Przetargi.pl
Dostosowanie sanitariatów w Gimnazjum Nr 3 w Starachowicach do potrzeb osób niepełnosprawnych

Gimnazjum nr 3 im. Henryka Sienkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 27-206 Starachowice, ul. Leśna 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2741737 , fax. 041 2756031
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum nr 3 im. Henryka Sienkiewicza
    ul. Leśna 2 2
    27-206 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2741737, fax. 041 2756031
    REGON: 29109505800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gimnazjumnr3.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gimnazjum Publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie sanitariatów w Gimnazjum Nr 3 w Starachowicach do potrzeb osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie sanitariatów w Gimnazjum Nr 3 do potrzeb osób niepełnosprawnych (CPV 45332200-5, 45324000-4, 45430000-0, 45311000-0). 1.1. Główny zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a) roboty instalacyjne hydrauliczne, w tym osprzęt dla niepełnosprawnych, b) wymianę wykładzin ściennych i podłogowych oraz roboty tynkarskie i betoniarskie, c) montaż poręczy i pochwytów, d) roboty instalacyjne elektryczne. Roboty wykonywane będą w sanitariatach na parterze oraz na I i II piętrze. Rozkład pomieszczeń na wszystkich trzech kondygnacjach jest taki sam z tego względu w dokumentacji zamieszczono rysunki tylko dla jednej kondygnacji. W przypadku niewystarczających środków budżetowych w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty zamawiający może podjąć decyzję o rezygnacji z części zamówienia okresowej wartościowo - do 20 procent ceny ofertowej. Zakres przedmiotu zamówienia szczegółowo określają załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia: - dokumentacja projektowa - rysunki, - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania i obioru. Podanie przez zamawiającego producenta lub symbolu katalogowego wskazującego producenta służy jedynie do określenia wymogów dla danego materiału lub urządzenia. Dopuszczalne jest zastosowanie innego materiału lub urządzenia równoważnego o nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych. Wykonawca w ramach ceny ofertowej m.in. winien zapewnić: - niezbędną obsługę (w tym także ewentualnie geodezyjną) robót, - organizację i zabezpieczenie placu budowy, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów lub wiedzy technicznej, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi. 1.2. Wymagania ogólne Wykonawca ma obowiązek działając zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością zapoznać się z dokumentacją przetargową i w razie potrzeby miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić zamawiającemu wszelkie zauważone braki i błędy dotyczące dokumentacji projektowej, w tym przedmiaru robót, a których poprawienie będzie warunkowało oddanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu obiektu budowlanego mogącego samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Powyższe umożliwi zamawiającemu modyfikację treści SIWZ przed złożeniem ofert. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, żąda wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium należy wnieść: - w pieniądzu - przelewem na konto z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ust. 1 Prawa zamówień publicznych, oraz którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. posiadania wiedzy i doświadczenia W zakresie wiedzy i doświadczenia wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat minimum 1 zadania o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia (realizacja robót remontowo-budowlanych sanitariatów o wartości nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej, gdzie występowały czynności związane z dostosowaniem obiektu lub pomieszczenia do potrzeb osób niepełnosprawnych). 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane jest dysponowanie co najmniej 1 osobą (kierownik budowy) z odpowiednimi uprawnieniami. 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły /spełnia - nie spełnia/. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA. Zamawiający w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, żąda załączenia do oferty: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Uwaga: Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę - za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gimnazjumnr3.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach