Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
- Data zamieszczenia: 2016-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
ul. Kościuszki 131 131
50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
REGON: 93193481600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mieszanki piasku z solą dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego na terenie działań Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie, w podziale na 2 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mieszanki piasku z solą dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego na terenie działań Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie, w podziale na 2 zadania: Zadanie 1 - Dostawa mieszanki piasku z solą dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w ilości do 1500 MG, w tym: 1) mieszanka piasku z 10% soli w ilości 900MG, 2) mieszanka piasku z 30%soli w ilości 600MG Zadanie 2 - Dostawa mieszanki piasku z solą dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie, w ilości do 2.500 MG, tym: 1) mieszanka piasku z 10% soli w ilości 1500MG, 2) mieszanka piasku z 30%soli w ilości 1000MG 2. Wymagania ogólne: 1) Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać mieszankę piasku z domieszką soli na zadanie 1 lub/i zadanie 2, w sezonie zimowym 2016 - 2017, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 2) Do wykonania 10 % mieszanki piaskowo - solnej należy użyć: - 10 % soli drogowej niezbrylającej spełniającej wymagania określone w normie PN-86/C-84081/02-Sól (chlorek sodowy) oraz normy pokrewne, posiadającej opinię laboratorium drogowego i Inspektora Ochrony Środowiska, - 90 % piasku płukanego o uziarnieniu od 0,1 do 1,0 mm, wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 27.10.2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. 2015 nr 230 poz. 1960). 3) Do wykonania 30 % mieszanki piaskowo - solnej należy użyć: - 30 % soli drogowej niezbrylającej spełniającej wymagania określone w normie PN-86/C-84081/02-Sól (chlorek sodowy) oraz normy pokrewne, posiadającej opinię laboratorium drogowego i Inspektora Ochrony Środowiska, - 70 % piasku płukanego o uziarnieniu od 0,1 do 1,0 mm, wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 27.10.2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. 2015 nr 230 poz. 1960). 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - Dostawa mieszanki piasku z solą do Obwodu Drogowego w Mirosławicach: - baza Mirosławice ul. Czerńczycka 1, 55-050 Sobótka. Zadanie 2 - Dostawa mieszanki piasku z solą dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie: - baza Sulimów, ul. Kochanowskiego 36, 55-010 Święta Katarzyna, w ilości do 1125MG (ok. 45% zamawianej mieszanki piasku z solą), - baza na terenie gminy Długołęka - (Wykonawca zostanie wyłoniony w przetargu na wynajem bazy materiałowo sprzętowej na terenie gminy Długołęka), w ilości do 1375MG (ok. 55% zamawianej mieszanki piasku z solą). 4. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące dostaw, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3) Wykonawca będzie dostarczał określoną mieszankę piasku z solą sukcesywnie, partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego. 4) Poszczególne partie wg rodzaju mieszanki piasku z solą zamawiane będą sukcesywnie przez wskazanych w umowie pracowników Obwodów Drogowych. 5) Termin realizacji poszczególnych dostaw - do 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia zamówienia na określoną ilość mieszanki piasku z 30% soli oraz na wyznaczone miejsce. 6) Wykonawca musi dostarczyć mieszankę piasku z solą w dni robocze oraz w awaryjnych sytuacjach w soboty i niedziele. Mieszanka musi być dowożona w godzinach pracy Obwodów Drogowych od 7: 00 do 15: 00, w ilości podanej w telefonicznym zamówieniu. 7) Transport mieszanki na wskazane miejsca dostaw zapewni Wykonawca, koszty transportu zawarte zostaną w cenach jednostkowych mieszanki (należy wliczyć w cenę mieszanki). 8) Dostarczany materiał winien być należytej jakości, odpowiadać wymogom normy PN-EN 13043:2004 lub Norm Europejskich (PN-EN 12620+A1:2010) oraz przydatności w zimowym utrzymaniu dróg. 9) W razie zastrzeżeń Zamawiającego, co do ilości i jakości dostarczonej mieszanki Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia nowej partii materiału prawidłowej ilości, jakości i parametrów w terminie 2 dni. 10) Minimalna ilość jednorazowej dostawy dla Zadania 1 - 50 MG. 11) Minimalna ilość jednorazowej dostawy dla Zadania 2 - 25 MG. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć złożoną ofertę wadium w wysokości: ? Zadanie 1 - 2.600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100) Zadanie 2 - 4.400,00 zł (słownie: cztery tysiące czterysta złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego i Milickiego w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania. zad. nr 1 - zakup i dostawa piasku w ilości 4 000 Mg, zad. nr 2 - zakup i dostawa soli z antyzbrylaczem w ilości 1 000 Mg.
Dodano: 2016-07-08 - Usługi w zakresie jednorazowej wymiany piasku w piaskownicach w 12 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-28/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-03-04 - DOSTAWA PIASKU DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH
Dodano: 2016-01-15 - Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego i Milickiego w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na zadania: zad. nr 1 - zakup i dostawa piasku w ilości 4 500 Mg, zad. nr 2 - zakup i dostawa soli z antyzbrylaczem w ilości 1 800 Mg.
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa mieszanki piasku z 10% soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego na terenie działań Obwodów Drogowych w Mirosławicach i Sulimowie, w podziale na 2 zadania.
Dodano: 2015-10-06 - Dostawa mieszanki piasku z 10% soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego na terenie działań Obwodów Drogowych w Mirosławicach i Sulimowie,w podziale na 2 zadania.
Dodano: 2015-08-31 - Usługi w zakresie jednorazowej wymiany piasku w piaskownicach w 13 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-19/WZŻ/2015
Dodano: 2015-02-26 - DOSTAWA PIASKU DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH
Dodano: 2015-01-07 - Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego - dostawa piasku
Dodano: 2014-10-20 - Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2014/2015
Dodano: 2014-10-16