Gmina Turawa ogłasza przetarg
- Adres: 46-045 Turawa, ul. Opolska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 212 012 , fax. 774 212 073
- Data zamieszczenia: 2020-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Turawa
ul. Opolska
46-045 Turawa, woj. opolskie
tel. 774 212 012, fax. 774 212 073
REGON: 55213600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów gminnych w sezonie grzewczym 2020/2021 na terenie Gminy Turawa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów gminnych w sezonie grzewczym 2020/2021 na terenie Gminy Turawa. 2. Łączne zapotrzebowanie na olej opałowy w sezonie grzewczym waha się w granicy 60 000 litrów. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości określonej w ust. 1 dostarczanego oleju w zależności od potrzeb uzależnionych warunkami atmosferycznymi. 4. Dostawa oleju odbywać będzie się etapami, w terminach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego do następujących kotłowni olejowych: 1) Kotłownia Urzędu Gminy – 46-045 Turawa, ul. Opolska 39c; 2) Kotłownia Hali Sportowej – 46-045 Turawa, ul. Opolska 47A; 3) Kotłownia Publicznej Szkoły Podstawowej w Zawadzie, ul. Kolanowska 4; 5. Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 zł. (jeden tysiąc złotych). Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej musi potwierdzić, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: Aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa następujące dokumenty.: 1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 15; 2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 22; 3) aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł; 5) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy oleju opałowego lekkiego
Dodano: 2024-01-05 - „Dostawa oleju opałowego do kotłów grzewczych w budynkach GOK, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świerczowie oraz Szkoły Podstawowej w Dąbrowie w ilości 77 000 l”.
Dodano: 2023-12-05 - Sukcesywne dostawy oleju opałowego do placówek Gminy Cisek w sezonie grzewczym 2023 - 2024
Dodano: 2023-10-09 - „Dostawa oleju opałowego do kotłów grzewczych w budynkach GOK, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świerczowie oraz Szkoły Podstawowej w Dąbrowie w ilości 40 000 l”
Dodano: 2023-03-07 - Zakup oleju opałowego bezpośrednio do zbiornika zlokalizowanego na terenie Krytej Pływalni „Delfin” w Dobrodzieniu
Dodano: 2023-01-24 - DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO OBIEKTÓW GMINNYCH W SEZONIE GRZEWCZYM 2022/2023 NA TERENIE GMINY TURAWA
Dodano: 2022-12-11 - Zakup oleju opałowego bezpośrednio do zbiornika zlokalizowanego na terenie Krytej Pływalni „Delfin” w Dobrodzieniu
Dodano: 2022-12-08 - Dostawa oleju opałowego (ok. 100 tys. dm3) w 2023 roku do obiektów Gminy Dąbrowa
Dodano: 2022-10-18 - Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, (oleju napędowego grzewczego; oleju napędowego do celów grzewczych) do obiektów Gminy Komprachcice , w okresie od 1.11.2021 r. do 30.06. 2022 r.
Dodano: 2022-07-26 - DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I GŁUBCZYCE/ W 2021/2022r
Dodano: 2021-02-23