Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk-Wrzeszcz, ul. G. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3472419 , fax. 058 3472413
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
ul. G. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk-Wrzeszcz, woj. pomorskie
tel. 058 3472419, fax. 058 3472413
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia uzupełniającego do analizatora TOC-Vcsn dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest autosampler do poboru prób ciekłych kierowanych do analizy na zawartość węgla organicznego i azotu ogólnego stanowiący dodatkowe wyposażenie posiadanego przez Zamawiającego i nie będącego przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu analizatora TOC-Vcsn firmy Shimadzu wraz z zestawem instalacyjnym. Przedmiot zamówienia obejmuje także transport przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, jego wniesienie, montaż oraz uruchomienie i przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania przedmiotu zamówienia. Aparatura będąca przedmiotem zamówienia będzie wykorzystywana przez Zamawiającego do określania stężeń związków azotu i węgla organicznego w wodach oraz w ściekach, przewidzianych w analityce laboratoryjnej, zgodnie z polskimi, europejskimi i międzynarodowymi standardami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385400002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający sprawdzi czy Wykonawcy spełniają powyższe warunki na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych w SIWZ, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy musi załączyć wraz z ofertą (formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006. (Dz.U. z 2006r. nr 87 poz. 605 z późn. zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa automatycznej precyzyjnej przecinarki do cięcia otolitów z tarczami diamentowymi, elektroniczną kontrolą prędkości, drogi i siły cięcia przeznaczonej do przygotowywania materiału biologicznego (otolitów ryb) do odczytów wieku metodą cienkich wycinków
Dodano: 2016-07-25 - Projekt, dostawa i montaż szaf sterowniczych i zasilających stanowisk dydaktycznych oraz wykonanie prac elektromontażowych w Laboratorium Maszyn i Systemów Okrętowych Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa końcówki (ostrza) do badań dylatometrycznych w gruncie i żerdzi wciskających CPT na potrzeby realizacji projektu pt. Projektowanie bezpośrednie kolumn CMC na podstawie badań polowych realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa aparatury i materiałów na potrzeby realizacji projektu pt. Projektowanie bezpośrednie kolumn CMC na podstawie badań polowych realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa aparatury badawczej i pomiarowej na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
Dodano: 2015-11-27 - Dostawa układu akwizycji danych z pomiarów z czujników ciśnienia i termopar
Dodano: 2015-10-16 - Dostawa aparatury naukowo - badawczej i urządzeń pomiarowych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-10-02 - CTM/BZ/ZZ/77/15 dostawa analizatora stanów logicznych
Dodano: 2015-08-06 - Dostawa aparatury badawczej
Dodano: 2015-08-05 - CTM/BZ/ZZ/76/15. Dostawa laboratoryjnego testera radiokomunikacyjnego
Dodano: 2015-08-05