Przetargi.pl
Dostawa w formie tankowania paliw płynnych oraz zakupu artykułów pozapaliwowych na potrzeby środków transportu i maszyn roboczych Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bojanowie w okresie: 01.01.2013-31.12.2013 roku

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-940 Bojanowo, Gołaszyn 11 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5456416 , fax. 65 5456416
  • Data zamieszczenia: 2012-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Gołaszyn 11 11 11
    63-940 Bojanowo, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5456416, fax. 65 5456416
    REGON: 00411012200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabojanowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie tankowania paliw płynnych oraz zakupu artykułów pozapaliwowych na potrzeby środków transportu i maszyn roboczych Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bojanowie w okresie: 01.01.2013-31.12.2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa w formie tankowania na stacji paliw wykonawcy paliw płynnych i zakupu artykułów pozapaliwowych na potrzeby środków transportu i maszyn roboczych Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. Zakup paliw płynnych i artykułów pozapaliwowych musi odbywać się na terenie Gminy Bojanowo w odległości nie większej niż 6 km od siedziby zamawiającego. Wykonawca zapewni zamawiającemu realizację zakupu paliw płynnych i artykułów pozapaliwowych we wszystkie dni miesiąca, drogą transakcji bezgotówkowych. Stacja Paliw powinna być czynna całodobowo. Podczas tankowania paliw płynnych i zakupu artykułów pozapaliwowych rejestrowana będzie: data, ilość, rodzaj tankowanego paliwa i wydanych artykułów pozapaliwowych, numer rejestracyjny pojazdu, dane osobowe kierowcy oraz jego podpis. Wykonawca będzie wystawiał faktury zbiorcze co najmniej dwa razy w miesiącu za dokonane w danym okresie zakupy paliw płynnych i artykułów pozapaliwowych. Płatność nastąpi przelewem w ciągu 21 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy podany przez wykonawcę w ofercie. Jakość oferowanych paliw płynnych powinna spełniać wymogi zawarte w Ustawie z dnia 23 stycznia 2004 roku o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw ciekłych i biopaliw ciekłych (Dz.U. Nr 34, poz. 293 ze zmianami) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 216, poz. 1825 ze zmianami). Wielkość i asortyment rocznego zapotrzebowania paliw płynnych i artykułów pozapaliwowych: 1) olej napędowy - około 17 000 l; 2) benzyna bezołowiowa Pb95 - około 850 l; 3) olej silnikowy SUPEROL CC - około 200 l; 4) olej hydrauliczny HL - około 100 l; 5) olej przekładniowy HIPOL - około 50 l. Wykonawca w okresie zimowym dostarczy olej napędowy przystosowany do warunków zimowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest pobierane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabojanowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach