Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia i oprogramowania informatycznego

Biuro Ochrony Rządu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6065404 , fax. 022 6065408
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Ochrony Rządu
    ul. Podchorążych 38 38
    00-463 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6065404, fax. 022 6065408
    REGON: 01198965000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia i oprogramowania informatycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wyposażenia i oprogramowania informatycznego zgodnie z wymaganiami określonymi w załącznikach nr 6 i 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W części I zamówienia nie wymaga się wniesienia wadium.2. W części II zamówienia Wykonawca pod rygorem wykluczenia wniesie wadium w wysokości 3 000,00 PLN do upływu terminu składania ofert i dołączy do oferty poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.4. Niepieniężne formy wniesienia wadium powinny być dostarczone (przesłane) w oryginałach do kasy Zamawiającego: Kasa Biura Ochrony Rządu 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38 budynek nr 1 (kasa czynna w dni robocze w godz. 12.00 ÷ 15.00). Niepieniężne formy wadium powinny być podpisane przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien umożliwiać identyfikację osoby podpisującej. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a - 5 ustawy Prawo zamówień publicznych na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 5. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto:Kredyt Bank S.A. IV Oddział w Warszawie Nr: 31 1500 1777 1217 7001 9396 0000 z dopiskiem Wadium - nr sprawy 31/2009/ZP. Zwrot i zatrzymanie wadium odbywać się będzie zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych .Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących oświadczeń lub dokumentów:1) pisemnego oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Zgodnie z art. 36 ust. 4 Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, które powierzy Podwykonawcom, w przypadku zaistnienia takiej okoliczności.Dokument wymieniony w pkt 1 ppkt 2 może posiadać formę kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu ww. dokumenty wymienione w pkt 1 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 1 ppkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w języku innym niż język polski, Wykonawca składa te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bor.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach