Przetargi.pl
Dowóz oraz odbiór dzieci i młodzieży szkolnej z placówek oświatowych na terenie miasta Jedlina-Zdrój

Gmina Jedlina-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 58-330 Jedlina-Zdrój, ul. Poznańska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 845 52 15 , fax. (074) 845 52 15
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlina-Zdrój
    ul. Poznańska 2 2
    58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 845 52 15, fax. (074) 845 52 15
    REGON: 89071820200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jedlina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz oraz odbiór dzieci i młodzieży szkolnej z placówek oświatowych na terenie miasta Jedlina-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz oraz odbiór dzieci i młodzieży szkolnej z placówek oświatowych na terenie miasta Jedlina-Zdrój. 2. Przedmiotowe zamówienie należy traktować łącznie przy wykonywaniu minimum dwóch pojazdów samochodowych (jeden autobus plus jeden rezerwowy), przystosowanych do przewozu osób, o pojemności minimum 46 miejsc siedzących, oznakowanych specjalnymi emblematami barwy żółtej. 3. Przewidywana miesięczna ilość wozokilometrów - wynosi ok. 1 914 km. Ilość ta może ulec zmianie w związku z ilością dni nauki w danym miesiącu oraz zmianą planu zajęć uczniów zgłoszonych przez Dyrektorów Szkół
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: niewymagne
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, t.j. oświadczą i udokumentują, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale III pkt. II SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty wykonania - wg wzoru - Załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Wykonawcy zagraniczni Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają wymagane dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605 z późniejszymi zmianami), 5. Oryginał lub kserokopia polisy lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 6. Dowody świadczące o wiarygodności technicznej oferenta 1) wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług przewozowych w zakresie wykonywania krajowego transportu drogowego osób - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ, 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportowych (autobusu/ów z opisem technicznym - typ pojazdu, marka, nr rejestracyjny, rok produkcji, ilość miejsc siedzących, data ważności dopuszczenia do ruchu i forma władania), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg wzoru - Załącznik Nr 5 do SIWZ, 2a) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych środków transportowych, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.2), wykonawca wykazał środki transportowe, którymi będzie dysponował, 3) licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób (Dz.U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2088 z późniejszymi zmianami ) - Załącznik Nr 6 do oferty, 4) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 7 do SIWZ, 4a) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4), wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj.: kserokopie praw jazdy i świadectw kwalifikacyjnych kierowców, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 7. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy. 8. Projekt umowy - wraz z grafikiem przewozów (po zapoznaniu się z treścią umowy należy zaparafować każdą stronę celem akceptacji i załączyć do oferty ) - wg wzoru Załącznik Nr 8 do SIWZ. 9. Informacja o podwykonawcach. Jeżeli wykonawca decyduje się na zaangażowanie podwykonawców, musi wykazać w ofercie część zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom - wg wzoru Załącznik Nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.jedlina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach