Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Radomyśl Wielki w roku szkolnym 2016/2017

Gmina Radomyśl Wielki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-310 Radomyśl Wielki, Rynek 32
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 6819121 , fax. 14 6819123
  • Data zamieszczenia: 2016-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomyśl Wielki
    Rynek 32 32
    39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie
    tel. 14 6819121, fax. 14 6819123
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Radomyśl Wielki w roku szkolnym 2016/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Radomyśl Wielki w roku szkolnym 2016/2017. Zamówienie obejmuje: 1. Dowóz dzieci i młodzieży z przystanków autobusowych w poszczególnych miejscowościach i odwóz po zajęciach. Dowóz i odwóz uczniów należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego określonego przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektorów szkół. Pod pojęciem dowóz uczniów rozumie się dowóz uczniów z terenu gminy do Gimnazjum w Radomyślu Wielkim oraz uczniów z miejscowości Pień do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Partyni. 2. Zamówienie obejmuje dowóz 38 uczniów z Pnia do szkoły podstawowej w Partyni oraz 383 uczniów do gimnazjum. Podana liczba uczniów może ulec zmianie w czasie trwania roku szkolnego (zestawienie liczby uczniów wg miejscowości Rozdział III SIWZ). Zmiana liczby dowożonych uczniów nie wymaga aneksu do umowy. 3. Dowóz będzie się odbywał na podstawie wykupionych przez Gminę u wykonawcy biletów miesięcznych. Dowóz uczniów będzie odbywał się w dwóch turach. - Pierwsza tura - dowóz uczniów na godzinę 8:00 z miejscowości: Dąbie, Zdziarzec, Żarówka, Janowiec, Dulcza Wielka i Dulcza Mała. - Druga tura - dowóz uczniów na drugą lekcję tj. 8:45 z miejscowości: Podborze, Zgórsko, Pień, Partynia, Ruda, Dąbrówka Wisłocka. Dowóz uczniów z Pnia i Dąbrówki Wisłockiej będzie odbywał się jednym autobusem ale jako dwa oddzielne kursy. Dowóz uczniów z Pnia do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Partyni na godzinę 8:30. Odwóz uczniów po lekcjach będzie się odbywał w dwóch turach zgodnie z planem lekcji. Godziny odjazdów należy uzgodnić z dyrekcją szkół. 4. Zamawiający wymaga, aby autobusy, którymi świadczona będzie usługa dowozu uczniów były w pełni sprawnie technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2015 r. poz. 305 ). 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: a) w pełni sprawnych technicznie autobusów. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Usługa świadczona będzie tymi autobusami, które zostaną wykazane w złożonej ofercie; b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów; c) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów; d) każdemu z uczniów miejsca siedzącego w autobusie; e) w przypadku awarii autobusu - podstawienie autobusu zapasowego, będącego w dyspozycji Wykonawcy. 6. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania młodzieży szkolnej w podróży, z uwzględnieniem tego, że młodzież ma być dowieziona do szkoły w takim czasie, aby możliwe było terminowe rozpoczęcie przez nią zajęć lekcyjnych. Szczegółowy harmonogram przewozu młodzieży Wykonawca przekaże Dyrektorowi Gimnazjum i Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Partyni w terminie min. 3 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, po dokonaniu uzgodnień z dyrektorami poszczególnych szkół, do których uczęszcza młodzież objęta dowozem. 7. W przypadku zmiany organizacji zajęć szkolnych polegającej na skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, święto szkoły itp. uroczystości) Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony przez dyrektora szkoły o zmianie terminu dowozu i odwozu uczniów. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany: a) liczby dowożonych uczniów wynikający z naturalnego ruchu w trakcie roku szkolnego (zmiana szkoły przez ucznia, itp.), b) czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 2 000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach