Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 14200 Iława, ul. Grunwaldzka
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896 484 124 , fax. 896 499 711
- Data zamieszczenia: 2016-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Grunwaldzka
14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896 484 124, fax. 896 499 711
REGON: 445021400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paczek świątecznych z artykułami spożywczymi dla podopiecznych MOPS w Iławie rok 2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa paczek świątecznych z artykułami spożywczymi oraz wydanie ich uprawnionym podopiecznym MOPS w Iławie, w ilości 636 sztuk. 2. Szczegółowego określenia przedmiotu zamówienia Wykonawca dokonuje wypełniając załącznik nr 2 do SIWZ – tabelę produktów. 3.Opakowania ww. produktów muszą być fabrycznie zamknięte, nieuszkodzone i nie mogą nosić żadnych znamion używania. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: nazwę produktu, termin przydatności, wykaz składników, warunki przechowywania. 4. Wykonawca zobowiązany jest podzielić artykuły objęte zamówieniem w taki sposób, aby każda z paczek zawierała taką samą ilość artykułów tego samego gatunku (wyjątkiem mogą być minimalne różnice – do 10%, w produktach kiełbasa żywiecka, krakowska hermetycznie pakowana, schab wędzony hermetycznie pakowany oraz pierś z kurczaka wędzona hermetycznie pakowana, rolada/pieczeń drobiowa hermetycznie pakowana). Każda paczka powinna być schludnie zapakowana najlepiej w torbę, reklamówkę z akcentem świątecznym, w sposób zapobiegający wysypaniu lub zniszczeniu artykułów, zwłaszcza w czasie transportu. 5. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w ramach zawartej umowy artykułów o jak najlepszej jakości, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym niż do końca marca 2017 roku (wyjątkiem może być: kiełbasa żywiecka, krakowska hermetycznie pakowana, schab wędzony hermetycznie pakowany oraz pierś z kurczaka wędzona hermetycznie pakowana, rolada/pieczeń drobiowa hermetycznie pakowana do 31.01.2017r.), spełniających wszystkie obowiązujące w tym przedmiocie normy oraz zgodne z przedłożoną ofertą. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszt opakowania paczek, koszt transportu do miejsca wydawania przedmiotu zamówienia, koszt załadunku i rozładunku paczek, koszt wydawania paczek. 7. Realizacja procesu wydawania paczek dla podopiecznych MOPS w Iławie leży po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający na czas wydawania paczek przekaże do dyspozycji pomieszczenie przy ulicy Westerplatte 5 w Iławie. Pomieszczenie przeznaczone jest do wydawania paczek, nie do przechowywania paczek. 9. Wykonawca w ciągu dwóch dni ma wydać paczki podopiecznym MOPS w Iławie według list dostarczonych przez pracowników MOPS, w godzinach od 9:00- 13:00. 10. Wykonawca zabezpiecza osobę bądź osoby do obsługi procesu wydawania paczek. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne pomyłki w czasie wydawania paczek podopiecznym MOPS w Iławie 11. Wykonawca w ostatnim dniu wydawania paczek dostarczy do siedziby Zamawiającego (ul. Grunwaldzka 6a, 14-200 Iława) paczki, które nie zostały odebrane przez podopiecznych MOPS w Iławie wraz z protokołem przekazania paczek sporządzonym przez Wykonawcę. Wykonawca dostarcza również dokumenty potwierdzające odbiór pozostałych paczek przez podopiecznych MOPS w Iławie. Wykonawca dostarczając nieodebrane paczki weźmie pod uwagę godziny pracy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie, tzn. poniedziałek 8:00-16:00, wtorek – piątek 7:15:15:15. Wykonawca zabezpieczy również osoby do rozładunku paczek. Przez rozładunek rozumie się rozładunek z samochodu i wniesienie paczek do pomieszczenia wskazanego w budynku MOPS przy ul. Grunwaldzkiej 6a z zachowaniem porządku, umożliwiając przeliczenie paczek pracownikowi MOPS. 12. Wykonawca w pierwszym dniu (pierwszy termin wydawania ), przed rozpoczęciem wydawania paczek umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie wyrywkowej kontrolę jakości, terminów artykułów spożywczych, w razie stwierdzenia w toku czynności odbioru dostawy jej braków lub obniżonej wartości lub jakości Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany, w czasie 24 godzin. 13. Wykonawca w dniu podpisania umowy na realizacje zamówienia publicznego podpisze umowę o powierzeniu i ochronie danych osobowych. 14. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej i załącznikach wskazane są znaki towarowe dopuszcza się jak najbardziej stosowanie produktów równoważnych, o nie gorszej jakości niż określone przez Zamawiającego. 15. Nie dopuszcza się wyrobów czekoladopodobnych, seropodobnych i w opakowaniach zastępczych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do pracowni językowych oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „WOW – Wiedza Otwarta dla Wszystkich”.
Dodano: 2017-04-19 - Dostawa odzieży, obuwia, akcesoriów ochronnych, środków higieny i konserwacji
Dodano: 2017-04-06 - Doposażenie auli Gimnazjum nr 2 niezbędne do rozwoju teatru oraz tańca
Dodano: 2017-04-04 - Dostawa pomp perystaltycznych z osprzętem oraz zbiorników przenośnych o pojemności wodnej 10-15 m3 z osprzętem
Dodano: 2017-03-31 - Dostawa namiotów z ogrzewaniem i wyposażeniem, namiotów gospodarczych, magazynowych z oświetleniem oraz agregatów prądotwórczych przewoźnych z osprzętem o mocy min. 5kW
Dodano: 2017-03-31 - Dostawa, wraz z transportem, pomocy dydaktycznych do nauczania przedmiotów matematycznych i przyrodniczych do 4 Szkół Podstawowych w Gminie Ostróda w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji matematyczno-przyrodniczych w klasach IV-VI”
Dodano: 2017-03-31 - Dostawa nowych mebli, krzeseł, foteli i szafy aktowej metalowej do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie i Sząbruku Sile
Dodano: 2017-03-29 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2017-03-24 - Dostawa paszy dla żubrów w Nadeśnictwie Borki w 2017 r.
Dodano: 2017-03-24 - Dostawa ciągnika rolniczego z kosiarką bijakową-wysięgnikową oraz koparko-ładowarki
Dodano: 2017-03-20