Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania Zasobami obejmującego funkcjonalności modułów: finanse i księgowość, kadry, płace, szkolenia, gospodarka środkami trwałymi oraz pulpity pracownika i kierownika wraz z dokumentacją oraz z usługą wdrożenia i migracji danych z obecnie funkcjonujących systemów Zamawiającego, oraz z gwarancją i usługą wsparcia

Urząd Lotnictwa Cywilnego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-247 Warszawa, ul. Marcina Flisa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5207421 , fax. 22 5207386
  • Data zamieszczenia: 2016-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Lotnictwa Cywilnego
    ul. Marcina Flisa 2 2
    02-247 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5207421, fax. 22 5207386
    REGON: 01526681200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania Zasobami obejmującego funkcjonalności modułów: finanse i księgowość, kadry, płace, szkolenia, gospodarka środkami trwałymi oraz pulpity pracownika i kierownika wraz z dokumentacją oraz z usługą wdrożenia i migracji danych z obecnie funkcjonujących systemów Zamawiającego, oraz z gwarancją i usługą wsparcia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oprogramowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania Zasobami obejmującego funkcjonalności modułów: finanse i księgowość, kadry, płace, szkolenia, gospodarka środkami trwałymi oraz pulpity pracownika i kierownika wraz z dokumentacją oraz z usługą wdrożenia i migracji danych z obecnie funkcjonujących systemów Zamawiającego, oraz z gwarancją i usługą wsparcia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowy okres udzielonej gwarancji poza wymaganym 36 mies. okresem
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach