Przetargi.pl
Dowóz dzieci z terenu Gminy Pelplin do szkół i placówek szkolno - wychowawczych na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2014/2015 i 2015/2016 wraz z opieką nad dziećmi podczas dowozu

Gmina Pelplin ogłasza przetarg

  • Adres: 83-130 Pelplin, plac Grunwaldzki 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 536 12 61 , fax. 536 14 64
  • Data zamieszczenia: 2014-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pelplin
    plac Grunwaldzki 4 4
    83-130 Pelplin, woj. pomorskie
    tel. 58 536 12 61, fax. 536 14 64
    REGON: 19167533300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pelplin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci z terenu Gminy Pelplin do szkół i placówek szkolno - wychowawczych na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2014/2015 i 2015/2016 wraz z opieką nad dziećmi podczas dowozu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu dzieci z terenu Gminy Pelplin do szkół i placówek szkolno - wychowawczych na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2014/2015 i 2015/2016 wraz z opieką nad dziećmi podczas dowozu. Dowozy będą obejmowały dzieci uczęszczające do następujących szkół: Zespół Kształcenia i Wychowania Nr 1 w Pelplinie, Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Pelplinie, Zespół Szkół Nr 2 w Pelplinie, Zespół Kształcenia i Wychowania w Kulicach, Zespół Kształcenia i Wychowania w Rudnie, Szkoła Podstawowa w Małych Walichnowach. 1. Zakres rzeczowy Przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) przewóz dzieci (dowóz do szkół i odwiezienie do miejsca zamieszkania wraz z opieką podczas dowozu) w dni nauki przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 46, poz 432 z późn.zm.) oraz na zawody sportowe, konkursy, warsztaty i inne imprezy organizowane dla szkół i placówek szkolno wychowawczych na terenie Gminy Pelplin. 2) transport - dowóz uczniów będzie odbywał się na terenie Gminy Pelplin na trasach i w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym i będzie obejmował dowóz: 607 uczniów w tym 18 uczniów niepełnosprawnych i 9 uczniów poruszających się na wózkach inwalidzkich. 3) Wykonawca musi dysponować pojazdem do bezpiecznego przewozu osób niepełnosprawnych - 18 uczniów niepełnosprawnych i 9 uczniów poruszających się na wózkach inwalidzkich. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia innego niż ustalony rozkładu jazdy po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. 5) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednią liczbą autobusów mogących przewieźć taką ilość osób, aby zapewnić transport dzieci na poszczególnych trasach zgodnie z Harmonogramem przewozów (Załącznik nr 1 SIWZ), oraz musi dysponować 1 autobusem rezerwowym. 6) Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy wyda bilety dla uczniów uprawnionych do przejazdu wg wykazu sporządzonego przez zamawiającego i zatwierdzonego przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych. Zamawiający najpóźniej do 25 dnia każdego miesiąca w roku szkolnym przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na zakup biletów. 7) ceny biletów winny uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających ze stosownych przepisów 8) miesięczne bilety zostaną wydane Zamawiającemu w siedzibie Wykonawcy w terminie do 28 każdego dnia miesiąca w roku szkolnym (w miesiącu lutym do 26 dnia na miesiąc marzec) 9) ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku dydaktyczno-wychowawczego może ulegać zmianie, z tym że granice zmian nie mogą przekroczyć ?10% wartości ryczałtowej brutto za przedmiot zamówienia. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. 10) rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym, na podstawie zestawienia faktycznie zakupionych biletów miesięcznych 11) szacunkowa liczba uczniów wynosi 607. 12) Zamawiający zastrzega sobie możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji placówek, zmian organizacyjnych dot. roku szkolnego, odpracowania dni wolnych itp. 13) Zamawiający zapewni opiekę nad dziećmi przewożonymi autobusami Wykonawcy 14) pojazdy zadysponowane do przewozów muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne pozytywne badania techniczne. 15) Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawa jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. 16) przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać w trakcie okresu realizacji zamówienia, bezpłatnie dodatkowe przewozy np. wyjazdy na zawody sportowe, konkursy, itp. na odległość łączną nie przekraczającą 1000 km. 3. Zamówienia uzupełniające tj. wyjazdy na zawody sportowe, konkursy, itp. przekraczające pakiet 1000 km, o którym mowa w punkcie IV.2. będą rozliczane według stawki za wozokilometr. 4. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Przewóz dzieci będzie odbywał się zgodnie z harmonogramem przewozów stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do harmonogramu. 7. Główny przedmiot zamówienia: CPV 60.11.20.00-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta w okresie związania ofertą określonym w pkt. X.1 niniejszej instrukcji powinna być zabezpieczona w wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dziesięciu tysięcy złotych), które należy wnieść w terminie do składania ofert, tj. do dnia 31.07.2014. 2. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy je wpłacać przelewem na konto (rachunek): Urzędu Miasta i Gminy Pelplin 62 8342 0009 2000 0358 2000 0004 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu dowóz dzieci z terenu Gminy Pelplin do szkół i placówek szkolno - wychowawczych na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2014/2015 i 2015/2016 wraz z opieką nad dziećmi podczas dowozu 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia publicznego, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostaje uznany termin uznania na rachunku Urzędu Miasta i Gminy Pelplin (według potwierdzenia wpływu środków na rachunek bankowy określony w pkt VI.2 SIWZ. Wadium w formie innej niż pieniężna należy składać jako: kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oryginał właściwego dokumentu wraz z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument wniesienia wadium powinien wskazywać przypadki, w których Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz instytucji wydających np. poręczenia oryginalny dokument zostanie Wykonawcy zwrócony. W związku z powyższym, oryginalny dokument należy złożyć w ofercie, nie należy natomiast wpinać go trwale do oferty. Do oferty należy wypiąć kopię, która pozostanie u Zamawiającego. 5. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania z ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 6. Dyspozycje w zakresie wypłaty wadium wniesionego w pieniądzu dla Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane, Zamawiający przekaże do banku Wykonawcy niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, w wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano w niniejszym postępowaniu. 8. W przypadku wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy. 9. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zgodą Wykonawcy zaliczone jest przez Zamawiającego na poczet należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pelplin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach