Przetargi.pl
Przebudowa ( adaptacja ) obiektu na Gminny Ośrodek Kultury w Miękini, ul. Kościuszki 43

Samorządowy Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 7698214 , fax. 0-71 7698219, 7336400
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Ośrodek Kultury
    ul. Kościuszki 41 41
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 7698214, fax. 0-71 7698219, 7336400
    REGON: 93270761400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ( adaptacja ) obiektu na Gminny Ośrodek Kultury w Miękini, ul. Kościuszki 43
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę - adaptację budynku byłego ośrodka kultury na Gminny Ośrodek Kultury. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) roboty rozbiórkowe: - demontaż starej kotłowni węglowej i komina, - rozbiórka starych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, - demontaż sufitu podwieszanego w pomieszczeniach sali widowiskowej oraz części biurowej, - wywóz odpadów budowlanych i innych zbędnych elementów. b) remont dachu: - wykonanie warstwy termicznej ze styropianu wraz z warstwą papy podkładowej, - wykonanie izolacji dachu z papy termozgrzewalnej podkładowej oraz nawierzchniowej z welonem szklanym, - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wymiana czerpni powietrza i instalacji odgromowej. c) roboty budowlane wewnętrzne: - wymiana stolarki zewnętrznej i wewnętrznej, - roboty posadzkowe ( w pomieszczeniach komunikacyjnych oraz gospodarczych - płytki gresowe, w pomieszczeniach biurowych - panele, w sanitariatach - płytki ), - wykonanie sufitu podwieszanego w sali widowiskowej wraz ze sceną oraz w części biurowej, - naprawa tynków, wykonanie gładzi gipsowej i dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, - w sanitariatach wyłożenie ścian płytami ceramicznymi, d) remont elewacji zewnętrznej: - ocieplenie budynku płytami styropianowymi, - wykonanie warstwy z siatki polietylenowej na zaprawie klejącej do styropianu, - wykonanie wykończenia z tynku akrylowego gr. 2 mm - baranek. e) zagospodarowanie terenu - dojścia, dojazdy i miejsca postojowe ( wykonanie nawierzchni z kostki brukowej ). f) wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą instalacji wewnętrznej elektrycznej oraz budową instalacji komputerowej, telefonicznej i TV. g) wymiana instalacji sanitarnej. h) instalacja CO i kotłownia gazowa. i) inne niezbędne roboty budowlane wynikające z dokumentacji projektowej. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 15 000 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)Spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonał minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa, przebudowa lub remont wewnętrzny budynku o wartości każdej z robót min. 600 tys. PLN netto. 5)Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób: a)kierownik budowy - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, b)kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie kierowania robotami elektrycznymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, c)kierownik robót instalacyjnych - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie kierowania robotami instalacyjnymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego d)pozostałe osoby (pracownicy wykwalifikowani, pracownicy niewykwalifikowani, itp.) - min. 5 osób mających min. 3-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu robót o porównywalnym profilu technicznym, posiadający odpowiednie uprawnienia oraz przeszkolenie w zakresie bhp. 6)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 tys. PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustęp 1 pkt 1-3 ustawy Pzp 2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Pzp 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności . Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 6)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy kierownika budowy i kierowników robót): a)decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b)zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8)Harmonogram finansowy realizacji przedsięwzięcia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miekinia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach