Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowego sukcesywnego tankowania pojazdów

Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 77-400 Złotów, ul. Szpitalna 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2632233 w. 420 , fax. 067 2635878
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego
    ul. Szpitalna 28 28
    77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2632233 w. 420, fax. 067 2635878
    REGON: 00030000900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zlotow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowego sukcesywnego tankowania pojazdów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowego - karty paliwowe typu -Flota-lub podobne- sukcesywnego tankowania pojazdów Szpitala Powiatowego im. A.Sokołowskiego w Złotowie . w następujących ilościach: Pakiet I - olej napędowy - ok.22.500 l - benzyna bezołowiowa Pb 95 - ok. 2.500 l Pakiet II Oraz oleju opałowego dla potrzeb Oddziału Leczenia uzależnień w Piecewie w ilości : 23.500 l. - miejsce dostawy : Piecewo Warunki dotyczące oferentów składających oferty na pakiet I - wymogiem zamawiającego jest posiadanie na terenie miasta Złotowa min 1 stacji paliw w celu tankowania pojazdów służbowych oraz min 1 stacji paliw na Terenia powiatu złotowskiego. Zamawiający z uwagi na nieprzewidziane zmiany w zużyciu paliwa zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podane powyżej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj, na pakiet I lub II , nie dopuszcza się składania ofert częściowych w zakresie poszczególnych pakietów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych na potwierdzenie czego złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków będzie polegała na sprawdzeniu czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenie i dokumenty są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia -metoda ocen: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oświadczenia: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 II. Dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. Postanowienia dotyczące oferty oraz składanych dokumentów. 1 Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty oświadczenia i załączniki o których mowa w specyfikacji zamawiającego. 2 Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. 3 Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnioneg przedstawiciela jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę. 4 Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. 5 Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę-by uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 6 Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania. IV. Wykonawca nie jest uprawniony do zlecania podwykonawcom wykonania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zlotow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach