Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Dromil sp. z o.o. w Miliczu z siedzibą w Wierzchowicach ogłasza przetarg
- Adres: 56-320 Krośnice, Wierzchowice, ul. Kościelna 32
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3846218 , fax. 071 3846218
- Data zamieszczenia: 2010-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Dromil sp. z o.o. w Miliczu z siedzibą w Wierzchowicach
Wierzchowice, ul. Kościelna 32
56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie
tel. 071 3846218, fax. 071 3846218
REGON: 02068887700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dromil-milicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa piasku przeznaczonego do remontów i inwestycji Przedsiębiorstwa w 2010 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Piasek - zakup sukcesywny wg bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2010 r. Przedmiot zamówienia obejmuje: piasek o uziarnieniu do 2 mm w ilości szacunkowej do 1700 Mg. Odbiór od producenta w terminie 48 godzin od telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Lokalizacja wytwórni piasku w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego. Załadunek piasku w wytwórni - zapewnia Wykonawca. Dostawa nie obejmuje transportu - transport zapewnia Zamawiający. Kod CPV: 14.21.10.00-3 - piasek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się wymienione niżej dokumenty i załączniki: 1. Wypełniony i podpisany druk Oferty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 4. Wypełniony i podpisany druk Kosztorys ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 5. Dokument określający oznaczenie produkowanego wyrobu (aprobata techniczna, świadectwo jakości). W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Pisemne oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika ono z innych przepisów prawa lub innych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dromil-milicz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mieszanki piasku z solą dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego na terenie działań Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie, w podziale na 2 zadania
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego i Milickiego w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania. zad. nr 1 - zakup i dostawa piasku w ilości 4 000 Mg, zad. nr 2 - zakup i dostawa soli z antyzbrylaczem w ilości 1 000 Mg.
Dodano: 2016-07-08 - Usługi w zakresie jednorazowej wymiany piasku w piaskownicach w 12 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-28/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-03-04 - DOSTAWA PIASKU DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH
Dodano: 2016-01-15 - Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego i Milickiego w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na zadania: zad. nr 1 - zakup i dostawa piasku w ilości 4 500 Mg, zad. nr 2 - zakup i dostawa soli z antyzbrylaczem w ilości 1 800 Mg.
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa mieszanki piasku z 10% soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego na terenie działań Obwodów Drogowych w Mirosławicach i Sulimowie, w podziale na 2 zadania.
Dodano: 2015-10-06 - Dostawa mieszanki piasku z 10% soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego na terenie działań Obwodów Drogowych w Mirosławicach i Sulimowie,w podziale na 2 zadania.
Dodano: 2015-08-31 - Usługi w zakresie jednorazowej wymiany piasku w piaskownicach w 13 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-19/WZŻ/2015
Dodano: 2015-02-26 - DOSTAWA PIASKU DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH
Dodano: 2015-01-07 - Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego - dostawa piasku
Dodano: 2014-10-20