Gmina Koronowo ogłasza przetarg
- Adres: 86010 Koronowo, Plac Zwycięstwa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 826 400 , fax. 523 826 401
- Data zamieszczenia: 2017-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Koronowo
Plac Zwycięstwa 1
86010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 826 400, fax. 523 826 401
REGON: 9235066500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa odwodnienia szkoły i osiedla mieszkaniowego w Wierzchucinie Królewskim gm. Koronowo – I etap część północna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Budowa odwodnienia szkoły i osiedla mieszkaniowego w Wierzchucinie Królewskim gm. Koronowo – I etap część północna. 2. Technologia i organizacja robót 2.1. Prace przygotowawcze : 2.2. Trasy rurociągów powinny być wyznaczone prze uprawnionego geodetę z dowiązaniem do reperów niwelacji państwowej. Prace prowadzić zgodnie z wytycznymi określonymi w projekcie. 2.3. Wykopy: projektuje się wykopy wąskoprzestrzenne umocnione, wykonywane mechanicznie koparkami. W miejscach skrzyżowań z istniejącą infrastrukturą wykopy prowadzić ręcznie zgodnie z zaleceniami gestorów sieci oraz warunkami bhp. 2.4. Podbudowa i obsypki rurociągów – wykonać zgodnie z projektem , 2.5. Wyposażenie kanałów w urządzenia wynikające z dokumentacji – studnie rewizyjne, wylot do stawu, 2.6. Odtworzenie nawierzchni: po zasypaniu rurociągów należy wykonać odbudowę istniejącej wcześniej nawierzchni terenu zgodnie z warunkami określonymi w dokumentacji projektowej. Wykopanie i przesadzenie drzew i krzewów wraz z pielęgnacją po zakończeniu inwestycji zgodnie z dokumentacją, 2.7. Włączenia rurociągów drenarskich układanych po obu stronach rurociągu szczelnego w poziomie jego posadowienia należy zakończyć tworzywową klapą zwrotną wewnątrz studni połączeniowej, 2.8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej, protokoły zagęszczenia gruntu pod rurociągami, protokoły zagęszczenia gruntu w miejscach odtworzenia elementów nawierzchni drogi, atesty, aprobaty techniczne, karty gwarancyjne, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 2.9.Załączona do siwz dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres robót. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakres określony w pkt 1 i 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111240-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną