Przetargi.pl
Dostawa środków czystości dla Zarządu Zlewni Wisły krakowskiej.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31109 Kraków, ul. Marsz. J. Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 6284106 , fax. (012) 4232153
  • Data zamieszczenia: 2016-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
    ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22
    31109 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (012) 6284106, fax. (012) 4232153
    REGON: 35711356100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków czystości dla Zarządu Zlewni Wisły krakowskiej.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości na potrzeby RZGW Zarządu Zlewni Wisły krakowskiej. UWAGA I: W przypadku zaproponowania przez wykonawcę artykułów innych tzw. „produktów równoważnych” niż przykładowe podane w kolumnie 2 „ Nazwa zamawianego artykułu” w załączniku nr 6 do SIWZ „ Kalkulacja ofertowa ” , wykonawca w kolumnie nr 3 „Nazwa i producent oferowanego artykułu” poda nazwę oferowanego przez siebie asortymentu , oznaczy ją tłustym drukiem, jak również załączy wymaganą „Kartę charakterystyki produktu” potwierdzającą, iż „ produkt równoważny” spełnia wymagania Zamawiającego ( dotyczy pozycji 1-13 Kalkulacji ofertowej). Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy „ Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. UWAGA II : I. Reklamacja ilościowa: 1.Zamawiający sprawdzi zgodność ilościową i asortymentową otrzymanego towaru z dokumentami dostawy ( faktura), niezwłocznie po otrzymaniu towaru. 2. W przypadku stwierdzenia rozbieżności ( braków), Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę w formie pisemnej. 3. Uznana reklamacja ilościowa może być załatwiona przez: a) rozliczenie finansowe uwzględniające obniżenie ceny, b) uzupełnienie braku w dostawie. II. Reklamacja jakościowa: 1.W przypadku wystąpienia reklamacji jakościowych Zamawiający złoży zgłoszenie reklamacyjne zawierające: a) nazwę reklamowanego asortymentu, b) ilość reklamowanego towaru, c) szczegółowy opis uszkodzenia lub błędu, d) numer faktury otrzymanej od Wykonawcy. 2.Załatwienie zasadnych reklamacji nastąpi przez wymianę wadliwego towaru na wolny od wad. III. Sposób załatwienia reklamacji, o których mowa w pkt. I i II zależy od Zamawiającego. IV. Dostawy będą realizowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-11:00. V. Ceny jednostkowe netto podane przez wykonawcę ustalone są na cały okres obowiązywania umowy i nie podlegają podwyższeniu. - cena oferty uwzględnia koszty transportu do miejsca przeznaczenia, - cena oferty jest ceną ostateczną zawierającą ewentualne rabaty i upusty. VI. Zamawiający wymaga, aby środki czystości były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i pochodzące z bieżącej produkcji, a ich minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy nie może być krótszy niż 12 miesięcy . VII. Ilości poszczególnych środków czystości , podane w Zestawieniu kosztów , są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania większej lub mniejszej ilości danych asortymentów w stosunku do ilości określonych w Zestawieniu kosztów, w ramach wartości umowy brutto.

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł /słownie: pięć tysięcy złotych/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach