Przetargi.pl
pełnienie funkcji kierownika projektu na realizację zadania p.t. Zintegrowany System Informacji Turystycznej Województwa Pomorskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 6. Turystyka i dziedzictwo kulturowe, działanie 6.2 Promocja i informacja turystyczna, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Muzeum Historyczne Miasta Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-831 Gdańsk, ul. Długa 46/47
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 76 79 100 , fax. 058 76 79 102
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska
    ul. Długa 46/47 46/47
    80-831 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 76 79 100, fax. 058 76 79 102
    REGON: 00028339200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhmg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie funkcji kierownika projektu na realizację zadania p.t. Zintegrowany System Informacji Turystycznej Województwa Pomorskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 6. Turystyka i dziedzictwo kulturowe, działanie 6.2 Promocja i informacja turystyczna, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Kierownika Projektu tj. świadczenie usług związanych z przygotowaniem, zarządzaniem, kontrolą, nadzorem, rozliczaniem i bieżą sprawozdawczością nad realizacją zadania p.t. Zintegrowany system Informacji Turystycznej Województwa Pomorskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 6. Turystyka i dziedzictwo kulturowe, działanie 6.2 Promocja i informacja turystyczna, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, składającego się z : - przygotowania i przeprowadzenia przetargu na: wykonawcę robót na adaptację Bramy Wyżynnej w Gdańsku na Centrum Informacji Turystycznej Województwa Pomorskiego - przygotowanie i ogłoszenie przetargu w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy - prowadzenie sprawozdawczości wraz z rozliczeniami finansowymi, wnioskami o płatności, zgodnie z wytycznymi dla Projektu finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2007 - 2013, Osi Priorytetowej 6. Turystyka i dziedzictwo kulturowe, działanie 6.2 Promocja i informacja turystyczna, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, - sprawowaniu nadzoru inwestorskiego budowlanego w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wykonania zadania zgodnie dokumentacją projektową w terminie umownym ustalonym w umowie z Wykonawcą robót, wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót, zgodnie z wytycznymi dla Projektu finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa pomorskiego na lata 2007 - 2013, Osi Priorytetowej 6. Turystyka i dziedzictwo kulturowe, działanie 6.2 Promocja i informacja turystyczna, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże co najmniej po jednej osobie na każde niżej wymienione stanowisko: - specjalista ds. Finansowych posiadający wykształcenie wyższe i doświadczenie zawodowe w prowadzeniu i rozliczeniu minimum jednego projektu realizowanego z funduszy unijnych, - specjalista ds. zamówień publicznych posiadający 3 letnie doświadczenie zawodowe przy przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego o specjalności ogólnobudowlanej posiadający wykształcenie wymagane przepisami prawa budowlanego oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności ogólnobudowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z przynależnością do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien się wykazać co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym na samodzielnym stanowisku inspektora nadzoru, kierownika budowy lub kierownika robót, w tym samodzielnym nadzorowaniem lub kierowaniem co najmniej dwóch robót budowlanych przy obiektach zabytkowych architektury kamienno ceglanej wpisanych do rejestru zabytków - Specjalista ds. Konserwacji Zabytków, posiadający uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, t.j.: tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki (lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków), w zakresie obejmującym konserwację i restaurację kamienia i detalu architektonicznego. Specjalista ds. konserwacji zabytków powinien się ponadto wykazać co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym. 3) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Kierownika projektu tj. zarządzającego kontraktem, nadzorującego, kontrolującego i rozliczającego roboty realizowane z funduszy unijnych o wartości brutto nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności o minimalnej wartości 4 000 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy 1. Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców załączył do wypełnionego druku oferty następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwy dokument musi być złożony przez każdy podmiot) - załącznik nr 1 do oferty. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot) - załącznik nr 2 do oferty. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwy dokument musi być złożony przez każdy podmiot) - załącznik nr 3 do oferty 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności - w tym okresie usług, w tym co najmniej 1 usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji Kierownika Projektu tj. zarządzającego kontraktem, nadzorującego, kontrolującego i rozliczającego roboty realizowane ze środków unijnych o wartości brutto nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł z podaniem ich wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. wymieniony wykaz podmioty te składają łącznie) - załącznik nr 4 do oferty. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych czynności, tj. - specjalista ds. Finansowych posiadający wykształcenie wyższe i doświadczenie zawodowe w prowadzeniu i rozliczeniu minimum jednego projektu realizowanego z funduszy unijnych, - specjalista ds. zamówień publicznych posiadający 3 letnie doświadczenie zawodowe w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego o specjalności ogólnobudowlanej posiadający wykształcenie wymagane przepisami prawa budowlanego oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności ogólnobudowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z przynależnością do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien się wykazać co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym na samodzielnym stanowisku inspektora nadzoru, kierownika budowy lub kierownika robót, w tym samodzielnym nadzorowaniem lub kierowaniem co najmniej dwóch robót budowlanych przy obiektach kamienno ceglanych wpisanych do rejestru zabytków - Specjalista ds. Konserwacji Zabytków, posiadający uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, t.j.: tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki (lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków), w zakresie obejmującym konserwację i restaurację kamienia i detalu architektonicznego. Specjalista ds. konserwacji zabytków powinien się ponadto wykazać co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wykonawcy składają wspólny wykaz osób) - jako załącznik nr 5 do oferty /pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 5 do oferty, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 6) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimalnej 4 000 000,00 zł - jako załącznik nr 6 do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhmg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach