Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do Gimnazjumw Rogowie, Szkoły Podstawowej w Bluszczowie oraz Szkoły Podstawowej w Olzie na sezon grzewczy 2009/2010 w ilości ok. 113 300 litrów.

Gimnazjum w Rogowie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-362 Rogów, ul. Szkolna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 4512509 , fax. 0-32 4512509
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum w Rogowie
    ul. Szkolna 2 2
    44-362 Rogów, woj. śląskie
    tel. 0-32 4512509, fax. 0-32 4512509
    REGON: 27661371100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gimnazjum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do Gimnazjumw Rogowie, Szkoły Podstawowej w Bluszczowie oraz Szkoły Podstawowej w Olzie na sezon grzewczy 2009/2010 w ilości ok. 113 300 litrów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup wraz z transportem) oleju opałowego do Gimnazjumw Rogowie, Szkoły Podstawowej w Bluszczowie oraz Szkoły Podstawowej w Olzie na sezon grzewczy 2009/2010 w ilości ok. 113 300 litrów. Wartość opałowa oleju nie moze być niższa niż 42,6 MJ/kg. Zawartość siarki nie może być większa niż 0,1% (m/m). Ilosć dostarczonego oleju może ulec zmianie i jest uzależniona od warunków atmosferycznycj (zmiany będą wprowadzane w formie aneksu do umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: a)posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp), b)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków przystąpienia do postępowania: a)ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia / nie spełnia, b)z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt. 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. VI należy złożyć: a)oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 Ustawy (wg wzoru załącznik nr 2), b)oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust.1 Ustawy (wg wzoru załącznik nr 3), c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, d)wykaz wykonanych dostaw w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru załącznik nr 4), e)oświadczenie wykonawcy, że oferowany olej opałowy jest zgodny z odpowiednimi normami oraz obowiązującymi przepisami w zakresie wymagań jakościowych jakim powinny odpowiadać paliwa ciekłe (wg wzoru załącznik nr 5). f)dane dotyczące podwykonawcy (jeżeli korzysta z usług podwykonawcy) (wg wzoru załącznik nr 9), g)koncesja na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, uwzględniającą okres obejmujący wykonanie zadania, h)aktualne świadectwo legalizacji odmierzacza paliw ciekłych zamontowanych w pojazdach do przewozu paliw, i)parametry techniczno - jakościowe proponowanego oleju opałowego (świadectwo jakości). 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia z następującym zastrzeżeniem: a)wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu (lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, b)pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej musi precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczyć wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem. 3.Wypełniony i podpisany druk oferty (wg wzoru załącznik nr 1). 4.Wypełniona i podpisana kalkulacja wycena oferty (wg wzoru załącznik nr 8), 5.Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej: a)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. a) składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby i kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach