odwozów uczniów do Szkoły Podstawowej w Łętowni obowiązujący w okresie od 04.01.2009 do 25.06.2009 r. będzie wyglądał następująco: Od poniedziałku do czwartku 14:35 odwóz, 15:30 dowóz, 17:35 odwóz; piątek odwóz 14:35. Na następne okresy Wykonawca otrzyma szczegółowy harmonogram z miesięcznym wyprzedzeniem. 8)Podstawą wypłaty będzie wystawiona przez wykonawcę faktura, której wartość będzie iloczynem wykonanych w danym miesiącu kilometrów i wartości jednostkowej za kilometr. Wykonawca jest zobowiązany wystawić każdorazowo oddzielną fakturę za przewóz uczniów w ramach poszczególnych projektów 2. Godziny dowozu i odwozu uczniów oraz liczba dowożonych i odwożonych uczniów mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający o tym fakcie poinformuje Wykonawcę na piśmie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. 3. Dowożenie dzieci odbywać się będzie autobusem w pełni sprawnym technicznie i posiadającym aktualne badania techniczne. Kierowca oraz autobus, którym odbywać się będzie dowożenie dzieci powinien spełniać wszelkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. 4. Młodzież szkolna będzie dowożona i odwożona na zajęcia i z zajęć na podstawie listy uczniów przekazanej mu przez Koordynatora projektów po podpisaniu umowy. 5. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo przewożonych uczniów w trakcie trwania przewozu oraz zapewnia w tym czasie nad nimi opiekę, poprzez zatrudnienie osoby pełniącej funkcję opiekuna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 12.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają zezwolenie - licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania środkami transportowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 12.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie i dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13.1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy - wg. załącznika nr 2 do siwz. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Zezwolenie - licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- według załącznika nr 3 do siwz. 5) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6) Uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia do kierowania pojazdami niezbędnymi do realizacji zamówienia, 13.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm). 13.3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu można przedkładać w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 13.4 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spletownia.vdl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach