Przetargi.pl
Dostawa w okresie 01.02.2013 r. do 30.11.2013 r. oleju napędowego

Gminny Zespół Obsługi Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 62-709 Malanów, ul. Turecka 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 288 30 83 , fax. 0-63 288 30 83
  • Data zamieszczenia: 2013-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Oświaty
    ul. Turecka 16 16
    62-709 Malanów, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 288 30 83, fax. 0-63 288 30 83
    REGON: 00114322700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w okresie 01.02.2013 r. do 30.11.2013 r. oleju napędowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego dla autobusu szkolnego realizującego dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Malanów. Średnie zużycie oleju napędowego w miesiącach nauki szkolnej wynosi ok. 1.200 l na miesiąc średnia ilość litrów w okresie objętym zamówieniem - ok. 10.000 l. Tankowanie - średnio raz w tygodniu zbiornika paliwa w ilości ok. 300 l - 350 l, dowóz paliwa do siedziby Zamawiającego, ul. Turecka 16, 62-709 Malanów - średnio raz w tygodniu, na wezwanie Zamawiającego, ok. 300 l - 350 l - wg potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie następować będzie fakturą VAT wystawioną w każdy ostatni dzień miesiąca za paliwo wydane w miesiącu na podstawie dokumentów WZ lub równoważnych, w oparciu o ceny jednostkowe producenta obowiązujące w dniu zakupu paliwa z uwzględnieniem oferowanej marży. Sposób wyboru dokumentów potwierdzających pobór paliwa przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w ciągu miesiąca podlega uzgodnieniu przed podpisaniem umowy. Należność za wykonane przejazdy będzie przekazywana na konto Wykonawcy na zasadach określonych w umowie po przedłożeniu faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość od siedziby Zamawiającego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach