Gmina Suchożebry ogłasza przetarg
- Adres: 08-125 Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-25 63 145 15 , fax. 0-25 63 145 15
- Data zamieszczenia: 2012-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchożebry
ul. Aleksandry Ogińskiej 11 11
08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie
tel. 0-25 63 145 15, fax. 0-25 63 145 15
REGON: 71158260600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych w ramach projektu pt. Przedszkole naszą szansą - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem postępowania jest dostawa pn: Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych w ramach projektu pt. Przedszkole naszą szansą, w tym: CZĘŚĆ I - Dostawa pomocy dydaktycznych do Punktu Przedszkolnego w Krześlinie i Krynicy (ZESTAW 1) CZĘŚĆ II - Dostawa pomocy dydaktycznych do Punktu Przedszkolnego w Krześlinie i Krynicy (ZESTAW 2) CZĘŚĆ III - Dostawa pomocy dydaktycznych do Punktu Przedszkolnego w Krześlinie i Krynicy (ZESTAW 3) CZĘŚĆ IV - Dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Suchożebrach (ZESTAW 1) CZĘŚĆ V - Dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Suchożebrach (ZESTAW 2) CZĘŚĆ VI - Dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Suchożebrach (ZESTAW 3) CZĘŚĆ VII - Dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Suchożebrach (ZESTAW 4) CZĘŚĆ VIII - Dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Suchożebrach (ZESTAW 5) CZĘŚĆ IX - Dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Suchożebrach (ZESTAW 6) CZĘŚĆ X - dostawa materiałów dydaktycznych do Punktów Przedszkolnych w Krześlinie i Krynicy (ZESTAW 1) CZĘŚĆ XI - dostawa materiałów dydaktycznych do Punktów Przedszkolnych w Krześlinie i Krynicy (ZESTAW 2) CZĘŚĆ XII - dostawa materiałów dydaktycznych do Punktów Przedszkolnych w Krześlinie i Krynicy (ZESTAW 3) CZĘŚĆ XIII - dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola w Suchożebrach (ZESTAW 1) CZĘŚĆ XIV- dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola w Suchożebrach (ZESTAW 2) CZĘŚĆ XV- dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola w Suchożebrach (ZESTAW 3) CZĘŚĆ XVI - dostawa materiałów dydaktycznych do Przedszkola w Suchożebrach (ZESTAW 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne i wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi określone zostały w załączniku nr 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w ZAŁĄCZNIKU do ogłoszenia. 3.2 Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim certyfikaty/atesty potwierdzające jego dopuszczenie do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 3.3. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się materiały i urządzenia o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na towary równoważne pod warunkiem spełnienia przez nie wszystkich parametrów wymaganych określonych w tabelach w Załączniku 5 do SIWZ. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego. 3.4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. 3.5. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.suchozebry.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - III procedura
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego w ramach zadania inwestycyjnego realizowanego przez Zespołu Żłobków m.st. Warszawy pn. Modernizacja Żłobka nr 41 przy ul. Potockich 107
Dodano: 2016-06-24 - WYKONANIE MULTIBOOKÓW NA SYSTEMY OPERACYJNE WINDOWS, IOS, ANDROID, LINUX
Dodano: 2016-06-16 - Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - II procedura
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa wyposażenia dydaktycznego do punktów dziennego opiekuna Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Dodano: 2016-06-08 - Opracowanie dokumentacji aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa symulatorów i fantomów dydaktycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-020/2016
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku - przewodniki w alfabecie Braillea i czcionką powiększoną
Dodano: 2016-03-31 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa modeli i symulatorów na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-018/2016
Dodano: 2016-02-05