Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Wrocławska 9
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3873090 , fax. 71 3873090
- Data zamieszczenia: 2015-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Wrocławska 9 9
55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
tel. 71 3873090, fax. 71 3873090
REGON: 93271204100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego i Milickiego w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na zadania: zad. nr 1 - zakup i dostawa piasku w ilości 4 500 Mg, zad. nr 2 - zakup i dostawa soli z antyzbrylaczem w ilości 1 800 Mg. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego i Milickiego w sezonie zimowym 2015/2016 z podziałem na zadania. zad. nr 1 - zakup i dostawa piasku w ilości 4 500 Mg, zad. nr 2 - zakup i dostawa soli z antyzbrylaczem w ilości 1 800 Mg. Uwaga: Podane powyżej ilości są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości materiałów wskazanych w zad. nr 1 i nr 2. Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z dalszych dostaw bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 2. Opis dostaw i materiału: Sukcesywna dostawa transportem Wykonawcy piasku i soli z antyzbrylaczem na potrzeby ZUD Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy w sezonie 2015/2016 na Obwód Drogowy w Trzebnicy i Obwód Drogowy w Żmigrodzie. Zamawiający będzie składał zamówienie (z uwzględnieniem ilości) faksem lub drogą elektroniczną, Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamówienie należy zrealizować w terminie 3 dni od jego otrzymania, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00, Każda dostawa będzie zważona przez Zamawiającego. Ponadto przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania: - piasek o uziarnieniu do 2mm zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. nr 230 poz. 1960), - sól drogowa o zawartości Na Cl - min. 90,0% z antyzbrylaczem K4Fe(CN)6 - 20,0 mg/kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: SIWZ, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium określona przez zamawiającego wynosi: zad. nr 1 - zakup i dostawa piasku w ilości 4 500 Mg - 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100) zad. nr 2 - zakup i dostawa soli z antyzbrylaczem w ilości 1 800 Mg - 10 400,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy czterysta złotych 00/100) i stanowi nie więcej niż 3 % wartości zamówienia. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr 95 9591 0004 2001 0000 4776 0001 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważane będzie wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu oryginał dowodu wniesienia wadium złożyć należy w terminie do dnia 28.10.2015 r. do godziny 9:45 w pokoju nr 5 (Sekretariat) w siedzibie Zamawiającego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas dostawy materiałów do ZUD
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.drogi.trzebnica.pl/download/siwz-dost.piasku i soli-zud.20.10.2015.dr.zip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mieszanki piasku z solą dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego na terenie działań Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie, w podziale na 2 zadania
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego i Milickiego w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania. zad. nr 1 - zakup i dostawa piasku w ilości 4 000 Mg, zad. nr 2 - zakup i dostawa soli z antyzbrylaczem w ilości 1 000 Mg.
Dodano: 2016-07-08 - Usługi w zakresie jednorazowej wymiany piasku w piaskownicach w 12 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-28/WZŻ/2016.
Dodano: 2016-03-04 - DOSTAWA PIASKU DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH
Dodano: 2016-01-15 - Dostawa mieszanki piasku z 10% soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego na terenie działań Obwodów Drogowych w Mirosławicach i Sulimowie, w podziale na 2 zadania.
Dodano: 2015-10-06 - Dostawa mieszanki piasku z 10% soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego na terenie działań Obwodów Drogowych w Mirosławicach i Sulimowie,w podziale na 2 zadania.
Dodano: 2015-08-31 - Usługi w zakresie jednorazowej wymiany piasku w piaskownicach w 13 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-19/WZŻ/2015
Dodano: 2015-02-26 - DOSTAWA PIASKU DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH
Dodano: 2015-01-07 - Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego - dostawa piasku
Dodano: 2014-10-20 - Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2014/2015
Dodano: 2014-10-16