Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza ogłasza przetarg
- Adres: 86100 Świecie, ul. Sądowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 33 08 305 , fax. 52 33 24 541
- Data zamieszczenia: 2017-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza
ul. Sądowa 18
86100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 33 08 305, fax. 52 33 24 541
REGON: 29152300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWY ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH i CHEMII GOSPODARCZEJ II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWY ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH i CHEMII GOSPODARCZEJ II Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy wg harmonogramu artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w załączniku do SIWZ nr 2. Wymagania przedmiotowe względem środków do utrzymania czystości zostały wymienione w załączniku do SIWZ nr 3. Wykonawca zobowiązany jest, aby każdy z artykułów posiadał oryginalną etykietę oraz w przypadku artykułów policzalnych – określenie ilości. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części. Oferty w poszczególnych zadaniach muszą być kompletne, tzn. Wszystkie pozycje (wiersze i kolumny) w formularzu cenowym (załącznik do SIWZ nr 2) muszą być wypełnione. Nie ujęcie wszystkich pozycji spowoduje odrzucenie oferty.Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które może złożyć ofertę 1 Wykonawca. Ze względu na specyfikę placówki nie jest możliwe dokładne określenie zarówno asortymentu jak i ilości, jednakże Szpital musi być przygotowany na każdą ewentualność. Dlatego podane w załączniku ilości są ilościami szacunkowymi i mogą być zmniejszone lub zwiększone. O zmianie jednostronnie decyduje Zamawiający, który każdorazowo będzie informował Wykonawcę drogą mailową. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia z wyjątkiem zapłaty ceny za dostarczony towar. Dotyczy zadania 1.10 – Wykonawca zapewni odbiór (przy najbliższej dostawie) od Zamawiajacego pustych opakować i we własnym zakresie dokona ich utylizacji. Zapłata należności za dostarczony towar następować będzie przelewem po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu i doręczeniu faktury w terminie 30 dni. Za zaoferowanie dłuższego terminu płatności Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty – zob. pkt 13. SIWZ. Umowy z wybranymi Wykonawcami zostaną zawarte do dnia 14 czerwca 2018 roku. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy oraz rozładunku artykułów w magazynie znajdującym się w budynku Izby Przyjęć, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w godz. od 8.00 do 13.00. Wykonawca będzie dostarczać zamówiony przez Zamawiającego towar w terminie 4 dni roboczych. Za zaoferowanie krótszego terminu dostawy Zamawiający przyzna Ofercie dodatkowe punkty– zob. pkt 13. SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone produkty na ogólnych zasadach producenta. Wszelkie zgłoszenia reklamacji jakościowych i ilościowych dotyczące dostawy artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej odbywać się będą drogą mejlową. Realizacja reklamacji następować będzie na koszt WYKONAWCY w terminie 4 dwóch dni roboczych od daty mejlowego zgłoszenia reklamacji. Za zaoferowanie krótszego realizacji reklamacji Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty – zob. pkt 13. SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie programu Inwestycji i Dokumentacji Projektowej na zabezpieczenie przed zadymianiem pionowych dróg ewakuacyjnych - klatki schodowej nr 2 OŻW Bydgoszcz - zadanie 11756
Dodano: 2017-04-25 - DOSTAWY ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH i CHEMII GOSPODARCZEJ
Dodano: 2017-04-06 - Przebudowa budynku nr 5 w Toruniu wraz z wykonaniem inwentaryzacji schematycznej - zad. 11705 powiązane z zad. 11322
Dodano: 2017-03-31 - Modernizacja dróg na terenie gminy Dobrcz
Dodano: 2017-03-31 - Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, hydraulicznych, elektrycznych i posadzkowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji „ORION” w Ciechocinku
Dodano: 2017-03-21 - Na dostawę paliw płynnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Brześciu Kujawskim na rok 2017
Dodano: 2017-03-21 - Opracowanie Programu Inwestycji i Dokumentacji Projektowej na dostosowanie pomieszczeń budynku nr 1 na potrzeby kancelarii kryptograficznej - zadania 11744 - Kutno 3 RBLog
Dodano: 2017-02-28 - Objęcie ochroną ubezpieczeniową mienia PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku, w podziale na 3 zadania
Dodano: 2017-02-22 - Dostawy opatrunków,obłożeń i środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2017-02-15 - Sukcesywna dostawa środków czystości do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA ORION w Ciechocinku, ul. Warzelniana
Dodano: 2017-02-14