Przetargi.pl
Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Mielcu (OREW) ul. Wojsławska 278 oraz filii OREW w Mielcu przy ul. Moniuszki 3 w roku szkolnym 2016/2017

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 7888500 , fax. 17 7888505
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26 26
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 7888500, fax. 17 7888505
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Mielcu (OREW) ul. Wojsławska 278 oraz filii OREW w Mielcu przy ul. Moniuszki 3 w roku szkolnym 2016/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z niepełnosprawnościami do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Mielcu (OREW) ul. Wojsławska 278 oraz filii OREW w Mielcu przy ul. Moniuszki 3 w roku szkolnym 2016/2017. Planowany przewóz uczniów z niepełnosprawnościami w roku szkolnym 2016 - 2017 obejmuje 17 osób, w tym: (16 - stopień głęboki, 1 - stopień umiarkowany ze sprzężeniami) wraz z 2 opiekunami, w tym: 4 osoby - wózek inwalidzki (przedział wiekowy uczniów: od 18 do 21 lat), 4 osoby - fotelik samochodowy i pasy (przedział wiekowy uczniów: od 7 do 14 lat), 9 osób - siedzenie i pasy (przedział wiekowy uczniów: od 12 do 24 lat), 2 opiekunów dowozu (16 uczniów posiada upośledzenie umysłowe w stopniu głębokim, a 1 uczeń - upośledzenie umysłowe w stopniu umiarkowanym ze sprzężeniami). Przebieg dzienny środków transportu przewiduje się na około 95 km. Ośrodek funkcjonuje jako placówka nieferyjna, a zajęcia z zakresu kształcenia specjalnego, którymi objęci są uczniowie, prowadzone będą również w miesiącu lipcu 2016 roku. Łącznie zamówienie obejmuje ok. 220 dni roboczych. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) godziny przejazdów (dojazd i powrót) od poniedziałku do piątku określi przed 1 września 2016 r. Ośrodek Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczy w Mielcu, 2) dzieci będą odbierane od rodziców,opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą odprowadzane do ośrodka pod opieką opiekuna, nauczyciela lub innej osoby upoważnionej do ich odbioru (szczegółowy wykaz uczniów z niepełnosprawnościami objętych dowożeniem z domu do szkoły i z powrotem, zawierający dokładne dane adresowe zostanie przekazany Wykonawcy przez Naczelnika Wydziału Edukacji Urzędu Miejskiego w Mielcu po rozstrzygnięciu przetargu i po podpisaniu stosownej umowy), 3) po zakończeniu zajęć dzieci będą odebrane od nauczycieli (lub innych osób odpowiedzialnych do przekazania) z budynku placówki i po dowiezieniu pod dom, przekazane pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywania dzieci w drodze powrotnej z ośrodka do domu osobom nieupoważnionym, 4) Zamawiający, w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza możliwość (opcję) zwiększenia ilości dowożonych uczniów maksymalnie do 50 % ogólnej liczby dowożonych, tj. o 8 uczniów, bądź ich zmniejszenia o ok. 5 uczniów, 5) opcja zwiększenia ilości dotyczy dowożonych dzieci na trasie dowozu do OREW w Mielcu w okresie od 1 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r. i będzie miała zastosowanie w przypadkach zgłoszenia przez rodziców/opiekunów nowych dzieci do dowozu w trakcie trwania roku szkolnego 2016 - 2017. Zamawiający zwiększając ilość dzieci objętych dowozem, przekaże stosowną informację Wykonawcy usługi, 6) w przypadku zmian liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie ze zmienionym przez OREW w Mielcu wykazem od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmiany w zakresie wykazu uczniów i miejsca ich odbioru, 7) zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej dotyczącej ustalenia tras dowozu, w szczególności sprawdzenie ilości kilometrów w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca, 8) Wykonawca samodzielnie ustali najkrótszą i bezpieczną trasę dowozu dzieci, a Zamawiający po przeprowadzonej analizie dokona jej akceptacji, 9) w oferowanych środkach transportu należy zapewnić miejsce siedzące dla opiekunów dowozu, 10) czas trwania dowozu, odwozu dla poszczególnego dziecka nie może przekroczyć 1 godziny 15 minut, 11) nie dopuszcza się przesadzania dzieci w trakcie dowozu do innego pojazdu, 12) nie dopuszcza się łączenia z inną trasą, 13) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia w każdym dniu pracy notatki z licznika odnośnie przebytych kilometrów dziennego przebiegu i przedstawiania comiesięcznie pod fakturę zestawienia zbiorczego z faktycznie przebytych kilometrów, 14) odbiór uczniów będzie następował z miejsca ich zamieszkania (dokładne adresy wskazane zostaną Wykonawcy przy podpisaniu umowy), 15) liczba uczniów objętych dowozem może się zwiększyć lub zmniejszyć; po każdej zmianie Zamawiający przedłoży Wykonawcy aktualny wykaz uczniów,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności rachunku/faktury VAT
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl;
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach