Przetargi.pl
dostawa paliwa żeglugowego

Instytut Morski w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-830 Gdańsk, ul. Długi Targ 41/42
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. -58 3011641, 3018385
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Morski w Gdańsku
    ul. Długi Targ 41/42 41/42
    80-830 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. -58 3011641, 3018385
    REGON: 00014506900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.im.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa paliwa żeglugowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa żeglugowego MGO DMA dla jednostki pływającej r/v IMOR w ilości 150 ton. Szczegółowy opis ww. dostawy, zawiera zał. nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie wraz z ofertą nw. dokumentów: - w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł. - Koncesję, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. - Oświadczenia podpisanego przez Wykonawcę stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji: a) o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) o swojej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych. e) o zapoznaniu się i akceptacji warunków opisanych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - Wykaz urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji W sytuacji gdy Wykonawca nie dysponuje wymaganymi urządzeniami (bunkierka - 1 szt. i autocysterna - 2 szt.), należy przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu Wykonawcy tych urządzeń. Przedmiotowe zobowiązanie (o którym mowa w zał. nr 4 w tabeli nr 1 w nagłówku kol. nr 6 oraz w tabeli nr 2 w nagłówku kol. nr 5) w szczególności powinno zawierać nazwę podmiotu udostępniającego, nazwę podmiotu odpowiedzialnego za dysponowanie lub przyjmującego do dysponowania, określenie urządzeń udostępnionych wraz z nazwami lub nr rejestracyjnymi, ilość paliwa transportowanego przez dane urządzenie oraz czas trwania zobowiązania udostępnienia przedmiotowych urządzeń. Pisemne zobowiązanie udostępnienia ww. urządzeń, musi dotyczyć okresu od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. włącznie. Kopie pisemnych zobowiązań potwierdzonych za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów, jakich zażądał zamawiający, zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt.III.2 niniejszego ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.im.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach