Przetargi.pl
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w Prokuraturze Okręgowej i Rejonowej w Przemyślu oraz w Prokuraturach Rejonowych w Jarosławiu , Przeworsku i Lubaczowie.

Prokuratura Okręgowa ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Waygarta 8
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 678-97-77 , fax. 0-16 678-85-21
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa
    ul. Waygarta 8 8
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 678-97-77, fax. 0-16 678-85-21
    REGON: 65015265000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w Prokuraturze Okręgowej i Rejonowej w Przemyślu oraz w Prokuraturach Rejonowych w Jarosławiu , Przeworsku i Lubaczowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pod nazwą : Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w Prokuraturze Okręgowej i Rejonowej w Przemyślu oraz w Prokuraturach Rejonowych w Jarosławiu, Przeworsku i Lubaczowie. 2.Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych kod CPV: 90919200 - 4 (usługi sprzątania biur). 4.Wykonawca przed złożeniem oferty może dokonać wizji lokalnej ( na własny koszt ) w celu określenia skali zamówienia . Nie dokonanie wizji lokalnej nie spowoduje odrzucenia oferty. W celu dokonania wizji lokalnej proszę o następujący kontakt: - Prokuratura Okręgowa i Rejonowa w Przemyślu -kierownik działu admi.-budż. tel. 16/ 676-37-06, -Prokuratura Rejonowa w Jarosławiu - kierownik sekretariatu , tel. 16 621-21-03, -Prokuratura Rejonowa w Przeworsku - kierownik sekretariatu, tel.16 648-77-14, -Prokuratura Rejonowa w Lubaczowie - kierownik sekretariatu tel. 16 632-19-75. 5. Wykonawca odpowiada za przeszkolenie swoich pracowników w zakresie BHP, na własny koszt wyposaży ich w odzież ochronną i środki ochrony osobistej. 6. Zatrudnieni pracownicy przy wykonywaniu usługi w Prokuraturze Okręgowej i Rejonowej w Przemyślu mają obowiązek posiadania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą Zastrzeżone. Zaświadczenia mają być dostarczone 5 dni przed rozpoczęciem wykonywania usługi w prokuraturach j.w. 7.Brak poświadczeń w wymienionym terminie będzie podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego . 8. Zamawiający zapewni na czas wykonywania usługi dostęp do wody , energii elektrycznej oraz udostępni właściwe pomieszczenia dla potrzeb osób wykonujących usługę sprzątania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców . 3. Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu będą dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną / uprawnione do reprezen- - towania Wykonawcy i oświadczenie wzór 3A do SIWZ. 2. Aktualny dokument potwierdzający , że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu złożenia ofert - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby , której dokumenty dotyczą, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz minimum 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (wzór za. Nr 4 ). 6. Wykaz potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje Wykonawca, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli z takich podmiotów Wykonawca będzie korzystał . 7. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagane jest aby polisa była zawarta na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. 8.Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia dokumentów w formie oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2,3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio , że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 10. Dokumenty o których mowa w pkt 9 lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. Dokument , o którym mowa w pkt 9 lit.c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. 11.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12.Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia dokumentów w formie oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 13.Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż język polski bez stosownego tłumaczenia. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę,osoby uprawnioną,uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.przemysl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach