Przetargi.pl
Dostawa;, warzyw świeżych, warzyw kiszonych, owoców, ziemniaków, i mrożonek.

Gospodarstwo Pomocnicze przy Szkole Podstawowej Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Lwowska 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6392515 , fax. 084 6392515
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Pomocnicze przy Szkole Podstawowej Nr 2
    ul. Lwowska 15 15
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6392515, fax. 084 6392515
    REGON: 95036013000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2.zam.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa;, warzyw świeżych, warzyw kiszonych, owoców, ziemniaków, i mrożonek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A) Zadanie obejmuje dostawę nw. warzyw i owoców : 1) Marchew świeża (CPV 03221112-4) w ilości 1500 kg 2) Cebula (CPV 03221113-1) w ilości 800 kg 3) Pietruszka świeża korzeń (CPV 03221110-0) w ilości 200 kg 4) Seler świeży korzeń (CPV 03221110-0) w ilości 200 kg 5) Kapusta świeża biała (CPV 03221410-3) w ilości 1500 kg 6) Kapusta świeża czerwona (CPV 03221400-0) w ilości 1000 kg 7) Kapusta świeża pekińska (CPV 03221400-0) w ilości 1000 kg 8) Burak czerwony ćwikłowy (CPV 03221111-7) w ilości 500 kg 9) Ogórek kiszony (CPV 15331000-7) w ilości 800 kg 10) Kapusta kiszona (CPV 15331000 1) w ilości 1500 kg 11) Sałata świeża główki kl. I (CPV 03221310-2) w ilości 1000 szt. 12) Jabłka kl. I (CPV 03222321-9) w ilości 1000 kg 13) Pieczarki świeże kl. I (CPV 03221260-6) w ilości 500 kg 14) Papryka świeża kl. I (CPV 03221230-7) w ilości 300 kg 15) Pomidor świeży kl. I (CPV 03221240-0) w ilości 1100 kg 16) Ogórek świeży kl. I (CPV 03221270-9) w ilości 700 kg 17) Fasola (CPV 03221210-1) w ilości 600 kg 18) Jaja (CPV 03142500-3) w ilości 10000 szt 19) Aronia (CPV 15300000-1) w ilości 450 kg 20) Kalafior (CPV 03221420-6) w ilości 300 kg B/ Zadanie drugie obejmuje dostawę nw. warzyw: 1) Ziemniaki (CPV 03212100-1) w ilości 80 000 kg C/ Zadanie trzecie obejmuje nw. mrożonki: 1) Fasola żółta SUZ mrożona (2,5 kg) (CPV 15331170-9) w ilości 300 kg 2) Kalafior mrożony (2,5 kg) (CPV 15331170-9) w ilości 300 kg 3) Warzywa na patelnie (0,4 kg) (CPV 15331170-9) w ilości 150 kg 4) Włoszczyzna mrożona (2,5 kg) (CPV 15331170-9) w ilości 200 kg 5) Brokuły mrożone (2,0 kg) (CPV 15331170-9) w ilości 500 kg 6) Truskawka (0,5 kg ) (CPV 15331170-9) w ilości 500 kg 7) Bukiet jarzyn (2.5 kg) (CPV 15331170-9) w ilości 200szt 8) Bób (0.4 kg) (CPV 15331170-9) w ilości 300 kg 9) Fasola szparagowa zielona (2.5 kg)(CPV 15331170-9) w ilości 300 kg 10) Szpinak (0,45kg)(CPV 15331170-9) w ilości 10 szt 11) Matias (2,0 kg) (CPV 15331170-9) w ilości 3 szt 12) Matias (4,0 kg) (CPV 15331170-9) w ilości 3 szt 13) Figurki rybne (CPV 15331170-9) w ilości 300 kg 14) Filet z mintaja (CPV 15331170-9) w ilości 500 kg 15) Kotlety rybne panierowane (CPV 15331170-9) w ilości 500 kg 16) Frytki ziemniaczane karbowane (CPV 15311100-2) w ilości 100 kg luzem (20 kg) 17) Frytki ziemniaczane luz.proste (20kg)(CPV 15311100-2)w ilości 200 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4). 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z działem IV SIWZ według formuły spełnia-nie spełnia. 3. Nie spełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 4. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia części zamówienia podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści zgodnej z określoną wg załącznika nr 2. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólna. 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, rolnik przedstawia zaświadczenie właściwego urzędu gminy o prowadzeniu gospodarstwa rolnego. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólną. 1.3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.1 Każdy z podmiotów występujących wspólnie musi udokumentować, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu z postępowania (warunki określone w dziale III SIWZ pkt. 1.1 i 1.4). Natomiast warunki określone w dziale III SIWZ pkt. 1.2 i 1.3 dotyczące niezbędnej wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego i kadrowego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy występujący wspólnie musza spełniać łącznie. XI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT. 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą : cena oferty - 100 % 2. Oferty będą oceniane zgodnie ze wzorem według zasady minimalizacji : cena oferty najniższej cena oferty badanej x 100 pkt 3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny (zgodnie z art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych), niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.pl/sp2zamosc

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach