Przetargi.pl
Przebudowa wraz z rozbudową świetlicy wiejskiej w m. Jakubowo Lubińskie

Urząd Miejski w Przemkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-170 Przemków, plac Wolności 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 831 92 10
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Przemkowie
    plac Wolności 25 25
    59-170 Przemków, woj. dolnośląskie
    tel. 076 831 92 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wraz z rozbudową świetlicy wiejskiej w m. Jakubowo Lubińskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Projekcie budowlanym oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 196 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium: 14.500,00 zł (słownie złotych: czternaście tysięcy pięćset złotych i 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-4 i niewykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 2.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, 3.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000,00 zł, 4.udzielą minimum 36 miesięczną gwarancję na wykonany przedmiot zamówienia, 5.wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, w ramach odrębnych umów co najmniej dwóch zakończonych zadań inwestycyjnych dotyczących porównywalnego zakresu, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót (np. referencje), tj. 2 roboty o podobnym zakresie i wartości, czyli budowa lub remont obiektu o kubaturze min. 1000 m3 każdy, 6.skierują do realizacji niniejszego zadania osobę na stanowisko kierownika robót, który wykaże aktualną przynależność do właściwej Izby Budowlanej oraz posiadaniem uprawnień budowlanych upoważniających do prowadzenia robót ujętych w zakresie przetargu, tj. branży konstrukcyjno-budowlanej. 7.wniosą wadium. Ocena spełniania warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - zał. Nr 2 do SIWZ (w przypadku konsorcjum oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 i 2 składa każdy z wykonawców, natomiast oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 pełnomocnik konsorcjum), 2) Wykaz należycie wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, w ramach odrębnych umów co najmniej dwóch robót o podobnym zakresie, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót (np. referencje), tj. 2 roboty o podobnym zakresie i wartości, czyli budowa lub remont obiektu o kubaturze min. 1000 m3 każdy. 4) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie powadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000,00 zł,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sbip.pl/nprzemkow/site/pl/urz_przet/show.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach